صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

به منظور قرارگیری در سطح دوم یا بیسیک، بایستی گذرنامه اسکن شده یا مدرک دیگری برای تعیین هویت خود ارائه نمایید و به صورت آنلاین آن را در سایت صرافی بارگزاری کنید. در صفحه بعد باید از طریق نرمافزار، کد QR که سایت به شما نمایش میدهد را اسکن کنید یا به صورت دستی کدی که سایت به شما داده است را در نرمافزار وارد کنید و سپس «Next» را بزنید. صرافی کوینکس در آفریقا قرار دارد و یکی از صرافیهایی است که توانسته است تحریمها را دور بزند و نیاز کاربران ایرانی را در خرید و فروش ارزهای دیجیتال برآورده کند. کارمزد تراکنش ها در صرافی با توجه به نوع مارکت (Spot یا Perpetual یا همون فیوچرز) و همچنین سطح VIP شما و نگه داشتن یا نداشتن ارز CET که ارز بومی کوینکس است متفاوت است، سطح VIP بر اساس حجم معاملات شما محاسبه میگردد و در ابتدا شما در سطح VIP0 قرار دارید، با سطح VIP0 کارمزد هر تراکنش در بازار Spot معادل 0.2 (دو دهم) درصد است که در صورتی که ارز CET داشته باشید و گزینه پرداخت کارمزد با CET را فعال کنید تخفیف شامل شما می شود و این کارمزد به 0.14 (چهارده صدم) درصد میرسد.

حداقل خرید در کوینکس صرافی coinex برای ایرانیان ۱۰ دلار است. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی و متمرکز است که با ایرانیان مشکلی نداشته و آی پی های ایران را مجاز می داند، این صرافی حتی مدارک شناسایی ایران را نیز به رسمیت می شناسد و شما می توانید به احراز هویت با آن ها بپردازید، این صرافی همچون صرافی های دیگر به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد، حداقل خرید در کوینکس و حداقل میزان واریز برای ارز های مختلف متفاوت است، با توجه به این که بیش تر افراد اقدام به انتقال تتر و سپس خرید و فروش می کنند، در ادامه به بیان حداقل میزان واریز این ارز و حداقل خرید در کوینکس می پردازیم. پس از اعلام اجباری شدن احراز هویت در بایننس بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال صرافی جایگزین بودند که همانطور که در مقاله صرافی های جایگزین بایننس عرض کردیم صرافی کوینکس مشکلی با ایران ندارد و حتی به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت با مدارک ایرانی خود را نیز می دهد، پس از این بابت مشکلی با صرافی Coinex نخواهید داشت اما پیشنهاد میکنم تا زمانی که نیاز به احراز هویت پیدا نکرده اید احراز هویت نکنید.

  آمریکا و ژاپن همکاری در حوزه امنیت سایبری را افزایش می‌دهند
در پاسخ به این دو پرسش، باید گفت که صرافیهای ایرانی تا بدین لحظه، معاملات آتی و اهرمی را پوشش نمیدهند و بنابراین هیچ آموزشی برای نحوه گذاشتن حد ضرر در نوبیتکس و یا اموزش معامله فیوچرز در نوبیتکس وجود ندارد. در معاملات فیوچرز به نوعی قسمت سهم و یا ارز دیجیتال مورد نظر رت در آینده پیش بینی می کنیم. حداقل میزان واریز و برداشت تتر بر بستر ترون(TRC20)، ۱ عدد است و بابت واریز کارمزدی از سمت صرافی کسر نمی شود اما برای برداشت در ازای هر تراکنش یک تتر کسر می شود. وارد کردن مشخصات برداشتبه عنوان مثال فرض کنید که قصد برداشت تتر در شبکه ترون (USDT-TRC20) را دارید. همچنین کاربران نمیتوانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند.

صرافی Coinex از تعداد زیادی جفت ارز (بیش از ۲۰۰ جفت ارز) پشتیبانی میکند و به صورتی طراحی شده است که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش میکند که از بابت سرعت پردازش تراکنش ها بالاتر از متوسط جهانی است و همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که کوینکس به اکثر کشورهای جهان خدمات ارائه میدهد و همین باعث وجود تعداد زیادی کاربر در این صرافی و به طبع حجم معاملات بیشتر و سرعت بیشتر در تکمیل سفارشات کاربران میشود. برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن. یکی دیگر از صرافیهای محبوب ایرانیان صرافی کوینکس coinex میباشد که خدمات متنوعی را در زمینه خرید و فروش رمزارزها به کاربران ارائه میدهد. صرافی Coinex توسط آقای یانگ هایپو در سال 2017 در هنگ کنگ آغاز به کار کرد و توانسته در طول این ۴ سال فعالیت اعتماد بیش از ۲ میلیون کاربر را جلب کرده و به یکی از صرافی های مطرح در دنیای کریپتوکارنسی ها تبدیل شود.

  در حالی که اوپک پلاس تقاضای بی سابقه در سال 2024 را پیش بینی می کند، نفت افزایش می یابد

امکان دریافت سود بیشتر از رمزارزهایی که در کیف پول خود ذخیره کردهاید. زیرا، با توجه به خرید و فروشهایی که روزانه انجام میدهند چه سود کرده باشند و چه نکرده باشند باید هزینه بالایی پرداخت کنند. 1. به وبسایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و در گوشه بالا سمت راست، روی گزینه «Account» کلیک کرده و در فهرست باز شده بخش «تنظیمات حساب» را انتخاب کنید. مطالعه این مقاله به شما کمک میکند بهترین صرافی دنیا را بشناسید پس تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه شوید. کوینکس در انگلستان ثبت شده است و همچنین این صرافی استخر ماینینگ ViaBTC که یکی از برترین استخرهای استخراج بیتکوین است را پشت خود دارد و در واقع سازنده این استخر همان سازنده کوینکس است علاوه بر این صرافی کوینکس خود را یک صرافی با رابط کاربری کاربر پسند، کارمزد پایین، سرعت پردازش بالا و امنیت بالا معرفی میکند که در ادامه این ادعا ها را بررسی میکنیم.