عکاسی از بستهبندی محصولات – نکات مهم در عکاسی حرفه ای

اگر شما دانشجوی گرافیک هستید، طراحی لوگو را در دانشگاه آموزش خواهید دید و این آموزش ها نیازمند به روز شدن با استانداردهای جهانی است، بنابراین لازم است تا مطالعات خود را در سایت های بین المللی، مقالات معتبر و کتاب ها گسترش دهید و نمونه های موفق طراحی لوگو را بررسی و ارزیابی کنید. زمانی کسب و کاری برند می شود که در زمینه های مختلف موفق ظاهر شود. فتوشاپ به شما این امکان را می دهد که فونت های زیادی را که دوست دارید ترکیب کنید، اما این بدان معنا نیست که لزوما باید این کار را انجام دهید! اما لزوما به این معنا نیست که بسته ای پر از رنگهای درخشان و نگارشهای بزرگ داشته باشیم.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات

تعرفه طراحی لوگو می تواند از مبالغ بسیار کم شروع شده و حتی چندین میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد. در واقع هدف از طراحی لوگو، سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری لوگو در ذهن ها و دیده شدن برند در مسیر دلخواه صاحبان و مدیران تجارت ها می باشد. تجارت سیار : در این روشی فعالیتها و معاملات تجارت الکترونیکی به طور کامل یا به صورت جزئی را محیطی بی سیم انجام می شوند که با نام mobile commerce یا Im-commerce شناخته می شود. مراحل طراحی لوگو حرفه ای شاید کمی پیچیده باشد، اما شما می توانید در آخر این مقاله مشکلات و نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. در ادامه همراه ما باشید. در ادامه 5 نرم افزار پایه ای برای طراحی لوگو را معرفی خواهیم کرد که در یادگیری طراحی لوگو باید آن ها را یاد بگیرید.

نمونه طراحی گرافیکی

یکی دیگر از دلایل موفقیت لوگوی مک دونالد سادگی آن است… اگر بخواهید به مک دونالد فکر کنید، فورا لوگوی آن را به خاطر خواهید آورد. هر گونه ترکیب خطوط یا رنگها و هر گونه شکل سه بعدی با خطوط، رنگها و یا بدون آن به گونهای که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا محصولی از صنایع دستی را تغییر دهد، طرح صنعتی نامیده میشود. به عبارت دیگر رنگ، خطوط، اشکال و طرحی که استفاده می شود باید نشانه خواص محصول باشد. هنگامی که برای اولین بار مفاهیم را مشاهده می کنید، لوگویی را انتخاب کنید که بلافاصله نظر شما را جلب کند. و اگر فکر میکنید با تغییرات جزئی مانند رنگ و استایل نظر آنها عوض میشود، این تغییرات را اعمال کنید. تغییرات جزئی در لوگو ایجاد کنید و نسخههای مختلفی از آن ایجاد کنید. ایجاد تغییرات جزئی در رنگ، فونت و حتی فاصله بین حروف میتواند به بهبود طراحی شما کمک کند.

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

برندها به دنبال پیشرفت هستند این به معنی آن است که شما باید لوگویی طراحی کنید که در طول زمان دمده نشود واصالت خود را در طولانی مدت از دست ندهد. پیشنهاد می کنیم حتما پیج اینستاگرام logodesigner01 را دنبال کنید! تیم طراحی ظریف گرافیک بسته بندی های خلاقانه و جذابی را با توجه به نیاز بازار، نوع مخاطب و اهداف برند طراحی می کند که بتوانید علاوه بر بازارهای داخلی، در بازاهای خارجی هم حضوری موثر داشته باشید. آبی تیره محصول را حرفه ای تر، مهم و محافظه کارانه و آبی کمرنگ محصول را خلاقانه تر نشان میدهند. ابزار ویرایش بُرداری قدرتمند کورل دراو (CorelDRAW) به شما امکان طراحی لوگوهای فوق العاده غنی و دقیق را میدهند. تثبیتکنندههای طناب و پنجره(نام ابزار) در تولید صافترین منحنیها با استفاده از ابزار فریهند کمک میکنند و میتوانید با استفاده از عملکرد بولین (Boolean) اشکال را بدون خراب شدن ترکیب کنید.

