قیمت کابل شارژر ایفون 1 متری خرید کابل شارژر ایفون 1 متری فروشگاه اینترنتی آریا

قیمت کابل شارژر ایفون 1 متری خرید کابل شارژر ایفون 1 متری فروشگاه اینترنتی آریا

سفارشات معمولا تا یک الی دو روز کاری، بعد از ثبت سفارش تحویل شرکت حمل و نقل انتخابی شما خواهد شد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 2022 © استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی علی پخش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

بلکه انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر و بالعکس، از دیگر موارد استفاده این کابل هاست. از این رو با توجه به حجم اطلاعات که ممکن است در برخی از موارد بالا باشد، کابل نیز باید از سرعت انتقال بالایی برخوردار باشد. کابل شارژر آيفون از محصولاتی است که سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد.

کابل اپ استور آیفون iPhone X

کابل شارژهای گوشی دارای توان کمتری نسبت به شارژرهای مک بوک هستند. حتی کابل شارژهای ساعت‌های هوشمند و هندزفری‌ها نیز توان نسبتا کمتری نسبت به کابل شارژهای گوشی موبایل اپل دارند و همین موضوع است که ذکر می‌کنم که باید کابل شارژ مورد نیاز هر دستگاه را خریداری کرد. اپل به تازگی گوشی‌های جدیدش را به شارژ سریع مجهز کرده است تا زودتر گوشی‌ها شارژ شوند. نوع کابل شارژ که برای روشن کردن دستگاه خود نیاز دارید به مدل آیفون یا سایر دستگاه های اپل بستگی دارد. خرید کابل شارژر ایفون اصل نکته‌ای اساسی برای حفظ سلامت آیفون شماست و توصیه میشود برای جلوگیری از هرگونه آسیب به دستگاه آیفون خود از لوازم جانبی اصلی و اورجینال استفاده کنید. خرید کابل شارژ اصلی موبایل و کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone و آداپتور شارژر فست و معمولی با بهترین قیمت در فروشگاه ما را به راحتی تهیه نمایید.

  GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY تنظیمات قبل از CPI

یکی چک کردن عبارت Designed by Apple in California و یا چین، برزیل و ویتنام را برروی آداپتور چک کنید. دوم اینکه جریان ورودی آداپتور اصلی 0.15 آمپر و جریان خروجی 1 آمپر است . © کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت باتری اورجینال می باشد. پس می توان انتظار داشت که روی محصولات اورجینال عباراتی از جمله «Assembled in China»، «Assembled in Vietnam» و«Indústria Brasileira» درج شده باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی شهر قطعات می باشد.

آلمانی استور با سابقه بیش از 10 سال در واردات مستقیم لوازم جانبی موبایل،ضمانت کننده خرید شماست. همچنین نوسانات ناشی از استفاده از کابل های لایتنینگ جعلی می‌تواند باعث آسیب به آیفون شما شود. اولین واحدی که آسیب می بیند معمولاً تراشه شارژی است که در درگاه لایتنینگ یافت می‌شود؛بدون درگاه شارژ عملکردی، نمی توانید دستگاه را شارژ کنید.

برای استفاده از آداپتور آیفون، نیازمند کابل اورجینال نیز هستید که از طریق صفحه کابل شارژر آیفون، می‌توانید کابل مناسب با گوشی خود را پیدا کنید. تلفن‌های همراه Pixel Google هرگز به پورت میکرو USB مجهز نشده اند؛ بلکه همه مدل‌های این گوشی از پورت USB-C استفاده می‌کنند. گوگل تاکید می‌کند که این امکان شارژ سریع‌تر را فراهم می‌کند.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA-9940MCDO 3A طول 1.2 متر

ضمانت داده شده برای خرید لوازم جانبی اپل نشان می‌دهد که اصلی هستند. پس همواره برای تهیه کابل آیفون با کیفیت اصلی سعی کنید از فروشگاه های معتبر همراه با ضمانت و مهلت تست خرید کنید. به گونه ای ساخته شده است که اگر گوشی تا ساعت ها به برق وصل باشد زمانی که شارژ به 100 درصد برسد برق شارژر به صورت اتوماتیک متوقف می شود و فشار به باتری وارد نمی شود اما درمورد نسخه های تقلبی شارژر اپل اینطور نیست.

  کشورهای فقیر در «تله لفاظی» آمریکا افتاده‌اند نه «تله بدهی» به چین

برعکس این قضیه همیشه امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا همه سری و کابل‌های شارژر USB-C که به طور خاص برای تلفن‌های همراه طراحی شده‌اند از وات بالاتر مورد نیاز لپ تاپ پشتیبانی نمی‌کنند. از آنجا که شارژر لایتنینگ برای اپل اختصاصی است، فقط هم در محصولات اپل استفاده می‌شود. اینکار شارژ محصولات مختلف اپل با استفاده از تنها یک سیم بهترین کابل شارژ را ساده می‌کند. با این حال، بزرگترین مشکل اینجاست که کابل‌های شارژر لایتنینگ با دستگاه‌های میکرو USB سازگار نیستند و برای همین خانواده‌های اپل و آندروید به دو دسته تقسیم شده اند. این یعنی اینکه هر دسته در مواقع ضروری باید برای یافتن آداپتور مناسب برای شارژ کردن تلفن‌همراه خود تلاش کنند.

البته شارژرهای دیگر هم ممکن است با تلفن همراه گوگل شما کار کنند؛ اما این را بدانید که شارژ دستگاه بیشتر طول می‌کشد. تلفن‌های جدیدتر هم مثل موتورولا، اچ تی سی، هواوی و وان پلاس همگی از کابل شارژر USB-C استفاده می‌کنند. کابل شارژ اپل یکی از اجزای ضروری آیفون شما است.با این حال، انجام برخی تحقیقات اولیه قبل از خرید کابل شارژ به شدت توصیه می‌شود.

کابل شارژر اصلی iPhone 13 Mini