سیگنال‌های فنی ترکیبی می‌توانند رالی صعودی را متوقف کنند

قیمت USD/CAD، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • Hawkish BoC در الهام گرفتن شکست خورد CAD گاو نر.
  • یک بازگشت به داخل روغن امروز نتوانست جرقه بزند USDCAD در زندگی، آیا Fedspeak ترفند را انجام خواهد داد؟
  • با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG، می بینیم که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص کوتاه هستند و 72 درصد از معامله گران دارای موقعیت های کوتاه هستند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدام قیمت،الگوهای نمودارومیانگین های متحرک، بررسی کنیدآموزش DailyFX سلسله.

بیشتر بخوانید: بانک کانادا: راهنمای معامله گر

USDCAD پس از یافتن حمایت در حدود 1.3650 در روز دوشنبه به افزایش خود ادامه داد. از آن زمان، با افزایش شاخص دلار آمریکا و ادامه کاهش قیمت نفت، نزدیک به 200 پیپ افزایش یافت.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

بانک کانادا

کارولین راجرز، معاون رئیس بانک کانادا، این هفته پس از انتشار خلاصه مذاکرات، سخنان خود را ابراز کرد. معاون استاندار هشدار داد که دوره نرخ سود بسیار پایین به احتمال زیاد به پایان رسیده است و هم کسبه و هم مصرف کنندگان باید خود را تطبیق دهند. راجرز اظهار داشت که مردم در حال حاضر فشاری از بدهی های موجود را احساس می کنند زیرا نرخ های معوقه در کارت های اعتباری، وام های خودرو و خطوط اعتباری ناامن به سطح قبل از همه گیری خود بازگشته یا اندکی از آن فراتر رفته است.

خلاصه مذاکرات نشان داد که برخی از اعضا احساس می‌کنند که این احتمال وجود دارد که برای بازگشت تورم به هدف، نرخ سیاستی افزایش بیشتری داشته باشد. جالب است که این پیام مشابهی بود که دیروز از جروم پاول در سخنرانی خود در صندوق بین المللی پول شنیدیم که جرقه ای برای دلار آمریکا ایجاد کرد. با قضاوت بر اساس موقعیت بانک های مرکزی در حال حاضر ممکن است زمان خوبی برای تمرکز بیشتر بر روی مسائل فنی باشد.

  جایگاه نگاه به شرق در سیاست خارجی دولت مردمی

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY).

منبع: TradingView

تجزیه و تحلیل فنی USD/CAD

USDCAD دو هفته پیش در سطح مقاومت 1.3900 شکست خورد و پیش از فروش حدود 270 پیپ قبل از یافتن حمایت در منطقه حمایت 1.3650. این منطقه همچنین دارای MA 50 روزه بود که تلاقی بیشتری را ایجاد کرد و شاهد افزایش USDCAD بود تا در زمان نگارش این مقاله کمی بالاتر از دسته 1.3800 معامله شود.

با این حال USDCAD با بسته شدن شمع روزانه در روز جمعه 3 نوامبر، سیگنال‌های ترکیبی را چشمک می‌زند و ساختار کلی صعودی را می‌شکند زیرا به پایین‌تر از نقطه نوسان پایین بالاتر قبلی در اطراف 1.3660 بسته شد. او قبل از فشار برای چاپ پایین‌ترین سطح جدید و شکستن حمایت در دسته 1.3650، به یک بالاترین پایین‌تر جدید اشاره می‌کند. بر خلاف توسعه او، ما همچنین شاهد بودیم که یک الگوی متقاطع طلایی ایجاد شد، زیرا MA 100 روزه از MA 200 روزه عبور می کند، به این نشانه که حرکت صعودی ممکن است هنوز ادامه یابد. این دو سیگنال کاملاً متفاوت هستند وقتی صحبت از حال و هوای بعدی USDCAD می شود و به نوعی منعکس کننده دلیل ماهیت بلاتکلیفی بازارها به عنوان یک کل است.

من هنوز هم کمی تصحیح را به سمت نزولی ترجیح می دهم با یک آزمایش مجدد بالقوه MA 100 و 200 روزه قبل از فشار برای شکستن بالقوه دسته 1.3900. این البته فقط یک احساس درونی است، اما بدون شک در روزهای آینده با علاقه این جفت را زیر نظر خواهم گرفت.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

  نگرانی های مداخله، خوش بینی را برای گاوهای ین فراهم می کند

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

دلار آمریکا/CAD نمودار روزانه

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

احساس مشتری IG

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG می بینیم که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند و 72 درصد از معامله گران دارای موقعیت های فروش کوتاه هستند. با توجه به دیدگاه مخالفی که در DailyFX در مورد احساسات مشتری اتخاذ شده است، آیا USDCAD قرار است بیشتر افزایش یابد و سطح مقاومت 1.3900 را بشکند؟

برای نکات و ترفندهایی در مورد نحوه استفاده از داده های احساسات مشتری، راهنمای رایگان خود را در زیر دریافت کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 9% -4٪ 0%
هفتگی -9٪ 47% 25%

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-cad-technical-outlook-mixed-technical-signals-could-halt-upside-rally-20231110.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار