پوند انگلیس در حمایت کلیدی جهش کرد، سخنرانان فدرال رزرو احتمالاً بر تجارت تسلط خواهند داشت

اخبار و تحلیل پوند استرلینگ:

  • شرط های فدرال رزرو مجدداً قیمت گذاری شده اند GBP/USD تا پایین ترین سطح یک ماهه
  • یک نقطه اصلاح فنی مهم، خرس ها را تاکنون متوقف کرده است
  • آیا می تواند به این کار ادامه دهد؟

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پوند انگلیس روز سه‌شنبه بازگشت متوسطی را در برابر دلار آمریکا انجام داد، اما پس از دو روز کبودی برای استرلینگ رخ داد و گرین‌بک مانند سایرین کنترل این جفت را در دست دارد.

قیمت گذاری تقریبا کامل از کاهش نرخ بهره در ماه مارس توسط فدرال رزرو پس از گزارش طوفانی بازار کار هفته گذشته پشت سر قدرت دلار است. طرف پوند با این واقعیت که بانک انگلستان به طور غیرعادی در مورد اتفاقات بعدی در لندن تقسیم شده است، کمکی نمی کند. هفته گذشته نرخ بهره متوقف شد، اما دو عضو کمیته سیاست پولی خواهان افزایش آن بودند، پنج عضو خواهان رها کردن آنها و یک عضو کاهش آن بودند. این اولین رای گیری سه جانبه از سال 2016 بود.

بقیه این هفته با توجه به داده‌های احتمالاً متحرک بازار بسیار ضعیف است که GBP/USD را در اختیار سخنرانان مختلف فدرال رزرو قرار می‌دهد. چهار مورد در جدول کوتاه مدت وجود دارد. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند و سالی کالینز، رئیس فدرال رزرو از بوستون، روز سه‌شنبه، آدریانا کوگلر و میشل بومن، فرمانداران بوستون، در روز چهارشنبه، زمانی که کالینز نیز دوباره سخنرانی می‌کند، در جلسه حضور دارند.

این که تا چه حد این جمعیت، برداشت فعلی بازارها را مبنی بر احتمال کاهش نرخ بهره در ماه می تقویت کند، احتمالاً بسیار مهم خواهد بود. اگر این چشم‌انداز تقویت شود، دلار می‌تواند برخی از افزایش‌های شدید اخیر خود را بازگرداند زیرا بازارها می‌بینند که نرخ‌های پایین‌تر صرفاً به تعویق می‌افتند تا اینکه خیلی بیشتر به سمت پایین‌تر حرکت کنند.

  EUR/USD هفته را با ناله به پایان می رساند اما بازیابی در بازی باقی می ماند

تا 13 فوریه، زمانی که آمار رسمی اشتغال در ماه دسامبر منتشر می شود، اطلاعات اقتصادی سنگین وزن بریتانیا وجود ندارد.

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

استرلینگ به طور کاملاً غیررسمی از محدوده معاملاتی گسترده و بالا که قبلاً از دسامبر بر بازار حاکم بود، خارج شده است.

با این حال، این محدوده تا حدی ارتباط خود را حفظ می‌کند، زیرا کران پایین آن اولین بود، اصلاح فیبوناچی از صعود به اوج 28 دسامبر از کف‌های 5 اکتبر و GBP/USD به وضوح در دومین اصلاحی افزایش یافت. این قیمت در 1.25180، پایین ترین قیمت دقیق روزانه دوشنبه، می آید. این منطقه همچنین جایی بود که بازار در اواسط دسامبر جهش کرد و به نظر می رسد هنوز هم حمایت قابل توجهی ارائه دهد.

روز دوشنبه همچنین با رها شدن از قیمت 1.25643، پوند به زیر میانگین متحرک 200 روزه سقوط کرد. این ممکن است نشانه‌ای از این باشد که ضعف بیش از حد پیش رفته است و گاوها مشتاق خواهند بود تا این سطح را دوباره به دست آورند. نقطه مقاومت روانی 1.2600 نیز به احتمال زیاد کلید خواهد بود، همراه با اوج بسته شدن 7 دسامبر 1.25927 که مقاومت احتمالی درست زیر آن را ارائه می دهد.

با این حال، دستور کوتاه مدت کسب و کار گاوها احتمالاً حفظ استرلینگ بالاتر از سطح مهم اصلاحی به صورت بسته شدن روزانه و هفتگی خواهد بود.

کابل (GBP/USD) یکی از سه جفت ارز فارکس با نقدینگی است که فرصت های زیادی را برای معامله گران FX فراهم می کند. در زیر بیشتر بدانید:

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-bounces-at-key-support-fed-speakers-likely-to-dominate-trade-20240206.html