چطور تلویزیون شهری کیفیت تبلیغات را دگرگون میکند؟

که می توان از کیفیت فوق العاده بالا و توان فنی این محصول اطمینان حاصل کرد. تلویزیون شهری یا همان ال ای دی اسکرین ها در تنوع بسیار گسترده در دو تیپ مناسب فضاهای باز (in door) و فضاهای بسته (out door) می باشد و متناسب با نیاز مشتری پس از نیاز سنجی دقیق توسط کارشناسان مجرب ایمن موج هوشمند پیشنهاد فنی و مالی ارائه میگردد. لازم به ذکر است ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55KH35 با بهرهمندی از فناوری پنلهای صنعتی LG با نور پسزمینه D-LED با توان کارکرد ۲۴ ساعته به طور مستمر حداقل ۵۰۰۰۰ ساعت یکی از جدیدترین و بهروزترین محصولات این حوزه محسوب میشود که میتوان از کیفیت فوقالعاده بالا و توان فنی این محصول اطمینان حاصل کرد.

نقش کابل فلت ( کابل انتقال دیتا ) در طراحی و نصب تابلو های روان به این شکل می باشد که به انتقال اطلاعات از برد کنترل به اولین ماژول هر ردیف کمک می کند و سپس توسط این کابل ها اطلاعات از یک ماژول به ماژول بعدی تا ماژول آخر در همان ردیف کمک می کند. مدل های پیشنهادی ما برای استفاده ویدئو وال در کنسرت ها مدل های TH-55LFV9 و TH-49LFV8 می باشد. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکانهایی که خطوط بزل محدود کننده است مورد استفاده قرار میگیرند. به کار بردن تابلوهای روان به علت استفاده از ال ای دی در آنها نسبت به سایر تابلوهایی که با نور کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار بوده و حتی با روشن بودن 24 ساعته آنها نیز مصرف برق چندانی وجود نخواهد داشت. در نوع offline برای راه اندازی تلویزیون شهری از برد کنترل های خاصی استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار میکنند. برای کنار هم قرار گرفتن چند نمایشگر در کنار هم باید قاب نمایشگر ها بسیار نازک باشد , کمپانی پاناسونیک قاب های بسیار نازک در حد میلی متر برای نمایشگر های خود طراحی کرده است , به فاصله میان نمایشگر ها که به اندازه قاب آنها بستگی دارد بزل ( Bezel ) می گویند.

پایه در این المان در واقع یک ستون فلزی است که ال ای دی نمایشگر روی آن نصب می شود و در قسمت پایین آن از مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری تلویزیون شهری استفاده می شود. با استفاده از مواد با کیفیت در طراحی این تابلو ها ، می توان شاهد مقاومت بالای این تابلو ها در مقابل ضربه ، آب و گرد و غبار بود. این مانیتور عریض در رنگ مشکی طراحی شده و برای نمایش ویدئو و تصاویر در محیط های پر خطر و سالن های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است که محتوای نمایش دادهشده برای دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از ویدئو والها بسیار مهم بوده و برای بهینهسازی آن به نرمافزار مدیریت محتوا نیاز است. نمایشگر حرفه ای پاناسونیک مدل TH-55LFV8 از سری ویدئو وال های پاناسونیک است که با قابی بسیار نازک برای نمایش تصاویر با رزولوشن بالا در ابعاد بزرگتر طراحی و تولید شده اند ، اندازه بزل ویدئو وال 55LFV8 در حدود 3.5 میلی متر می باشد. از فناوری LED با دید مستقیم برای ایجاد چشمگیرترین ویدئو وال ها استفاده می شود. ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55JH18 از سری نمایشگرهای تجاری ۲۴ ساعته ایرانی می باشد.

  پیش بینی قیمت XAU/USD: طلا به دنبال کاتالیزور اساسی است
یکی دیگر از انواع این تابلوها، نمایشگر تک رنگ می باشد که این امکان را دارد تا تصویر بسیار درخشنده و جذاب را برای مکان های مختلف که از تابلو LED جهت درج تبلیغات استفاده می کنند به نمایش در آورد. مکان های مناسب استفاده از این نمایشگر در فضای بیرونی می توان به پارک ها استادیوم ها سالن های ورزشی رو باز ، دیوار ساختمان ها ، میادین بزرگ و… باتری ها در بیشتر مادربورد های دارای مغز و یا سی پی یو بسیار زیاد دیده میشوند مانند مادر بورد کامپیوتر و نقش اصلی باتری برای نگه داشتن مقداری حافظه در قسمت رام هر سیستم عامل است. ازآنجاکه این نمایشگرها معمولاً در سالنهای بزرگ یا روی دیواره بیرونی ساختمانها نصب میشوند، نوربالا کیفیت و وضوح تصویر برای دیدهشدن بهتر به دلیل فاصله زیاد نمایشگر تا افراد، اهمیت فراوانی دارد. تا چند سال پیش که ویدئو وال هنوز در بازار ایران رایج نشده بود ، مسئولان سالن های همایش و کنسرت ها از تلویزیون ها ال ای دی یا شهری برای نمایش اتفاقات صحنه استفاده می کردند ، اما پس از موجود شدن ویدئو وال استفاده از این مانیتور های صنعتی با کیفیت بالا بسیار رایج شد. تابلوی روانی که باید برای هر شش یا هفت ماژول یک منبع تغذیه یا همان پاور در نظر گرفته شود…