  چین در اطراف تایوان «رزمایش تهاجمی» برگزار کرد

نمونه لوگو برای طراحی

فرصتی که در طراحی بسته بندی دارید تا در بازارهای بین المللی کار کنید را به آسانی از دست ندهید. لوگوی سازمان شما این پتانسیل را دارد که کسب و کار شما را رونق ببخشد و یا آن را خراب کند. اگر کسب کار مشتری شما چندمنظوره باشد لوگوی شما باید این مسئله را به خوبی نشان دهد. همچنین اگر به طراحی لوگو علاقه مند هستید و دانشجوی رشته گرافیک نیستید، شما میتوانید در آموزشگاه های هنر آموزش های لازم را ببینید. طراحی لیبل خیارشور متناسب با ظرف خیارشور انجام می شود.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی

در واقع لوگو نشانه ای از یک حوزه کسب و کار است که مخاطب در مواجه با آن برند را در ذهن خود حک خواهد کرد و در واقع هویتی از برند است که آن را از سایر کسب و کارها متمایز خواهد کرد. این طراحیها توسط طراحان گرافیست که در حوزه طراحی بستهبندی فعالیت دارند خلق میشوند. شما بعنوان یک مشتری آخرین طراحی بسته بندی که در ذهنتان بخاطر سپرده اید چه نوع بسته بندی بوده است؟ محصولی که بخاطر کیفیت بسته بندی به فروش می رسد، انتظار می رود محتویاتش نیز به همان اندازه با کیفیت و رضایت بخش باشد. تا آنجا که امروزه از طراحی لوگو به عنوان یک علم گرفیکی وسیع یاد می شود. 1. طراحی لوگوی اول با توجه به پاسخ سوالاتی است که کارفرما در فرم های ارسالی برای ما فرستاده است. به عنوان مثال، ما یک شرکت چای خیالی ایجاد کردیم، بنابراین یک فونت به دلخواه انتخاب می کنیم.

یکی از مواردی که در لزوم داشتن لوگو برای برند، اعتماد سازی و روابط کاری بهتر است. اجازه دهید با رایان طرح به شما کمک کنیم تا مقرون به صرفهترین راه را برای کمتر شدن هزینهها جهت داشتن یک لوگو منحصر به فرد را بر اساس نیاز خود داشته باشید. است. طراحی کاور سی دی و یا دی وی با دو رویکرد صورت می پذیرد در رویکرد اول و هدف اصلی موضوع نگهداری درست و مراقبت از سلامت محصول است در مرحله و رویکرد دوم که بیشتر به خاطر استفاده درست و هدفمند از منابع مالی و تبلیغات است جنبه تبلیغات و اثرگذاری بر روی مخاطب مورد توجه قرار می گیرد. برای نمونه، کیک برنجی زیر از طیف رنگی آب استفاده می کند که نشان دهنده طعم نمک دریایی و سرکه بالزامیک آن است.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

باید به بیننده نشان دهید عکس محصولی که می بیند متعلق به کدام شرکت تولید کننده و برند است. مردم غالبا دوست دارند بسته بندی کاغذی سس را فشار دهند و سپس مستقیما سیب زمینی که به سس آغشته کرده اند را بخورند اما در بسته بندی پلاستیک و رایج سس های کچاپ اکسید فلزات سنگین سمی وجود دارد که یک آلاینده ی آلی است. برای مثال در بسته بندی محصولاتی مواد غذایی بهتر است قسمتی از بسته بندی به شکل شفاف طراحی شود تا مشتری بتواند براحتی محتویات داخل جعبه را ببیند؛ در این حالت مشتری برای خرید محصول اطمینان بیشتری پیدا می کند. روانشناسی رنگ در این زمینه کمک می نماید تا محصول را در نگاه مشتری اشتها آور، جذاب و خوشمزه نشان دهد. طراحی بسته بندی و جعبه محصول وقتی می تواند چشم نواز باشد و منجر به خرید از سوی مشتری گردد که در آن از رنگ های مناسب استفاده شده باشد.

