قیمت طلا، نزدک 100، یورو/دلار آمریکا

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی USD/JPY – تورم داغ ایالات متحده منجر به شکست صعودی، سطوح کلیدی پیش رو

پیش بینی قیمت طلا – تحلیل

قیمت طلا (XAU/USD) در روز سه‌شنبه پس از اینکه داده‌های CPI آمریکا بالاتر از حد پیش‌بینی‌شده باعث شد تا نرخ بهره فدرال رزرو مجدداً قیمت‌گذاری شود، سقوط کرد و به ضعیف‌ترین نقطه خود در دو ماه اخیر رسید.

با پیشرفت در کاهش تورم، بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است شروع چرخه تسهیل خود را به تعویق بیندازد و زمانی که این روند در جریان است، تنها کاهش متوسط ​​نرخ را انتخاب کند. این می تواند به معنای بازده اوراق قرضه بالاتر و ارز قوی تر ایالات متحده برای مدت طولانی تر باشد، وضعیتی که می تواند فشار نزولی بر فلزات گرانبها وارد کند.

از نقطه نظر فنی، طلا به زیر 2005 دلار سقوط کرد و به سرعت به میانگین متحرک ساده 50 روزه خود در 1990 دلار کاهش یافت. اگر قیمت‌ها نتوانند در اطراف این سطوح تثبیت شوند و به سمت نزول گسترش یابند، به زودی می‌توانیم شاهد حرکت به سمت 1975 دلار باشیم. در ضعف بیشتر، همه نگاه ها به 1965 دلار خواهد بود.

در صورت بازگشت صعودی، که در حال حاضر با توجه به فقدان کاتالیزورهای مثبت غیرمحتمل به نظر می رسد، مقاومت حدود 2005 دلار ظاهر می شود. فراتر از این سقف فنی، تمرکز به میانگین متحرک ساده 50 روزه نزدیک به 2030 دلار تغییر خواهد کرد.

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند مسیر طلا را در کوتاه مدت شکل دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که به دنبال آن هستید ارائه می‌کند و استراتژی‌های کلیدی را تشریح می‌کند—از دست ندهید، همین حالا راهنمای دریافت کنید!

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -20% 2%
هفتگی 28% -30٪ 4%

نمودار قیمت طلا – تحلیل فنی

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عمیق شاخص‌های سهام ایالات متحده هستید، پیش‌بینی معاملات بازار سهام در سه ماهه اول ما مملو از بینش‌های بنیادی و فنی عالی است. اکنون آن را دریافت کنید!

پیش بینی NASDAQ 100 – تحلیل

Nasdaq 100 روز سه‌شنبه با افت بیش از 1.5 درصدی مواجه شد که دلیل آن افزایش نرخ‌های آمریکا به دنبال افزایش نرخ‌های CPI از حد انتظار بود. از آنجایی که بازدهی به سمت بالاترین حد خود در سال پیش می رود، سهام برای ماندن در بازار کار دشواری خواهد داشت، به این معنی که یک اصلاح بزرگ ممکن است در اطراف باشد.

از نظر آستانه های فنی مربوطه، اولین حمایت کلیدی برای تماشا در 17555 ظاهر می شود که مربوط به یک خط روند صعودی کوتاه مدت است که از پایین ترین سطح اکتبر گسترش یافته است. اگر قیمت‌ها به زیر این ناحیه کاهش یابد، قیمت‌ها روی 17150 کاهش می‌یابد، کمی بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه.

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند بازگشتی داشته باشند و بازگشت معنی‌داری ایجاد کنند، مقاومت در بالاترین سطح تاریخ در حدود 18125 ظاهر می‌شود. انتظار می رود فروشندگان به شدت از این سقف محافظت کنند، اما در صورت شکست، ممکن است شاخص فناوری به سمت 18300 حرکت کند.

نمودار NASDAQ 100 – تجزیه و تحلیل فنی

image2.png

نمودار Nasdaq 100 با استفاده از TradingView ایجاد شد

برای تجزیه و تحلیل جامع از یوروبرای چشم‌انداز میان‌مدت، مطمئن شوید که امروز پیش‌بینی معاملاتی سه ماهه اول ما را دانلود کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تحلیل

EUR/USD روز سه شنبه به شدت کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید و زیر سطح حمایت 1.0720 بسته شد. اگر این شکست در روزهای آینده ادامه یابد، فروشندگان ممکن است جرأت داشته باشند تا حمله ای را در 1.0650 آغاز کنند. ادامه زیان از این نقطه به بعد می تواند توجه را به 1.0520 تبدیل کند.

برعکس، اگر خریداران دوباره دست بالا را بدست آورند و جرقه چرخش را بزنند، اولین مانع فنی برای نظارت می تواند در نزدیکی 1.0720 مشاهده شود. بالاتر از این ناحیه، ناحیه مقاومت بعدی مورد علاقه نزدیک به 1.0800 قرار دارد، جایی که میانگین متحرک ساده 100 روزه با یک خط روند نزولی کوتاه مدت همسو می شود.

نمودار EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xau-usd-gold-price-nasdaq-100-eur-usd-what-comes-next-after-us-cpi-data-20240214.html