در اینجا لازم دانستیم تا به این نکته اشاره کنیم; که ویدئو وال سامسونگ، با توجه به خاصیت ضد تابش بیشتری که دارد. ویدئو وال های پاناسونیک از انواع فرمت فایل مانند ویدئو , اسناد متنی و تصاویر از طریق پورت USB پشتیبانی می کنند , تشخیص و تغییر خودکار پورت های ورودی در هنگام قطع شدن کابل از دیگر مزیت های ویدئو وال پاناسونیک است. همچنین میزان روشنایی تصویر ویدئو وال صنعتی ۵۵ اینچ جی پلاس برابر با ۷۰۰ cd/m2 است. لازم است ذکر کنیم که از این نوع تابلوها در بزرگراهها، اتوبانها، چهارراهها، فرودگاهها و مصلی ها استفاده میکنند. و بصورت کلی نوع استفاده از آنها به دو دسته تقسیم میشوند. به این ترتیب میتوان نمایشگرهای شهری را به دو دسته تقسیم کرد. در صورتی که با خرید و اجاره تلویزیون شهری می توان از آن در هر محیطی با شرایط جوی و زمانی مختلف مورد استفاده قرار داد. ویدئو وال را میتوان با تبلت یا اسمارتفون کنترل کرد یا با ریموت کنترلهای بیسیم تنظیماتش را انجام داد. ویدئو وال و تلویزیون شهری به بهترین شکل و کوتاه ترین زمان باشد.

بدون اینکه کوچکترین افت کیفیتی داشته باشند همیشه بهترین کیفیت کار کنند. ویدئو وال های پاناسونیک دارای شدت روشنایی و کنتراست بالایی هستند از این رو می توانند در مکان های پر نور هم تصویر با کیفیتی را نمایش دهند , صفحه نمایش با رزولوشن بالا می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. به طبع با کاهش فاصله قابهای نمایشگرها قیمت ویدئو وال افزایش مییابد. میتوان گفت از روی کم تخصصی و کم تجربگی برای سود بیشتر دست به تولید محصولاتی زدند که از کیفیت تابلوهای ساخته شده قدیمی به مراتب فاصله داشت… با این حال خود ماژول ها نیز از لامپ های بسیار کوچکتری تحت تکنولوژی LED یا SMD ساخته میشود که هرکدام از این پیکسل ها در فاصله ی معینی از پیکسل مجاور خود قرار دارد و همین فاصله های متفاوت در ماژول های مختلف باعث ایجاد تنوع در کیفیت و تراکم در تلویزیون های مختلف میشود. علاوه بر این درزمینهٔ تولید نمایشگرهای تجاری نیز به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل شده است. ویدیو پروسسور VP1000 Old version یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. عمر مفید ۵۰ هزارساعته از دیگر ویژگیهای Video Wall جی پلاس است.

  طلا 2000 دلار، GBP/USD، EUR/USD رالی با اسلاید دلار به دست آورد
در نوع استاتیک هر یک از LED ها به طور مجزا ، فرمان می گیرند و پس از اینکه همه LED ها فرمان لازم را گرفتند ، به طور همزمان همگی درایو می شوند . این نمایشگرها باید توانایی کارکرد ۲۴ ساعته به طور مداوم در ۷ شبانهروز هفته را داشته باشند. امروزه سیستم ویدئو وال،کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند . در این راستا اطلاع رسانی (ویدئویی) به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . تلویزیون های شهری با 16 میلیون رنگ با تراکم ورزلوشن متفاوت در بازار موجود است که با توجه به سلیقه و بودجه مشتری انتخاب می شوند.

ویدئو وال ها میتوانند تصاویر دریافتی را با رزولوشن اصلی پخش کنند یا اندازه آن را بزرگ و کوچک کنند. نرمافزار ویدئو وال از طریق یک داشبورد، به کاربر و مدیر سیستم اجازه و امکان دسترسی به تصاویر در حال نمایش و همچنین محتوای منبع متصل به سیستم را خواهد داد. با کار گذاشتن یک مقاومت مناسب برای ال ای دی ها می توان جریان ورودی به ال ای دی را کنترل کرد و ولتاژی مناسب به آن ها داد. لازم است بدانید برای روشن شدن ماژولها و روشنایی آنها از لامپهای کوچک ال ای دی استفاده میشود. ماژول ال ای دی دارای گارانتی به مدت یک سال است.

ویدئو وال ( Video Wall ) های پاناسونیک برای مکان های پر ازدحام مناسب می باشند. یکی از محصولات کارآمد جی پلاس، Video Wall است. ویدئو وال همانطور که از نامش پیداست نوعی صفحهنمایش صنعتی است که بهخاطر بی لبه بودن و ضخامت بسیار کمی که دارد، میتوان تعداد زیادی از آنها را همانند کاشی در کنار هم چید و یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ ایجاد کرد. ویدئو وال های پاناسونیک در چه مکان های نصب می شوند؟ و در جک پارکینگی خارجی (جک برقی وی تو، پروتکو، نایس، زومر، سه آ و غیره را پیدا کنید که خرید جک پارکینگی را برای شما به کاری آسان و سریع تبدیل میکند. به گونهای که صرفاً در اختیار سازمانهای محدود و خاص قرار داشت که اصلاً کاربرد تجاری و اقتصادی حتی برای آن تصور هم نشده بود. تلویزیون شهری در واقع نوع ویژه ای از نمایشگرهای ال ای دی بزرگ است که در کنار چهارراه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها، استادیوم های ورزشی، مراکز تجاری و غیره روی پایه های بزرگی نصب می شود و می توانید فیلم ها و تصاویر ویدیویی را به صورت آنلاین یا آفلاین و فول کالر با قابلیت های مختلف تغییر در رنگ و غیره پخش نماید.

  پوند/دلار آمریکا علیرغم نشانه‌هایی از کمتر بودن فدرال‌رزرو هنوز تحت فشار است

البته انتخاب یک ویدیو وال در بین این تعداد تنوع زیاد که هر یک دارای یک سری برنامههای خاصی میباشد، قطعاً مسئله را سختتر میکند. ویدئو وال های پاناسونیک به تنهایی کارایی مانیتور های صنعتی را دارند اما با در کنار هم قرار دادن چند ویدئو وال می توان یک تصویر یکپارچه با کیفیت بالا و ابعاد بزرگتر به نمایش در آورد. ویدئو وال های پاناسونیک به دلیل داشتن قاب بسیار باریک (narrow bezel) و کیفیت 4K گزینه بسیار مناسبی برای نمایش تصاویر و ویدئو های خوانندگان در کنسرت ها می باشند. برای نصب ویدئو وال ها در کنار هم نیاز به یک سازه داریم , سازه باید متناسب با تعداد ویدئو وال ها , سایز نمایشگر ها و اندازه بزل آنها باشد , هر چه تعداد نمایشگر ها بیشتر باشد ساخت سازه دشوار تر می شود.

برای اینکه درک درستی از عمر مفید این محصول داشته باشید، باید بگوییم که نمایشگرهای خانگی نهایتاً ۱۵ هزار ساعت عمر تلویزیون شهری مفید دارند. شرکت پارسی الکترونیک پیشرو در صنعت تابلو روان و تلویزیون های غول پیکر شهری از سال ۱۳۸۵ در خدمت شما مشتریان و همکاران عزیز بوده و همچنان نیز با تمام توان برای بروزرسانی لحظه به لحظه این فن آوری ها در کشور عزیزمان از هیچ تلاشی کوتاهی و دریغ نخواهد کرد.. در طرف دیگر ماژول نیز قطعات الکترونیکی و ارتباطات قرار گرفته است. نمایشگرهای حرفهای که در فضاهای داخلی و عمومی قرار میگیرند همواره در معرض خطراتی همچون نفوذ آب و گردوغبار هستند. جی پلاس بهخوبی توانسته این نیاز بشناسد و خلأ ویدئو والهای صنعتی در بازار داخلی پیدا کند. سیستم میدان رنگی زنجیرهای در CBS تقریباً مکانیکی بود که دیسک داخل آن از فیلترهای سبز، آبی و قرمز ساخته شده بود و با سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه در داخل دوربینهای تلویزیون کار میکرد. در تابلو روان ها هم این قضیه صدق می کند و ولتاژ مورد نیاز برای تغذیه مادربورد و تابلو روان مقدار 12 ولت مستقیم یا DC است که این مجموعه الکترونیکی بتواند کار کند.

لازم به ذکر است ویدئو وال مدل GVL-55JH18 با بهره مندی از تکنولوژی پنل های صنعتی LG با نور پس زمینه D-LED با توان کارکرد مستمر حداقل ۵۰۰۰۰ ساعت یکی از جدیدترین و به روز ترین محصولات این حوزه محسوب می شود. از مهمترین کاربردهای ویدئو وال ها می توان به نمایش تصاویر با کیفیت و سایز بزرگ در مراسمات مختلف از جمله کنسرت ها و همایش ها اشاره کرد. با ورود مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال ها شاهد جایگزینی آن به جای روش های قدیمی نظیر بروشورها، پوسترها و … ویدئو وال ها مجموعه ای از مانیتورهای متصل شده به یکدیگر هستند. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .