طلا، سهام، EUR/USD، GBP/USD و USD/JPY Eye Fed، بازدهی ایالات متحده

برای تجزیه و تحلیل گسترده از طلا و نقرهچشم انداز، پیش بینی معاملات Q1 ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

قیمت طلا و سهام ایالات متحده با افزایش پرده در اولین هفته معاملاتی سال 2024، تحت فشار افزایش قابل توجه بازدهی خزانه داری و افزایش دلار آمریکا، کاهش متوسطی را ثبت کردند، حرکتی که با گزارش قوی مشاغل آمریکا در دسامبر تقویت شد.

در اواخر سال 2023، معامله گران از خود جلو افتادند و در کاهش شدید نرخ برای سال آینده قیمت گذاری کردند. در حالی که بانک مرکزی ایالات متحده نشان داد که هزینه های استقراض را در میان مدت کاهش می دهد، انعطاف پذیری اقتصادی و تسهیل شدید در شرایط مالی می تواند شروع چرخه تسهیل را به تعویق بیندازد و نشانه هایی را برای بازگشت عمیق تر در هفته های آینده ایجاد کند.

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با استراتژی های روشنگر برای سه ماهه اول دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

اگر بازگشت میانگین معمولی بازده آشکار شود، طلا و دارایی های ریسک ممکن است پس از عملکرد قوی خود در سه ماهه چهارم، بیدار شوند. یورو، پوند انگلیس و ین ژاپن نیز ممکن است در برابر دلار آمریکا تضعیف شوند و برخی از دستاوردهای آخرین مراحل سال 2023 را از بین ببرند.

پویایی های مختلف و پیچیده بازار احتمالاً در آغاز سال 2024 رخ می دهد و فرصت های تجاری جذاب و تنظیماتی را برای دارایی های کلیدی ایجاد می کند. برای بررسی عمیق‌تر کاتالیزورهایی که می‌توانند ارزها، کالاها (طلا، نقره، نفت) و ارزهای دیجیتال را در کوتاه مدت تحت تأثیر قرار دهند، پیش‌بینی‌های فنی و بنیادی Q1 DailyFX را بررسی کنید.

  «فاجعه دیپلماتیک»؛ گرفتاری گاف «یول» برای سئول

برای یک مرور کلی از چشم انداز فنی و بنیادی دلار آمریکا، پیش بینی تجارت سه ماهه اول خود را هم اکنون درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های فنی و اساسی برای سه ماهه اول

چشم انداز فنی سه ماهه اول پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا و یورو/GBP

این مقاله بر چشم‌انداز فنی سه‌ماهه اول پوند بریتانیا تمرکز دارد و جفت‌های مهم FX مانند GBP/USD و EUB/GBP را بررسی می‌کند و پویایی‌های قیمت و احساسات بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بنیادی دلار استرالیا در سه ماهه اول: سیاست پولی در مرکز قرار خواهد گرفت

این مقاله به چشم‌انداز بنیادی سه‌ماهه اول دلار استرالیا می‌پردازد و کاتالیزورهای کلیدی را بررسی می‌کند که می‌توانند به عنوان نیروهای راهنما برای ارز در ماه‌های آینده عمل کنند.

چشم انداز فنی بیت کوین Q1: سیگنال های نمودار سازنده باقی می مانند

بیت کوین در سال 2023 عملکرد قوی داشت، با الگوی نزولی بین نوامبر 2022 و ژانویه 2023 که موجی از پایین ترین و اوج های بالاتر را برانگیخت. این روند ممکن است تا سه ماهه اول سال 2024 ادامه یابد.

پیش بینی بنیادی یورو در سه ماهه اول: یورو شاخه های سبز خوش بینی را نشان می دهد

این مقاله بر دورنمای اساسی سه ماهه اول یورو تمرکز دارد و به بررسی کاتالیزورهای محوری می‌پردازد که ممکن است مسیر ارز را در ماه‌های آینده شکل دهند.

پیش‌بینی فنی نفت خام در سه ماهه اول: به نظر می‌رسد که محدوده معاملاتی گسترده همچنان ادامه دارد

  گوترش: خلع سلاح هسته‌ای جهان ممکن است

این مقاله بر روی چشم‌انداز فنی سه‌ماهه اول نفت تمرکز دارد و پویایی‌های قیمت و احساسات بازار را به دقت بررسی می‌کند تا بینش‌هایی را در مورد حرکت‌های احتمالی بزرگ بعدی آشکار کند.

پیش بینی اساسی ین ژاپن در سه ماهه اول: ین احتمالاً افزایش می یابد، اما به لطف فدرال رزرو، نه BoJ

این مقاله تمرکز خود را بر دورنمای اساسی سه ماهه اول برای ین ژاپن، بررسی کاتالیزورهای محوری است که می‌تواند مسیر ارز را در سه ماه آینده شکل دهد.

طلا، نقره پیش بینی فنی سه ماهه اول: تنظیمات اقدام قیمت برای مدت نزدیک

این مقاله بر روی چشم انداز فنی طلا و نقره در سه ماهه اول تمرکز دارد و پویایی عمل قیمت و تنظیمات معاملاتی جالب را تجزیه و تحلیل می کند که می تواند الگوهای ادامه صعودی را نشان دهد.

چشم انداز بنیادی سه ماهه اول سهام: کاهش نرخ و ژئوپلیتیک در تمرکز

این مقاله بر تجزیه و تحلیل چشم انداز بنیادی سه ماهه اول برای شاخص های سهام ایالات متحده تمرکز دارد و به بررسی کاتالیزورهای مهمی می پردازد که ممکن است نوسانات را تحریک کند و مسیر بازار سهام را در ماه های آینده تعیین کند.

پیش‌بینی فنی سه‌ماهه اول دلار آمریکا – تنظیم در DXY، EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

این مقاله بر روی چشم‌انداز فنی سه‌ماهه اول دلار آمریکا متمرکز است و به جفت‌های کلیدی FX مانند EUR/USD، USD/JPY، و GBP/USD پرداخته و در عین حال پویایی‌های اقدام قیمت را که ممکن است بینشی از مسیر بازار ارائه می‌کند، تشریح کند.

مهارت های معاملاتی خود را دقیق تنظیم کنید و در رویکرد خود فعال بمانید. پیش بینی EUR/USD را برای تجزیه و تحلیل عمیق از چشم انداز اساسی و فنی یورو درخواست کنید!



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-markets-q1-outlook-gold-stocks-eur-usd-gbp-usd-usd-jpy-eye-fed-us-yields-20240107.html