نقد و بررسی صرافی کوکوین kucoin ارز تودی

با ذخیره رمزارز در حساب کاربری صرافی کوکوین امکان کسب اکسچینج کوکوین سود وجود دارد. این موضوع سبب شده تا بسیاری از هولدرها برای نگهداری از دارایی و کسب درآمد به صورت همزمان، صرافی کوکوین را انتخاب کنند. افرادی که به معاملات فیوچرز و مارجین هم علاقه دارند می‌توانند از این صرافی برای مبادلات رمزارزی خود استفاده کنند. پس از مشکلاتی که اخیرا برای کاربران ایرانی بایننس به وجود آمد، اکنون باید به دنبال یک صرافی ارزدیجیتال معتبر دیگر هستند تا بتوانند به معاملات خود در بازار ارز دیجیتال بپردازند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از صرافی‌های آنلاین بین‌المللی است که شاید بتواند جایگزین مناسبی برای صرافی بایننس باشد.

  • که اکثر صرافی های معمولی حجم خرید و فروش خیلی کمی دارند و شما برای خرید و یا فروش باید منتظر بمونید ولی در صرافی kucoin به دلیل نقدینگی بالا به سرعت میتونید اودرهای خرید و فروشتون رو تبدیل کنید.
  • همان‌طور که در ابتدا گفتیم با توجه به اینکه حجم معاملات در این صرافی در حدود ده‌ها میلیون می‌شود اما در مقایسه با صرافی‌هایی نظیر بایننس از حجم پایینی برخوردار است.
  • چرا که شکوفایی بازار ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت کوکوین در بین کاربران اروپایی باعث شده این صرافی به‌دنبال سرعت بخشیدن به معرفی قابلیت‌های جدید برای کاربران ناحیه یورو باشد.
  • هولدرهای KCS همچنین از مزایای بیشتری در این صرافی بهره‌مند می‌شوند، مزایایی چون پشتیبانی سریع و مشاوره سرمایه‌گذاری شخصی.

در بین صرافی‌های مطرح ارزهای دیجیتال، Kucoin جزو معدود صرافی‌هایی به شمار می‌رود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و ازاین‌رو، ایرانیان از این صرافی استقبال زیادی کرده‌اند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مطلبی را به آموزش صرافی کوکوین اختصاص دهیم. در این مقاله هر آنچه باید درباره آموزش کار با صرافی کوکوین بدانید، در اختیارتان قرار گرفته است. در روش دوم، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی مانند صرافی نوبیتکس یا صرافی اکسیر، یک ارز دیجیتال با کارمزد کم مانند تتر را خریداری کنید، سپس آن را به کیف پول خود در صرافی کوکوین منتقل کنید. در نهایت از داخل صرافی آنرا با هر ارزی که می‌خواهید چنج کنید. ارز‌های دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده، و سپس آن را به یک صرافی ایرانی، و یا کیف پول اختصاصی خود مانند تراست ولت انتقال دهید.

  «فاجعه دیپلماتیک»؛ گرفتاری گاف «یول» برای سئول

مفهوم میکر و تیکر در صرافی کوکوین

سپس از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد و یک رمز عبور بسیار قوی انتخاب کنید. سپس به روی تریدینگ اکانت (اکانت ترید) Trading Account کلیک میکنم. سپس میگوید برای تراکنش ها و برداشت باید حتما کد ترید Trading password داشته باشی و بعد شما گزینه I understand (فهمیدم) را میزنید. سپس از ما میخواهد که یک پسورد ترید 6 رقمی ( عددی ) تعیین کنم. ابتدا وارد سایت شده و گزینه Sign up را از منوی بالا صفحه انتخاب کنید. این آموزش مناسب استفاده بر روی تمام پلتفرم‌های سایت کوکوین است و بر روی همگی آن‌ها قابل اجرا می‌باشد.

تا انتها این مطلب را دنبال کنید تا با دانش بیشتری برای معامله‌های خود تصمیم‌گیری کنید. این صرافی دیجیتال توانسته که رمزارز اختصاصی خود را نیز روانه‌ی بازار کرده و از افزایش قیمت آن در این مدت می‌توان مطمئن بود که عملکرد این صرافی، مورد قبول مشتریان بوده است. نام رمزارز اختصاصی کوکوین Kucoin Share بوده و تحت نماد KSC معامله می‌شود.

در سایت جستجو کنید

نقد و بررسی صرافی کوکوین kucoin ارز تودی

در این بخش بصورت کامل در مورد بخش KCS Bonus صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد. و از طریق هولد یا استیک کردن توکن KCS که توکن خود صرافی کوکوین هست چطور می تونید کسب درآمد کنید. در ویدیو آموزش صرافی کوکوین می توانید بصورت کامل این مورد را مشاهده کنید.