نشتی EUR/USD و EUR/GBP قبل از تعطیلات شکرگزاری

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • دقایق FOMC چیزی کم می آورد و دلار آمریکا را بی سکان می گذارد.
  • بیانیه پاییز انگلستان ممکن است استرلینگ را تقویت کند.

راهنمای رایگان ما برای تجارت را دانلود کنید یورو/دلار آمریکا

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

بعید است که فدرال رزرو به این زودی نرخ های بهره را کاهش دهد و اگر تورم به طرز ناراحت کننده ای بالا بماند، ممکن است آن را افزایش دهد. این صورتجلسه نشان داد که سیاست پولی تا زمانی که تورم به سمت هدف (2%) محدود شود، همچنان محدود خواهد بود، اما اعضای FOMC معتقدند که بانک مرکزی می‌تواند هنگام تصمیم‌گیری با دقت پیش برود. در مجموع دقایق نسبتاً متعادل بود و دلار آمریکا را با کمی کار بر روی آن باقی گذاشت. آخرین احتمالات CME FedFund اولین کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره آمریکا را در ماه می سال آینده نشان می‌دهد که انتظار می‌رود در مجموع ۱۰۰ واحد پایه از هزینه‌های استقراض آمریکا در سال آینده کاهش یابد.

شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان به بهبود خود ادامه می دهد زیرا دقایق FOMC تأثیر حداقلی دارند

EUR/USD پس از رسیدن به اوج چند ماهه در حدود 1.0965 در روز سه شنبه، در دو طرف 1.0900 معامله می شود. تنظیم نمودار با پشتیبانی ارائه شده توسط هر سه میانگین متحرک ساده، به ویژه شکست اخیر 200-dsma، مثبت باقی می ماند. حمایت کوتاه مدت در ناحیه 1.0865 تا 1.0885 جلوتر از 200-dsma در 1.0807 دیده می شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image1.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 7.38 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.68 به 1 است. تعداد معاملات خالص معامله‌گران 7.09 درصد بیشتر از دیروز و 1.45 درصد بیشتر از هفته گذشته است. خالص شورت معامله گران 2.04 درصد کمتر از دیروز و 2.59 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

  ارزدیجیتال تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال | persianforexacademy

گزارش کامل را از اینجا دانلود کنید تا ببینید چگونه احساسات مشتری می تواند بر اقدام قیمت تأثیر بگذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -11٪ 3% -3٪
هفتگی 2% -2٪ 0%

دیروز EUR/GBP همه دستاوردهای اخیر خود را در یک حرکت پس داد و در حال حاضر بر روی سطح قدیمی مقاومت و حمایت استوار است. این حرکت، ترکیبی از مجموعه قوی‌تر استرلینگ و پس‌زمینه ضعیف‌تر یورو، باعث شده است که جفت ارز زیر 20-dsma معامله شود و به سمت 50- و 200-dsmas حرکت کند. 50- و 200-dma در اوایل امروز به دنبال تولید یک صلیب طلایی هستند و این ممکن است از این جفت پشتیبانی کند. الگوی کلی پایین‌ترین و اوج‌های بالاتر باید به زودی شاهد افزایش EUR/GBP باشد.

نمودار روزانه EUR/GBP

image2.png

همه نمودارها با استفاده از TradingView

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-latest-eur-usd-and-eur-gbp-leaking-lower-ahead-of-thanksgiving-break-20231122.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار