قیمت طلا پیش از داده‌های کلیدی مشاغل ایالات متحده، تنظیمات تجارت در XAU/USD در لبه بالایی قرار دارد

پیش بینی قیمت طلا

  • قیمت طلا فقدان اعتقاد جهت دار قبل از داده های کلیدی مشاغل ایالات متحده
  • گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه نوامبر ممکن است سرنخ هایی در مورد سلامت اقتصاد و در نتیجه فدرال رزرو ارائه دهد. سیاست های پولی مسیر
  • این مقاله به سطوح قیمت کلیدی برای تماشا در XAU/ نگاه می کنددلار آمریکا در جلسات معاملاتی آینده

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی نفت خام – قیمت‌ها در سقوط آزاد به‌عنوان پشتیبان فنی محوری در داخل

قیمت طلا (XAU/USD) با اطمینان محدود در روز پنجشنبه حرکت کرد و بین سود و زیان کوچک در نوسان بود زیرا سرمایه گذاران از ترس از گرفتار شدن در سمت اشتباه معامله پیش از داده های کلیدی مشاغل ایالات متحده قبل از انتشار، از شرط بندی های بزرگ بر روی دارایی اجتناب کردند. تعطیلات آخر هفته.

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نوامبر که قرار است صبح روز جمعه منتشر شود، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سلامت بازار کار ارائه دهد و به شفاف‌سازی چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو کمک کند. به همین دلیل، می تواند منبع نوسانی برای دارایی های مالی عمده باشد.

بر اساس برآوردها، پیش‌بینی می‌شود که کارفرمایان ایالات متحده در ماه گذشته 170000 کارگر اضافه کنند که در نتیجه نرخ بیکاری بدون تغییر 3.9 درصد خواهد بود. به نوبه خود، متوسط ​​درآمد ساعتی 0.3 درصد افزایش یافته است، با کاهش سالانه مربوط به مطالعه از 4.1 درصد قبلی به 4.0 درصد.

مشتاق به دست آوردن بینش در مورد چشم انداز طلا هستید؟ پاسخ هایی را که به دنبال آن هستید در راهنمای تجارت سه ماهه رایگان ما دریافت کنید. اکنون یک کپی درخواست کنید!

در حالی که طلا از منظر بنیادی چشم انداز سازنده ای دارد، بسیاری از معامله گران خواهان اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده قبل از دستیابی مجدد به موقعیت های صعودی هستند، به ویژه پس از سوختگی شدید در اوایل هفته که یک شکست امیدوارکننده به یک فروش بزرگ تبدیل شد.

با تمرکز بر سناریوهای احتمالی، در صورتی که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با یک حاشیه بالا غافلگیر شود، سیاست پولی تسهیل کننده شرط‌بندی‌ها برای سال 2024 می‌تواند به سرعت کاهش یابد و بازدهی خزانه‌داری و دلار آمریکا را تحت فشار قرار دهد. این می تواند برای فلزات گرانبها مضر باشد.

برعکس، اگر ارقام NPF از نظر مادی ناامید کننده باشد، بسیاری از سرمایه گذاران می توانند به رکود به عنوان مورد اصلی خود نگاه کنند و چشم انداز نرخ بهره را برای سال آینده تقویت کنند. در این زمینه، بازدهی و دلار آمریکا ممکن است کاهش یابد و قیمت طلا را در این روند افزایش دهد.

دانش مورد نیاز برای حفظ ثبات معاملات را به دست آورید. راهنمای «نحوه تجارت طلا» خود را برای بینش و نکات ارزشمند دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا (XAU/USD) رکورد قبلی خود را شکست و در اوایل هفته برای مدت کوتاهی به بالاترین حد خود رسید، اما به سرعت سقوط کرد، که نشان می‌دهد شکست صعودی که مدت‌ها منتظر آن بودیم، تقلبی بود.

علیرغم کاهش حرکت صعودی، شمش مشخصات فنی مثبتی را حفظ می کند، بنابراین مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود باقی می ماند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر این فلز گرانبها صعود خود را از سر بگیرد، اولین مانعی که باید بر آن غلبه کرد 2050 دلار است و پس از آن 2070 دلار / 2075 دلار قرار می گیرد. با نگاهی بالاتر، توجه به 2150 دلار جلب می شود.

  رویترز: رئیس‌جمهوری چین هفته آینده به مسکو سفر می‌کند

از سوی دیگر، اگر زیان در روزها و هفته های آینده افزایش یابد، حمایت نزدیک به 2010 دلار باقی می ماند. این منطقه فنی می تواند در صورت ضعف بیشتر به عنوان یک کف عمل کند، اما افت زیر آن ممکن است شروع یک حرکت نزولی بزرگتر باشد، با هدف نزولی بعدی در 1990 دلار.

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند قیمت طلا را شکل دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که شما به دنبال آن هستید ارائه می‌دهد – از دست ندهید، هم‌اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -2٪ 3%
هفتگی 33% -27٪ 1%

نمودار فنی قیمت طلا

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-prices-on-edge-ahead-of-key-us-jobs-data-trade-setups-on-xau-usd-20231207.html