قیمت نقره از ضعف دلار و کاهش بازده حمایت می‌کند، شاخص CPI آمریکا

پیش بینی قیمت نقره:

  • قیمت نقره پس از کاهش عملکرد در جلسه معاملاتی قبلی، بیش از 3.5 درصد افزایش یافت
  • دستاوردهای این فلز گرانبها را می توان به آن نسبت داد دلار آمریکا ضعف و کاهش بازده خزانه
  • این مقاله به کلید XAG/ نگاه می کنددلار آمریکاسطوح فنی ارزش تماشا در روزهای آینده را دارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -3٪ 14% -1٪
هفتگی -8٪ 19% -5٪

بیشترین خوانده شده: راه‌اندازی قیمت طلا – آیا می‌توان موقعیت طولانی‌مدت در تجهیزات فنی XAU/USD ترامپ را افزایش داد؟

بعد از یک عملکرد ضعیف در روز چهارشنبه، قیمت نقره (XAG/USD) به زندگی بازگشت و با افزایش بیش از 3.5 درصدی به 24.37 دلار در هر اونس در روز پنجشنبه، تحت تاثیر کاهش نرخ ها و کاهش ارزش دلار آمریکا، افزایش یافت.

در معاملات اوایل بعدازظهر، بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده به دنبال داده‌های ناامیدکننده اقتصادی که نشان می‌دهد در هفته منتهی به 3 ژوئن به 261,000 افزایش یافت، پایین‌تر بود، که بالاترین سطح از اکتبر 2021 و بسیار بالاتر از میانگین 218,000 درخواست قبل از همه‌گیری 2019 بود.

ارقام امروز بازار کار حاکی از آن است که اخراج ها ممکن است در حال افزایش باشد که نشانه ای از رکود احتمالی در افق است. در هر صورت، هیچ نتیجه گیری بزرگی نباید از یک گزارش هفتگی گرفته شود، زیرا داده ها می توانند پر سر و صدا باشند و گهگاه حاوی اطلاعات پرت باشند.

حرکت در درآمد ثابت منجر به کاهش گسترده ارزش دلار شد و شاخص DXY را 0.7 درصد کاهش داد و به پایین‌ترین حد خود از 23 می رسید. به طور کلی، فلزات گرانبها زمانی که بازدهی کاهش می‌یابد و دلار آمریکا ضعیف می‌شود، عملکرد خوبی دارند. همبستگی کامل نیست

با نگاهی به آینده، چشم انداز نقره احتمالا تا حدودی به تعصب فدرال رزرو بستگی دارد، با موضع مثبت و وضعیت نزولی منفی برای XAG/USD. با این حال، معامله گران تصویر واضح تری از چشم انداز فلز در هفته آینده خواهند داشت، زمانی که فدرال رزرو تصمیم خود را در ماه ژوئن در روز چهارشنبه اعلام کند.

در حالی که فدرال رزرو نرخ اصلی خود را در 5.00 تا 5.25 ثابت نگه می دارد، یک مکث هنوز یک معامله تمام شده نیست. به عنوان مثال، اگر داده‌های تورم ماه می که در روز سه‌شنبه منتشر می‌شود، شگفت‌انگیز باشد، سیاست‌گذاران ممکن است دستورالعمل‌های قبلی را نادیده بگیرند و به افزایش یک چهارم واحدی ادامه دهند. این سناریو می تواند برای نقره فاجعه بار باشد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

داده های اقتصادی ایالات متحده در هفته آینده

image1.png

منبع: داده های اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

آنالیز فنی نقره

پس از رالی قوی پنجشنبه، نقره به طور پیوسته به منطقه مقاومت مهم نزدیک به 24.63/24.77 نزدیک می شود، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه با اوج های ژانویه و فوریه همگرا می شود. اگر گاوها موفق شوند قیمت ها را بالاتر ببرند و سقف ذکر شده را بشکنند، فشار صعودی می تواند شتاب بیشتری بگیرد و زمینه را برای حرکت به سمت اوج های سال 2023 فراهم کند.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست آورند و قیمت ها را پایین بیاورند، حمایت اولیه از 22.96 تا 22.70 افزایش می یابد. اگر این طبقه پایین بیاید، فروشندگان می توانند فلز را به میانگین متحرک ساده 200 روزه نزدیک به 22.15 برگردانند.

نمودار فنی قیمت نقره

image2.png

نمودار آتی نقره ای با استفاده از TradingView تهیه شده است



منبع: https://www.dailyfx.com/news/xag-usd-silver-prices-draw-support-from-usd-weakness-and-falling-yields-us-cpi-eyed-20230608.html

  مردم اروپا قربانی منافع آمریکا