سطوح فنی طلا و نقره تجزیه و تحلیل شد

سطوح فنی طلا و نقره و تجزیه و تحلیل

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی تحلیلگران ما برای طلا در سه ماهه سوم را بیابید

افزایش طلا در کاهش نوسانات مورد انتظار

نوسانات پیش بینی شده 30 روزه طلا در زمانی که قیمت طلا از نوسان پایینی که در پایان ژوئن مشاهده شد، کاهش یافته است، همچنان پایین تر است. نوسانات کمتر معمولاً به نفع شرایط معاملاتی محدود به دامنه است زیرا بازار فاقد حرکت پایدار برای خروج از دوره تثبیت در جستجوی جهتی جدید است.

نوسانات طلا از طریق طلا شاخص نوسان (GVZ)

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

گاوهای طلا برای بهبودی تلاش می کنند

گاوهای نر طلا از زمان رسیدن به بالاترین رکورد جدید در ماه مه امسال، با کاهش حدود 9 درصدی به پایین ترین سطح اخیر، مورد توجه نبوده اند. رهنمودهای بیشتر از سوی فدرال رزرو نرخ بهره را تهدید می کند که باعث افزایش نرخ بهره در ایالات متحده می شود، چیزی که بازار در حال حاضر بیشتر و بیشتر قیمت گذاری می کند. بازارها نسبت به فدرال رزرو عقب مانده اند و پیش بینی می کنند که فشارهای بازار منجر به تجدید نظر نزولی در جبهه نرخ بهره شود.

با این حال، داده های اقتصادی ایالات متحده نسبتاً خوب باقی مانده است. هفته گذشته، یک بازنگری شگفت‌انگیز به سمت بالا در چاپ نهایی رشد تولید ناخالص داخلی نشان می‌دهد که اقتصاد بر اساس نسبی عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این، بازار کار همچنان انعطاف‌پذیری خود را نشان می‌دهد زیرا شرکت‌ها انگیزه خود را حفظ می‌کنند تا کارکنان خود را از ترس یافتن جایگزین مناسب حفظ کنند.

  یورو (EUR) در برابر دلار آمریکا کاهش می یابد، روند دست نخورده باقی می ماند

طلا به سطح حمایت قبلی برای کانال تثبیت بین سال‌های 1937 و 1985 نزدیک می‌شود. اینجاست که خرس‌ها ممکن است به دنبال نشانه‌هایی از آزمون و معکوس شدن بهبود اخیر صعودی باشند. با افزایش نرخ بهره، طلا جذابیت خود را از دست می دهد، زیرا سرمایه گذاری بازدهی ندارد و فرصت نگهداری طلا را افزایش می دهد.

1937، همچنین می‌تواند به‌عنوان سیم پیچی برای گسترش صعودی در نظر گرفته شود، جایی که سال 1985 در نهایت در سطح بعدی مقاومت برای فلز گرانبها دیده می‌شود. MACD نشان می دهد که حرکت در سمت بهبود در اینجا است، اما یک بار دیگر، 1937 کلیدی باقی می ماند.

طلای روزانه (XAU/دلار آمریکا) چارت سازمانی

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نقره از سازند پنانت خارج می شود

نقره ای با توجه به وقفه اخیر بالاتر از چیزی که به نظر می رسد یک ترکیب پرچمدار است، بیشتر احساس صعودی دارد. شکل گیری پرچم معمولاً منجر به سناریوهای ادامه نزولی می شود، اما بی اعتباری چنین حرکتی در حال حاضر در حال انجام است.

حرکت صعودی تا کنون متقاعدکننده نبوده است، به‌نظر می‌رسد قیمت‌ها برای معامله قانع‌کننده‌ای بالای 23.10 – نقطه اوج پرچم – تلاش می‌کنند. اهداف صعودی را می توان در حدود 23.83 در نظر گرفت قبل از اینکه 24.65 مورد توجه قرار گیرد.

اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی حرکت اصلی 2021-2022 در 22.35 برای خرس ها در صورتی که فلز 23.10 قبل از حرکت به سمت پایین تر آزمایش شود، قابل مشاهده است.

نمودار نقره روزانه (XAG/USD).

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

  Rand توسط Loadshedding Reprieve تامین مالی شده است

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-outlook-technical-levels-for-gold-and-silver-analysed-20230705.html