طلا (XAU/USD) در تلاش برای افزایش بالاتر، گزارش بعدی مشاغل ایالات متحده

طلا (XAU/دلار آمریکا) تحلیل و بررسی، قیمتو نمودارها

  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده از فروش اخیر جلوگیری می کند.
  • NFP های ایالات متحده، محرک بالقوه بعدی اقدام قیمت هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

تقویم اقتصادی DailyFX

علیرغم کاهش شدید بازدهی خزانه داری آمریکا در این هفته، طلا در تلاش است تا به بالاترین حد اخیر خود بازگردد. احساس بازار رو به رشدی وجود دارد که بازده اوراق قرضه جهانی به اوج خود رسیده است، به خصوص در بلندمدت، و با افزایش ترس از رکود، بازار همچنان به قیمت در اوج نرخ‌ها ادامه می‌دهد. پس از معاملات بالای 5 درصد کمتر از دو هفته پیش، بازدهی معیار 10 ساله ایالات متحده در حال حاضر 4.66 درصد است، در حالی که اوراق قرضه بلند مدت 30 ساله اکنون با 4.82 درصد در مقایسه با اوج 5.18 درصدی در 23 اکتبر عرضه می شود. چاپ 5.02 درصدی در 10 سال ایالات متحده، بالاترین میزان در 16 سال اخیر بود.

بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده

image1.png

به زودی گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) که از نزدیک دیده می شود، یک محرک بازار شناخته شده است. بازار کار ایالات متحده همچنان قوی است و فدرال رزرو مایل است بازار کار را تضعیف کند زیرا بانک مرکزی ایالات متحده به مبارزه با تورم بالاتر از هدف ادامه می دهد. انتظار می‌رود که حدود 180 هزار شغل جدید در ماه اکتبر ایجاد شود و هرگونه از دست دادن این پیش‌بینی یا بازنگری معنی‌دار کمتر از 336 هزار نفر پرفروش ماه گذشته، می‌تواند منجر به کاهش بازده اوراق قرضه و دلار آمریکا شود.

  کره جنوبی، میدان تمرین مدرن ترین جنگنده‌ها و بمب افکن های آمریکا

طلا نسبت به داده های شغلی امروز در یک الگوی نگهداری قرار دارد و بعید است که پیش از انتشار حرکت کند. این فلز گرانبها تلاش می کند تا مقاومت 2009 دلار در هر اونس را بشکند. در سه مورد اما تاکنون ناموفق بوده است. پشتیبانی 1973 دلار در هر اونس دیده می شود. جلوتر از 1960 دلار در هر اونس.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نمودار قیمت روزانه طلا – 3 نوامبر 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 59.72% معامله‌گران با نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.48 به 1 هستند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% 3% 1%
هفتگی 2% 3% 2%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-struggling-to-push-higher-us-jobs-report-next-20231103.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار