مقطع بحرانی برای دلار استرالیا

AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • خوش بینی سقف بدهی ایالات متحده برای حمایت از AUD کافی نبوده است زیرا سخنرانان فدرال رزرو موضع تهاجمی خود را در مورد سیاست پولی حفظ می کنند.
  • داده های PMI ساخت استرالیا و چین نزولی استرالیا را محدود می کند.
  • مشاغل ایالات متحده و داده های PMI در تمرکز.
  • شکستن پرچم خرس به دنبال تایید بیشتر است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

دلار استرالیا دیروز یک ترن هوایی داشت که در حدود دلار نوسان داشت 0.6500 پس از تصویب قانون سقف بدهی ایالات متحده در مجلس نمایندگان، رسیدگی شود. هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها برای پیشبرد این توافق با انشعاب 314-117 نیروهای خود را متحد کردند. این توافق اکنون به سنا می رسد، جایی که حمایت تقریباً تضمین شده است. این خوش‌بینی باعث ایجاد تمایل به ریسک شد. با این حال، مقامات فدرال رزرو یک بار دیگر روایت جنگ طلبانه را مجبور به ترک پیشنهاد دلار کردند.

صبح پنجشنبه اطلاعات مطلوبی برای دلار استرالیا در اختیار داشت و PMI تولیدی برای استرالیا و چین (واردکننده اصلی کالاهای استرالیا) بالاتر از برآوردها بود (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید). اگرچه PMI تولید NBS دیروز از دست رفت، اما گفته می شود که گزارش Caixin معیار قابل اعتمادتری برای بخش خصوصی ارائه می دهد که بازارها از آن زمان حمایت کرده اند. قیمت‌های کالا در سال گذشته کاهش کمتری نسبت به پیش‌بینی‌ها نشان داده‌اند که یک مثبت دیگر برای AUD است.

تقویم اقتصادی AUD (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از منظر USD، تقویم اقتصادی شامل داده های حیاتی مشاغل و همچنین PMI تولید ISM است. هر دو شاخص‌های پیشرو در نظر گرفته می‌شوند و می‌توانند بینش ارزشمندی را پیش از گزارش فردای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) ارائه دهند. آمار ضعیف‌تر نیروی کار همراه با کاهش بخش تولید می‌تواند نشان‌دهنده رقم پایین‌تر NFP برای فردا باشد، اگرچه تاریخ اخیر نشان می‌دهد که چاپ ADP از یک اندازه‌گیری قابل اعتماد NFP فاصله زیادی دارد.

تقویم اقتصادی ایالات متحده (GMT +02:00)

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

همانطور که در انتخاب تحلیلگر قبلی من ذکر شد، قیمت روزانه AUD/USD همچنان در اطراف شکست اخیر پرچم خرس هدف گذاری شده است. اگرچه خرس‌ها به پایین‌تر از حمایت پرچم رسیده‌اند، این جفت همچنان در سطح شناور باقی می‌ماند 0.6500 سطح روانی بسته شدن تأیید شمع روزانه واقعاً می تواند باعث فروش به سمت مناطق پشتیبانی بعدی شود. داده های نیروی کار ایالات متحده کاتالیزور احتمالی برای تأیید موارد فوق یا افزایش AUD خواهد بود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در AUD/USD، با 77% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک موقعیت صعودی کوتاه‌مدت می‌رسیم.

  FTSE 100، DAX 40 و Hang Seng Drop بر روی داده های PMI چین بدتر از حد انتظار

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-aud-usd-price-forecast-critical-juncture-for-aussie-dollar-wv-20230601.html