فرش ماشینی 1200 شانه را با دقت بخرید فروشگاه اینترنتی فرش افرند-فرش شادرخ

مزیت بعدی فرش های 1200 شانه این است که این فرش ها فقط با دستگاه HCI بافته می شوند. این دستگاه یکی از به روز ترین و گران ترین دستگاه های بافندگی بازار می باشد و این قابلیت را دارد که ریز بافت ترین فرش ها را تولید کند. فرش 1200 شانه از محبوبت بسیاری برخوردار است و در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود.

فرش 1200 شانه طرح ماه نور

طرح افشان 1200، یکی از انواع فرش زیبا برای پذیرایی است که جلوه خاصی به فضا می دهد و به راحتی با دیگر اکسسوری های پذیرایی ست می شود. بسیاری از طرح های فرش کلاسیک ایرانی، به دلیل فروش و تقاضای بالا هر ساله تولید آن تکرار می شود و جزو پرفروش ترین مدل فرش محسوب می شوند. جدیدترین طرح های فرش به صورت گل برجسته، فرش 1200 شانه 9 رنگ و 10 رنگ تولید می شوند.

به عنوان مثال فرش 1200 شانه که باید با تراکم 3600 بافت شود با تراکم 4000 بافت میشود و این فرشهارا اصطلاحا دیزاین 1500 شانه مینامند و نقش و نگار بهتر و طول عمر بالاتری پیدا میکنند. حال که با شانه فرش ﺁشنا شدید در ادامه به معرفی ویژگی هایفرش 1200 شانهمی پردازیم. البته در نظر داشته باشید فبرش های گلبرجسته فقط با دست قابل لمس کردن هست و در زیر پا نمایان نمیباشند. در کنار این موارد ارسال محصولات به صورت رایگان و به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است. تنها با پرداخت 10 درصد مبلغ، فرشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

  بلینکن با وزیر امور خارجه جدید چین تلفنی گفت وگو کرد

فرش ونیز 1200 شانه گل‌ برجسته

یکی از کالاهایی که می توانید آن را به صورت اینترنتی خرید کنید، فرش ماشینی است. اگر از سبک سنتی در طراحی دکوراسیون خود استفاده می‌کنید و یا فضای شما بزرگ است، می‌توانید فرش‌هایی با طرح کلاسیک در رنگ مختلف و یا طرح‌های شلوغ و پر نقش را انتخاب کنید. بهتر است بدانید کلیه فرش های مدرن وینتج ماهورمارکت 1200 شانهو با نخ صد در صد اکلرلیک بافته شده اند.

  • توجه نمایید که اکثر فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه به صورت گل برجسته ارائه میگردند.
  • باید بگوییم یکی از پر فروش ترین فرش های در سال های اخیر فرش ۱۲۰۰ شانه است.
  • فرش های لوکس 1200 شانه با رنگ زمینه نقره ای برای دکوراسیون های مجلل و کلاسیک فوق العاده هستند و به راحتی می توانید فرش نقره ای را با مبلمان استیل طلایی، مبلمان چرمی قهوه ای در دکوراسیون های کلاسیک و خرید فرش ۱۲۰۰ شانه سنتی ست کنید.
  • تفاوت فرش ۷۰۰ با ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه با توجه به این ویژگی های شناخته می شود.
  • اگر از سبک سنتی در طراحی دکوراسیون خود استفاده می‌کنید و یا فضای شما بزرگ است، می‌توانید فرش‌هایی با طرح کلاسیک در رنگ مختلف و یا طرح‌های شلوغ و پر نقش را انتخاب کنید.

فرش های 1200 شانه نسبت به فرش های 700 شانه از لطافت بیشتری برخوردارند و نقش و طرح ها بسیار دقیق تر و زیباتر و با وضوح بیشتری هستند. همانطور که مطرح شد گره های بافته شده در یک متر 1200 عدد است و این تعداد بیشتر تنوع رنگ و طرح را بیشتر کرده است. این فرش ها با وجود تراکم بالا مقاومت بسیاری دارند ولی به علت خاب کمتر نسبت به فرش های 700 شانه برای قسمت های کم رفت و آمد مناسبتر است.

  کانادا سفیر چین را احضار کرد

لطفاً تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با این نوع فرش ماشینی مانند نکات و نحوه نگهداری آن در دکوراسیون منزل آشنا شوید. البته در نظر داشته باشید که حجم بالایی از این فرش‌های تولیدی به کشورهای دیگر نیز ارسال می‌شود. و برای هر فرش با شانه مختلف، از نخ‌های منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند.

فرش ماشینی 1200 شانه را با دقت بخرید فروشگاه اینترنتی فرش افرند-فرش شادرخ