طلا (XAU/USD) 2050 دلار در هر اونس را رد می کند. جلوتر از افکار پاول رئیس فدرال رزرو

قیمت طلا (XAU/USD)، تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • طلا در 2050 دلار در هر اونس تردید دارد. اما چشم انداز همچنان مثبت است.
  • پاول رئیس فدرال رزرو بعداً در جلسه سخنرانی می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

تقویم اقتصادی DailyFX

بیشترین خوانده شده: طلا و نقره همچنان به رشد خود ادامه می دهند زیرا خریداران مسئولیت را بر عهده می گیرند

طلا امروز رونق اولیه داشت و در فاصله چند دلاری چاپ به بالاترین قیمت 20 ماهه رسید، اما این حرکت در بازاری آرام دیگر قانع نشد. دلار آمریکا در روز پس از افزایش روز پنج‌شنبه تغییر چندانی نمی‌کند، در حالی که بازده اوراق قرضه آمریکا، که محرک اقدامات اخیر قیمت است، در بهترین حالت کسری بالاتر است.

یکی از عوامل این حرکت کوچک به سمت بالا، احتمالاً از سرگیری جنگ در غزه پس از پایان آتش بس هفت روزه بین اسرائیل و حماس است. به گفته منابع بی بی سی، دولت قطر تایید کرد که مذاکرات مجدد آتش بس بین دو طرف ادامه دارد.

بعداً در جلسه امروز، US ISM Manufacturing برای ماه نوامبر را داریم که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که چاپ 47.7 در مقایسه با 46.7 در اکتبر. ISM Manufacturing ماه گذشته پس از صعود از 46.0 در ژوئن به شدت سقوط کرد. PMI زیر 50 نشان می دهد که بخش تولید در حال کاهش است. بعداً، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در ساعت 16:00 بریتانیا قبل از شرکت در یک رویداد میز گرد در همان محل در ساعت 19:00 بریتانیا، در یک گفتگوی کنار آتش در کالج اسپلمن شرکت خواهد کرد. این آخرین چیزی است که از اعضای فدرال رزرو می شنویم، زیرا آنها وارد دوره خاموشی قبل از نشست FOMC در 13 دسامبر می شوند. بعید است رئیس پاول از موضع فعلی خود مبنی بر افزایش نرخ بهره در ایالات متحده منحرف شود، علیرغم اینکه بازار به طور کامل هر گونه افزایش بیشتر نرخ بهره را قیمت گذاری کرده است.

  جلسه BoJ برای ارائه یک ترفند دیگر در سیاست YCC؟ 145.00 ورودی؟

طلا در حال حاضر حدود 2038 دلار در هر اونس معامله می شود. پس از لمس کسری بالا زیر 2050 دلار در هر اونس. اوایل امروز. نمودار روزانه از نقطه نظر فنی صعودی باقی می‌ماند، اگرچه افزایش بیش از حد CCI ممکن است مانع از شکستن فلز گرانبها در کوتاه‌مدت شود.

نمودار قیمت روزانه طلا – 1 دسامبر 2023

image1.png

نمودار از طریق نمای معاملاتی

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 47.36 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.11 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 0.11 درصد بیشتر از دیروز و 15.02 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 2.97 درصد کمتر از دیروز و 31.47 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ببینید چگونه تغییرات در داده‌های IG Retail Trader می‌تواند بر عملکرد قیمت تأثیر بگذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% -5٪ 0%
هفتگی -12% 25% 4%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-rejects-2-050-oz-ahead-of-fed-chair-powell-s-thoughts-20231201.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار