پارتیشن و جدا کننده در دکوراسیون داخلی

از آنجا که همه افراد هنگام دکوراسیون داخلی اداری اتاق مدیر دنبال اجزای بسیار شیک و ویژه میگردند، میزهای ال شکل با داشتن کشوهای متصل به میز انتخاب مناسبی است. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند. این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. آن ها در کنار باغچه دیواری جلوه باغ کوچک را برایتان فراهم میکنند، بخصوص اگر در آنها گیاهان رونده مانند پتوس بکارید. این ویژگی ها موجب حفظ هویت ساختمان و احترام به آن شده اند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری مدرن شامل مجموعهای از فضاها است که به افراد امکان انتخاب انعطافپذیر میدهد. آیا سبک مدرن مناسب طراحی دکوراسیون فضاهای اداری با متراژ پایین است؟ در این سبک ابزارها بسیار ساده شده و از طرح ها و ابزارهای شلوغ در این سبک پرهیز گردیده است.

از این رو باید در زمان پارتیشن بندی و مشخص کردن محل کار کارمندان، این بخش ها را نورانی نگه دارید. زیبایی و جذابیت هر مکانی بستگی به نوع چینش و ترکیب بندی اجزای آن دارد. در این قسمت قصد داریم به بررسی یک دفتر اداری به نسبت جذاب از منظر طراحی داخلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا بپردازیم. آنچه در این بخش قصد داریم بدان بپردازیم، طراحی داخلی یک ساختمان اداری در یکی از شهرهای بزرگ کشور آمریکا است. آنچه که در طراحی جالب بنظر می رسد، ستون ها و تاسیسات ساختمان است که بنابر اصل سبک صنعتی، بصورت یک المان دکوراتیو در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه طراحان در بسیاری از فضاهای اداری، به این شکل موضوع تاسیسات را حل می کنند. در سقف ساختمان، تاسیسات و لوله ها تعبیه شده که موجب شده تا فضای داخلی دفتر کار Tala صنعتی شود. طراح حرفه ای باید نگاه حرفه ای داشته باشد و در هیچ شرایطی آرامش خود را از دست ندهد به ویژه در مواجهه با مشتریانی که کاملا با موضوع بیگانه اند و خواسته هایی در تضاد با اصول کاری، طرح ها و پیشنهادات اولیه دارند.

این هم نشینی متریاال های با رنگ خاکستری در کنار چوب در بستر سبک صنعتی-مدرن، اتفاقی است که امروزه در کارهای طراحان مختلفی در بسیاری از نقاط دنیا، شاهد آن هستیم. پالت رنگی پررنگ که همراه است با بافتها و الگوهایی که برای ایجاد ترکیبی غنی با ابزار و نقاط مرکزی در ذهن ایجاد میشوند. یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن ما شکل بگیرد این است که طراحی داخلی به چه دسته هایی تقسیم می شود و چگونه می توان از طریق بازسازی طراحی داخلی، این عمل را برای محیط های مخلتف انجام داد؟ یکی از سؤالاتی که ممکن است با مطالعه بخشهای قبلی این مقاله، ذهن مخاطبان را به خود درگیر کند این است که طراحی و دیزاین دفتر کار کوچک را باید به دست چه کسی سپرد. این مطلب از دوجهت می تواند برای ما جذاب باشد، اول معماری داخلی این ساختمان اداری که بر اساس سبک معماری بسیار پرطرفدار امروزی یعنی صنعتی-مدرن صورت گرفته است و دوم، نام آشنای برند Reebok که ممکن است شما نیز از مصرف کنندگان محصولات این برند ورزشی باشید. آجر روی نمای طبقات همکف اول بکارگرفته شده است و طبقه دوم، با متریال شیشه کار شده است تا دید خوبی در اختیار کاربران این طبقه قرار دهد.

  Fed on Hold، چشم انداز سیاست 2024 بدون تغییر - طلا و دلار آمریکا در حال حرکت
حتی در صورتی که بالکن شما یک دیوار کوچک داشته باشد میتوانید انواع گلدانهایی را تهیه کنید که در بازار برای این منظور وجود دارند. این ساختمان متعلق به شرکت معماری Archtonic است و این شرکت ساختمان را به منظور استفاده خود طراحی نموده است. اما ArchTonic ساختمان را برای خود و با توجه به سبک معماری مورد پسند، شرایط و نیازمندی های خود طراحی نموده و ساخته است. این رنگ خاکستری، فضایی با انرژی کم و نسبتا سرد ایجاد نموده است (به توجه به در نظر گرفتن سبک صنعتی این سرما بیشتر حس خواهد شد). رنگ خاکستری، با تونالیته های مختلف، روی سقف، دیوارها و کف با متریال های مختلفی مورد استفاده است.

در واقع TPG پس از طراحی و اجرای دفتر مرکزی این آژانس تبلیغاتی در شهر بوستون آمریکا، بار دیگر برای طراحی دفتر دیگر این شرکت در کالیفرنیا فراخوانده شد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. از طرفی دیگر به سبب موقعیت قرارگیری ساختمان و دید کوه صفه، طراح سعی برآن داشت تا پیشینه ی دید را با توجه به کانسپ برای کاربران فراهم سازد. تیم معماران در این دفتر کار فضایی را یه خلق و آزمون و خطا اختصاص داده اند که علاوه بر فراهم نمودن فضایی برای نمایش ذوق هنری طراحان، مکانی سرم گننده برای مراجعه کنندگان می باشد و می توانند با آخرین نوآوری های شرکت نیز آشنا گردند. این پیکرهبندی شرایط ایزولهای را برای کارمندانی که میخواهند کاملاً جدای از بقیه برایشان کار کنند را فراهم نمایند. در شرکت هایی که فضایی کوچک دارند و تعداد افراد در آن جا زیاد هستند برای گردش هوا و همچنین کاهش خستگی جسمانی و برای کارمندانی که سیگار می کشند می توان با طراحی بالکنی سبز این فضا را تامین نمود.

مبلمان فضا و دکوراسیون داخلی نیز طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شوند. اگر قصد طراحی فضایی با کاربری مشابه را دارید، این ایده ها می توانند بسیار مفید واقع گردند. ساختمانی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، به منظور کاربری اداری و در سه طبقه طراحی و ساخته شده است. در این بخش قصد داریم نگاهی به معماری و طراحی نما و همینطور طراحی داخلی یک ساختمان چند منظوره در شهر بریتسول در انگلستان بیاندازیم. در مخالفت با توسعه شهری رایج در شهر که اکثر ساختمان ها بر اساس منافع شخصی طراحی می شوند، این پروژه سعی دارد با ایجاد فضای عمومی محلی در شهری مانند تهران که به شدت مورد نیاز است، فرصتی را هم برای واحدهای تجاری و هم برای شهر ایجاد کند. مبلمان اداری حتی اگر هم متناسب با فضای محیط کار انتخاب و خریداری شوند، چنانچه چیدمان مناسبی نداشته باشند، مشکلاتی را برای شما فراهم خواهند آورد. مراقبت از گیاهان طبیعی و به علاوه کاشت آن ها موجب تعلقات را برای کاربران فراهم می آورد. مبلمان اداری مدرن یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها با دکوراسیون اداری مدرن می باشد. نکته مهم و ویژه دیگر این است که در صورتی که از مبلمان اداری با طرح های کلاسیک و یا مدرن و شیک استفاده میکنید، باید متوجه فضا های کاربردی آن هم باشید.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ چراغ سبز آمریکا به آلمان برای تحویل تانک‌های لئوپارد به اوکراین

متریال غالب همان گچ و رنگ سفید است اما از چوب به عناون کفپوش بهره گرفته شده و در قسمت هایی بتن اکسپوز نیز بصورت دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته است. افزایش عمق پوسته دقیقا همان کاری است که معماران در معماری سنتی با تابش بند انجام می دادند. پارتیشن با شیشه های رنگی در واقع همان پارتیشن شیشه ای ساده هستند که امکان اجرای آنها در انواع تک جداره و دو جداره، فریم دار یا فریم لس و مات یا شفاف همراه با اجرای عملیات موردنظر برروی شیشه ها به صورت مات ویا شفاف وجود دارد. رنگ های مورد مصرف آبی فیروزه ای و کبود، سفید و سبز هستند. طبق تحقیقات انجام شده گیاهان باعث کاهش ۵ دسی بلی صدا در محیط های کاری می شوند و هرچه گیاهان دارای برگ های پهن بیشتری باشند تاثیر در کاهش صدا بیشتر خواهد بود. اولین نکته ای که باید در طراحی در نظر گرفت، ایناست که بهتر است بیشتر باغچه بالکنیرا به گیاهان خانگی همیشه سبز اختصاص دهیم. ماندگاری بالای شیشه: پارتیشن شیشه ای اداری نشکن ضخامت مناسب و استانداردی دارد و در برابر ضربه یا فرسودگی بسیار مقاوم است.

همانطور که می دانید در این سبک تاسیسات بصورت یک عنصر دکوراتیو مورد بهره برداری و استفاده قرار می گیرد. با توجه به نیاز مجموعه، سیستم شبکه، سانترال و تجهیزات برق اضطراری به تاسیسات اضافه گردید. پارتیشن های اداری با توجه به مدل و جنسی که دارند، دارای ویژگی های متفاوتی هستند. در طراحی داخلی اداری با فضاهایی دارای عملکردهای متفاوت مواجه هستیم و لازم است برای هر کدام از آنها شیوهی درست نورپردازی را اجرا کنیم. این نوع بازسازی معمولا مربوط به ساختمانهایی با مساحت بالا می باشد؛به دلیل فرسودگی وبه روز نبودن معماری داخلی، لازم است بازسازی تعمیرات و تغییر دکوراسیون انجام شود. طراحی دکوراسیون مکان های اداری باید دارای آرگونومیک واستانداردها باشد تا کارکنان در طول روز خسته نشوند. با افزایش تقاضا برای به کارگیری از هنر و علم در بستر خانهها شما نیز باید مطابق با نیازهای جامعه حرکت کرده و تواناییهای خود را به روز نگه بدارید. با توجه به این که افراد ساعات طولانی را در فضای کاریشان می گذرانند، طراحان باید در هنگام طراحی فضا امکان شخصی سازی و افزایش حس تعلق را برای کاربران طراحی داخلی دفتر کار اداری در نظر بگیرند. نکته دیگر که در خصوص دکوراسیون داخلی اداری باید رعایت کرد ، مبلمان و تجهیزات اداری است .توجه داشته باشید که هنگام تهیه مبلمان و سایر تجهیزات اداری ، هارمونی را در کلیت طراحی حفظ کنید .

در دکوراسیون داخلی نکته مهم ذوق هنری و سلیقه ای است که مورد تائید باشد، پس در اینجا میتوانید ایده خود را در محیط منعکس کنید. واژه روستیک به معنی روستا است و این عبارت یک توصیف کامل از این شیوه دکوراسیون داخلی اداری ارائه میدهد. همچنین علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره به صورت رایگان، طراحی و تولید لوازم اداری استاندارد هم از جمله تخصصهای این مجموعه است. برخی طبقات ساختمان به فضای کار، طبقات دیگر به بخش تولید و نمایش محصولات، فضای استراحت و … نکته ی دیگر رنگ های مشخص شده در طراحی است. از همان ابتدای کار باید سبک دکوراسیونی که قرار است برای دفتر کار مدیریت پیاده کنید، باید با در نظر گرفتن مؤلفههایی مشخص شود. در سال های اخیر طراحی داخلی واحد اداری به سبک مدرن و معاصر بسیار دیده می شود و از رنگ های گرم استفاده می شود و سطح تعادل درستی را مشخص می شود. از آنجایی که امروزه ظاهر هر چیزی دارای اهمیت زیادی شده است و افراد ابتدا ظاهر را دیده و قضاوتی آنی در مورد آن چیز دارند ، دکوراسیون داخلی از گذشته هم پر اهمیت تر شده است . هر اتاق جلسه رنگ مخصوص به خود را دارد که روی قاب پارتیشن های شیشه ای، کفپوش و اتصالات دیده می شود.

  مشارکت هسته‌ای آمریکا و انگلیس با استرالیا می تواند تبعات مرگبار داشته باشد

این به معنای داشتن تعداد مناسب اتاق های جلسات ، دفاتر انفرادی ، فضاهای عمومی و محیط های مشترک است. این پارتیشنها ظاهری بسیار مدرن و ساده و بروز دارند و مناسب فضاهای اداری مدرن هستند . این شیوههای مدرن همگی سعی در حفظ سلامت روحی و جسمی کارکنان در محیط کار دارند. نکته بعدی کاربردی بودن و عملکرد گرایانه بودن فضا ها در سبک مدرن است که این نیز یک امتیاز مثبت برای فضاهای اداری با متراژ پایین به شمار میرود. در این دفتر کار مینیمال، از پالت رنگی آرام و لطیف در عین حال از رنگ ها پر انرژی استفاده شده است. یکی از مهمترین قسمت های یک فضای اداری که روی چگونگی حس و حال آن تاثیر می گذارد ، سطوح مختلف می باشند . پنجره های بزرگ در عین حال سبک، ستون های فولادی، دیوار های آجری و کف چوبی از جنس کاج از ویژگی های طراحی ساختمان اداری Tala محسوب می شود. در حقیقت در تغییر کاربری، ساختمان قدیمی بزرگ تبدیل به چندین مرکز اداری، فرهنگی و تجاری در کنار یکدیگر شده است. اگر به فکر بازسازی دکوراسیون اداری، خرید ملک جدید یا مشارکت در ساخت با دیگری هستید، اهمیت نورپردازی را فراموش نکنید. در دکوراسیون صنعتی مشکی رنگ کابردی محسوب می شود.

رنگ دیوارها بخشی اساسی در طراحی داخلی اداری هستند . ۲ متر باشد. طبق این قانون، معمولاً بخشی از زمین به عنوان چشمه نور مرکزی برای تامین نور واحدهای مرکزی استفاده می شود. به دلیل کاربری اداری ساختمان و همچنین جلوگیری از ایجاد خیرگی در چشم کاربران بر اثر تابش نور خوشید، طراح عمق پوسته بیرونی (تیغه های آجری) را حدود پنجاه سانتی متر در نظر گرفت تا بدین صورت در حد امکان، از ورود مستقیم نور آفتاب به فضای داخلی جلوگیری کند. دفترکار tala واقع در قلب لندن با طول 7500 متر مربع توسط گروه معماری Archer Architects طراحی شده است.

یک برند تجاری برجسته و مطرح بریتانیایی در سپتامبر سال 2018 افتتاحیه دفترکار خود را جشن گرفت. نکته جالب دیگر اینکه این ساختمان بسیار قدیمی و مربوط به سال ۱۹۳۰ میلادی می باشد. گیاهان یکی دیگر از ایده های مهم دکوراسیون اداری هستند که به دلیل احساس تزئینی و طبیعی بودنی که دارند، در یک فضای کاری کاربردهای فراوانی دارند. آنگاه غیر از نگاه تحسین برانگیز دیگران که در درجه چندم اهمیت قرار دارد، احساس راحتی و آسایش روانی نیز به سراغ شما خواهد آمد. پس محیط اداری باید طوری باشند که کارکنان آن را خانهی خود بدانند و در آن احساس راحتی داشته باشند.