فرار یورو پایدار، مقامات ECB در تمرکز

تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • تولید صنعتی آلمان و داده های تراز تجاری چین، یورو را در پشتوانه تجارت اولیه اروپا قرار می دهد.
  • امروز همه چشم ها به بلندگوهای ECB است.
  • در حال رخ دادن پرچم نزولی است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

یورو صبح امروز چهارشنبه بار دیگر در برابر دلار آمریکا کاهش یافت و دلیل آن از دست رفتن قابل توجه تراز تجاری چین در ماه مه – نشان دهنده کند شدن تقاضای جهانی است. از لحاظ تاریخی، یورو تمایل دارد با اقتصاد چین همبستگی مثبت داشته باشد، بنابراین یورو فروخته می شود. علاوه بر این، تولید صنعتی آلمان احساسات مشابهی را منعکس کرد (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) پیش‌بینی‌های از دست رفته و ترس از رکود را تشدید کرد. شاخص‌های اقتصادی منطقه یورو نیز از طریق داده‌های تورم اخیر و PMI به کندی اقتصاد اشاره می‌کنند. تشدید وضعیت در اوکراین منفی دیگری برای این ارز است که به نظر می‌رسد حداقل در کوتاه‌مدت ادامه پیدا کند – با حمایت از پناهگاه امن دلار.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی EUR/USD (GMT +02:00)

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

بانک مرکزی اروپا (ECB) یکی از تنها حامیان یورو بوده است و با وجود چندین سخنران بانک مرکزی اروپا در حال حاضر، ممکن است روایت شاهین تکمیل شود. قبلاً Schnabel از بانک مرکزی اروپا اعلام کرده بود که بانک مرکزی زمینه بیشتری برای پوشش دادن دارد و توپ تهاجمی را در اختیار دارد.

  هراس اقیانوسیه از رهاسازی پساب راکتورهای اتمی ژاپن

با نگاهی به قیمت گذاری فعلی بازار پول در زیر، تقریباً مطمئن است که بانک مرکزی اروپا افزایش خواهد یافت 25bps هفته آینده و احتمالاً درها را برای تشدید بیشتر سیاست های پولی باز بگذارید.

احتمالات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

image3.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه یورو/دلار آمریکا اکنون به نقطه اوج شکل گیری پرچم خرس (سیاه) نزدیک شده است. شکست و تأیید نزدیک به زیر پشتیبانی نشان می‌تواند نشان دهد که این الگو به شکل کتاب درسی به سمت مناطق پشتیبانی بعدی باز می‌شود. از منظر صعودی، حرکت بالاتر از سطح مقاومت می تواند حرکت نزولی را نفی کند و از قدرت یورو حمایت کند.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در EUR/USD، با 65% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-eur-usd-outlook-euro-breakout-immanent-ecb-officials-in-focus-wv-20230607.html