نکات مهم هنگام خرید باتری خودرو ویژگی های باتری مناسب فروشگاه آنلاین مرکز باتری | نکاس باتری

این مقاله به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دانستن اطلاعات لازم، باتری مناسب برای خودروی خود را انتخاب کنید. قیمت باتری ماشین نیز یکی از مهم ترین موارد برای خرید باتری خودرو است. اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت ظرفیت RC و اندازه باتری است. هر چقدر ظرفیت ذخیره بیشتر باشد و اندازه باتری بزرگ‌تر در نظر گرفته شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.هم چنین برند نیز بر روی قیمت باتری تاثیراتی دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید با مشاوره صحیح، باتری مناسب اتومبیل خود را انتخاب و آن را مقرون به صرفه تر خریداری کنیم.

سپاهان باتری

در پایان برای جمع بندی نگاهی به باتری های مناسب برای خودروی پراید خواهیم انداخت. تا اواسط دهه پنجم میلادی استفاده از باتری های 6 ولت ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت با معرفی و ساخت پیشرانه های جدیدتر که نیروی الکتریکی بیشتری برای شروع به کار نیاز داشتند باتری های 12 ولت وارد چرخه شدند. جریان راه اندازی سرد (CCA)، به توانایی باتری برای روشن کردن خودرو در دماهای پایین اشاره می کند. تمامي كالاها و خدمات اين پایگاه دارای مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشد.۱۳۹۱-۱۴۰٢ © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به ایران باتری می باشد.

نکات مهم هنگام خرید باتری خودرو ویژگی های باتری مناسب فروشگاه آنلاین مرکز باتری | نکاس باتری

گرفتن عکس به شما کمک می کند تا به یاد بیاورید که باتری جدید چگونه باید وصل شود. برای حذف شارژ اضافی، می توانید چراغ های جلوی خود را به نور بالا متصل کنید. اینکه فروشنده اختیار انجام خدمات پس از فروش را داشته باشد برای مصرف کننده و خریدار بسیار حائز اهمیت است.

  بیت کوین (BTC/USD) با افزایش چشمگیر ریپل (XRP/USD) لنگی می کند

در ساختار این باتری یا از کلسیم و یا از کلسیم سیور استفاده می شود. این دو نوع ماده باعث می شود این نوع از باتری ها دارای عمر بالاتری نسبت به سایر باتری ها داشته باشند. نکته ای که درباره این باتری ها وجود دارد این است که مقدار محلول موجود آن باید به صورت مدام چک شود تا در صورتی که احساس شد سطح آن پایین تر رفته است مقداری آب مقطر اضافه شود. اجازه دهید که در ابتدا شما را با 2 نوع رایج از باتری های موجود در بازار آشنا نماییم. در یک نگاه ساده اگر باتری ماشین شما دچار مشکلی شود حتی شما این امکان را نخواهید داشت که استارت بزنید و ماشین را روشن کنید.

  • اگر می خواهید با کمترین صرف زمان یک باتری خوب خریداری کنید کافیست قبل از خرید باتری به نکات زیر توجه کنید.
  • روزی که باتری ماشین شما می‌خوابد هیچوقت بهترین زمان برای خرید باتری جدید نیست اما تقریبا می‌توان گفت در سرتاسر جهان بیشتر مردم دقیقا در همین روز برای خرید باتری به بازار می‌روند.
  • شرکتی که کیفیت کالا خود را پایین بیاورد، چه باتری سیلد و چه باتری اسیدشارژ آن، مشابه گذشته طول عمر بالا ندارد.

حتی برخی از شرکت های خودروسازی مانند سایپا هم، محصولات صبا باتری را به عنوان باطری فابریک خود عرضه می کنند. برندهای واریان، آرمو، نیوآرمو، اسپیدر، های‌تک، ورسک، سهند و البرز متعلق به صبا باتری هستند. طول عمر مفید باطری صبا حدود 1 تا 3 سال است و یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.از بین باتری ‌های تولیدی این شرکت، باتری ‌های 66، 74 و 66 آمپر صبا فروش بیشتری داشتند.

  اسب ترکمن خرید انوا مکمل و ویتامین اسب در فروشگاه آنلاین آژنو-رویال هورس

بررسی چندین نوع باتری‎های شناخته شده در بازار