  شرکت‌های قیمت طلا در حالی که دلار آمریکا با کاهش بازدهی خزانه‌داری کاهش می‌یابد. برای XAU/USD کجا؟

نمونه طراحی بسته بندی نان

این موضوع با ذهن مشتری و جامعه بازی میکند و در ذهن مردم حک می شود. دقت داشته باشید، بسته بندی های لوکس و شیک را با انواع وکتور و طرح های متفاوت پر نکنید. حرف M زرد رنگ آن در ذهن میلیونها مشتری حک شده است و آن را تبدیل به یک نماد متفاوت و فراموش نشدنی کرده است. درست است که شما طراح هستید، اما این مشتری است که حرف آخر را میزند. نیاز نیست که بیش از حد پیچیده عمل کنید اما به اندازه کافی کارتان را جذاب کنید که ارزش نگاه دوم را داشته باشد.یک یا دو عامل را به اندازه کافی فریبنده کنید تا توجه مخاطب مورد هدف شما جلب شود. به خاطر داشته باشید که حتی جدیدترین روشهای طراحی لوگو در صورتی کارایی دارند که بتوانند معنای خاصی را در ذهن مشتریان تداعی کنند. از طریق دکمه (( ثبت سفارش لوگو )) موجود در سایت یا تماس تلفنی میتوانید سفارش طراحی لوگو خود را ثبت نمایید .

نمونه طراحی بسته بندی پارچه

طراحی سطل ماست از دو جنبه میتواند جهت ایجاد تغییر و نوآوری هدف قرار بگیرد، یکی شکل هندسی سطل و دیگری گرافیک آن. البته این شرکت چندین بار از سال ۱۹۷۰ تاکنون لوگوی خود را تغییر داده که آخرین آپدیت آن مربوط به سال ۲۰۱۹ می شود. آیا می توان در 5 ثانیه با اطلاعات روی محصول به مخاطب اطلاعات لازم را ارائه نمود؟ شرکتهای سازنده دستگاههای بسته بندی مواد غذایی ایرانی قیمت بسیار مناسبتری داشته و ازنظر کیفیت هم هیچ تفاوتی با نمونههای خارجی ندارد. برای انتخاب بهترین رنگ میتوانید با مطالعه و جستوجو در فضای اینترنت، رنگهایی را که بیشتر موردپسند مشتریان واقعشده را بهعنوان رنگ جعبه بسته بندی خود انتخاب کنید. به جای به کار بردن رنگ های اضافی ، کل زمینه را یک رنگ تشکیل می دهد و لوگوی برند در رنگ مکمل به کار می نمونه طراحی بسته بندی صنعتی رود.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

با داشتن صدها قالب لوگو و ابزار طراحی قدرتمند، کانوا (Canva) میتواند ساخت لوگوی منحصر به فرد شما را تبدیل به یک کار بسیار راحت کند. طراحی بسته بندی مواد غذایی از جمله طراحی هایی محصوب میشود که امکان ندارد در روز با آن روبرو نشویم، از خوردن بستنی در تابستان گرم ، تا چای و قهوه داغ در روزهای سرد زمستان و صدها محصول غذایی و خوراکی دیگر ، هر روز طرح های مختلفی را رویت می کنیم . اما گمان میکنید این سرعت غیر قابل وصف ارائه ایده هایی برای طراحی بسته بندی خلاقانه چه تأثیری بر آینده صنعت بسته بندی خواهد داشت؟ بسته بندی خلاقانه مواد غذایی را با ما تجربه کنید. با ایده های بسته بندی لباس خلاقانه همانند ایده زیر می توانید حس خوبی به مشتری بدهید.

  نماینده جمهوریخواه: آمریکا باید تهدید چین علیه تایوان را جدی بگیرد

نمونه طرح بسته بندی خرما

اگر به اندازه کافی با نرم افزارهای وکتور آشنایی ندارید میتوانید از پنجره Image Trace در Adobe Illustrator استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید طرح خود را طراحی کنید، و یا با استفاده از پنل Image Trace با طرح های اسکن شده کار کنید. از زمانی که در سال ۱۹۳۷ این شرکت کار خود را در کشور آلمان شروع کرد، از حروف v و w برای طراحی لوگوی خود بهره برد. براساس آمار گمرک ایران در سال ۲۰۱۱ میلادی شمار ۵۶۳ دستگاه از خودروهای پورشه به ارزش بیش از ۴۹٫۸ میلیون دلار وارد ایران شد.

برای نمونه، تصویر بالا از رویکرد بسیار مدرنی برای بستهبندی استفاده کرده است که خریدار را به خود جذب می کند. البته این می تواند به طراحی یک لوگوی بهتر منجر شود، همه چیز به شما بستگی دارد. البته نه در زندگی شخصی بلکه در مورد طرحها در این مرحله! البته اگر به شکل حرفهای استفاده کنید، قطعا در موفقیت تجارتتان نقش دارد. اگر در دنیای طراحی لوگو تازه کار هستید، یکی از مهمترین تصمیماتی که باید بگیرید این است که از کدام نرم افزار برای کار استفاده کنید.

برای مواردی که تعداد چاپ شما کمتر از 300 عدد است، چاپ دیجیتال توصیه می شود؛ اما برای تعداد بالای 500 عدد انتخاب نوع دیجیتال در هزینه نهایی بسیار بیشتر خواهد شد. همه این الگوها و ابزارهای طراحی برای استفاده رایگان هستند و همچنین تعداد زیادی تصاویر و گرافیک رایگان هم در آن وجود دارد. حالت نقاشی سیمتری (Symmetry) آن میتواند برای ساخت طیف وسیعی از طرحهای متقارن، از اشکال ساده تا افکتهای رنگارنگ استفاده شود. لوگو عنصری گرافیکی از علائم دیداری است بهطوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شدهاست. مشتریان باید قادر باشند با مشاهده رنگبندی مورد نظر نوع محصول و دستهبندی آن را به راحتی تشخیص دهند.

اما می توانید با مشاهده نمونه لوگو ، از برخی از ایده ها استفاده کنید. به همین جهت نمونه خرماهای مرغوب ایرانی را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت زیرا محل کشت و شرایط مهیا شده جهت رشد این نوع خرما ها فقط در زمین های برخی نقاط ایران امکانپذیر است و کشت حاصلخیز و مفید را دربردارد. لوگوها در ایلوستریتور (Illustrator) کاملاً بر اساس شرایط و نیازهای شما مقیاسبندی میشوند. ابزار قلم آن که به دقت طراحی شده­اند، به شما امکان میدهد منحنیهای حرفهای ایجاد کنید و تعداد زیادی اشکال زنده نیز وجود دارند که کاملاً قابل شخصی سازی هستند. البته در این صورت ممکن است نتیجه کاملاً طبیعی به نظر نرسد. اما حقیقت این است که کاتالوگ هرچند جذاب شما در نهایت وقت زیادی برای جلب نظر مشتری ندارد. تفاوتی ندارد که در حرفه ی طراحی گرافیک مشغول به کار باشید و یا هر کار و هنر دیگر، در هر صورت سعی کنید تیم کاری منسجم و خلاقی را در ایجاد کنید تا بتوانید از ایده های هم کمک بگیرید.

نمونه طراحی بسته بندی