طلا (XAU/USD) برای NFP های ایالات متحده آماده شده است، آیا شوک قیمت دیگری در کارت ها وجود دارد؟

تجزیه و تحلیل و نمودار طلا (XAU/USD).

  • آیا گزارش مشاغل ایالات متحده باعث شوک دیگری در قیمت طلا خواهد شد؟
  • نمودار روزانه طلا در حال حاضر مثبت است.

تقویم اقتصادی DailyFX

بیشترین خوانده شده: اخبار فوری XAU/USD: طلا به بالاترین سطح خود رسید

نحوه تجارت طلا را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

یک پیش از کریسمس شلوغ برای معامله گران از امروز با آخرین نسخه US Jobs در ساعت 13:30 انگلستان آغاز می شود. داده‌های نیروی کار آمریکا در این هفته ضعیف بوده است، در حالی که فرصت‌های شغلی JOLTs در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین سطح در نزدیک به دو سال و نیم گذشته رسیده است، در حالی که انتشار ADP بخش خصوصی در روز چهارشنبه نشان داد که رشد شغل و دستمزد بیشتر تعدیل شده است.

آمار ماهانه ADP ایالات متحده

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

انتظار می رود گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی امروز 180 هزار شغل جدید ایجاد شده در نوامبر را در مقایسه با 150 هزار شغل در اکتبر نشان دهد، در حالی که انتظار می رود نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.9٪ باقی بماند. یک عدد کمتر از حد انتظار، انتظارات را مبنی بر اینکه فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره در پایان سه ماهه اول / شروع سه ماهه دوم سال آینده خواهد کرد، تقویت می کند. آخرین احتمالات صندوق فدرال رزرو CME، در مجموع 125 واحد کاهش نرخ در ایالات متحده را در سال آینده نشان می دهد.

احتمالات صندوق فدرال رزرو CME

image2.png

بازار طلا این هفته با جهش آغاز شد، زمانی که این فلز گرانبها در معاملات آسیایی روز دوشنبه به بالاترین حد خود رسید. اما بازار گسترده تر به این حرکت اعتماد نکرد و طلا را به 2000 دلار در هر اونس بازگرداند. قبل از اینکه XAU/USD طی چند روز گذشته به سطح فعلی خود در دو طرف 2030 دلار در هر اونس تثبیت شود. تنظیمات فنی با طلا بالاتر از هر سه میانگین متحرک ساده مثبت باقی می‌ماند، در حالی که کراس اوور 50/200 روزه در پایان هفته گذشته یک “صلیب طلایی” صعودی را نشان داد. پشتیبانی اولیه 2009 دلار در هر اونس دیده می شود. به دنبال آن 2000 دلار در هر اونس. وقفه ای بالاتر از 2032 دلار در هر اونس. و 2043 دلار در هر اونس. برای تثبیت حرکت صعودی مورد نیاز است.

  حمله تروریستی به مرکز پلیس در کراچی پاکستان

نمودار قیمت روزانه طلا – 8 دسامبر 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 61.39 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.59 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.79 درصد بیشتر از دیروز و 26.55 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 3.11 درصد کمتر از دیروز و 26.92 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ببینید چگونه تغییرات در داده‌های IG Retail Trader می‌تواند بر عملکرد قیمت تأثیر بگذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ -8٪ -7٪
هفتگی 23% -30٪ -5٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-primed-for-us-nfps-is-another-price-shock-on-the-cards-20231208.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار