کد سئو برای سایت – مهراکت

آیا آنها برای پست هایی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید ارزش قائل هستند؟ کمپانی هایی که تولیدی های مختلفی را دارند و به عنوان امپراتورهای آن صنعت شناخته شدهاند، در حقیقت همانی هستند که به بازار مصرفایده میدهند و یا اولینهای بازار را تعیین میکنند. به عبارت دیگر هر آنچه را که شما در نتایج گوگل مشاهده میکنید، می توان جزو SERP آورد. اگر کسب و کار به صورت Local فعالیت می کند و خدماتی که ارائه می دهد مربوط به منطقه ای است که در آن قرار دارد باید ترافیک محلی ورودی را به عنوان مهمترین شاخص در نظر بگیرید.

مثلا برای تگ متن جایگزین باید از عبارت مناسبی انتخاب کنیم که کلمه کلیدی اصلی و فرعی در آن درج شده باشد و یا در نام گذاری از نام برند خود استفاده کنیم . لازم به ذکر است که این فایل، یک ابزار قدرتمند است که باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد؛ کوچکترین اشتباه شما ممکن است باعث شود تا صفحات سایت توسط موتورهای جستجو دیده نشوند و در نتیجه رتبهای کسب نکنید. این متریک را می توانید با استفاده از ابزار Moz بررسی کنید. تبدیل می تواند شامل ثبت نام ایمیل، تکمیل یک فرم، تماس تلفنی، خرید و … در صورت نیاز به مشاوره و دریافت خدمات تخصصی افزایش سرعت بارگذاری سایت میتوانید با ما تماس بگیرید. این شاخص توسط Moz ارائه می شود و از 1 تا 100 وضعیت اعتبار سایت در گوگل را نمایش می دهد. در سرچ کنسول از بخش پرفورمنس می توانید برای جستجوی صفحاتی که برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می کنند استفاده کنید. استفاده از تکنیک های CTA در صفحه کاربران را به کلیک و تعامل بیشتر تشویق می کند. پس از آن در بخش ” index “، روی ” sitemaps ” کلیک کنید؛ سپس آدرس نقشه سایتتان را در قسمت ” Add a new sitemap ” وارد کنید و دکمه Submit را بزنید.

در واقع همان طور که در قسمت الگوریتم ها توضیح داده شد، گوگل با ورود الگوریتم پاندا، به مقابله محتوای بی کیفیت و keyword stuffing پرداخت. وقتی اکثر کاربران در مدت کوتاهی صفحه را ترک می کنند زمانی برای هدایت آنها به انتهای قیف فروش تان ندارید! یکی از آزار دهنده ترین مواردی که می تواند برای بازدید کننده اتفاق بیفتد، خطای ۴۰۴ صفحه “یافت نشد” در وب سایت شماست. اما در حالت حرفهای سئو، بر اساس خدمات و منافع کسب و کار و البته منابع در دسترس، پس از بررسی دقیق تمامی عبارات کلیدی، استراتژی کسب جایگاه در حوزه مربوطه چیده خواهد شد که مشخص کننده تمامی محتویات آینده سایت و حتی چگونگی قرارگیری آن است. بعد از آن، خزنده به آنها نگاه و به ایندکس کننده ارسال می کند و این روند همینطور ادامه خواهد داشت.

یکی از رایج ترین دام های کلمات کلیدی کنیبالیزیشن ، بهینه سازی صفحه اصلی و صفحه فرعی برای همان کلمات کلیدی است که در سئوی محلی رایج است. در سایر موارد، مخصوصا در پلتفرم های فروشگاهی متن باز، احتمالا می بایست ساختار پرمالینک وب سایت را از طریق فایل .htaccess آدرس دهی کنید. خود گوگل مخصوصا توصیه میکند برای لینکهای داخلی از کدهای HTML و تگ href استفاده کنید. الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. پیشنهاد می کنم در برخی پروژه ها ابتدا مخاطبین را بر حسب منبع ورودی شان به سایت تقسیم بندی کنید و سپس نرخ پرش را برای تک تک این منابع جداگانه محاسبه کنید.

از AMP استفاده کنید. افراد زیادی برای کسب رتبه بالا در جستجو گوگل از تبلیغات گوگل استفاده میکنند. شاید هم اکنون نیز خیلی از این تکنیک ها را خودتان استفاده می کنید و ندانید که این موارد سئوی تکنیکال است. در واقع، نزدیک به ۵۴٪ از وب سایت ها دارای متا دیتاهای تکراری هستند که به عنوان توضیحات متا نیز شناخته می شوند، و تقریباً ۶۳٪ دارای توضیحات متای اشتباه هستند. باید این صفحات را بررسی کنید و ببینید چرا کاربران سایت را ترک می کنند تا به دنبال پاسخ شان در جای دیگری از وب بگردند. برای اینکه بتوانید وبسایت خود و صفحات آن را بهینه کنید، ابتدا باید از نحوه کار موتورهای جستجو درک درستی پیدا کنید. ابزار کاربردی بعدی برای بررسی موبایل فرندلی بودن سایت استفاده می شود که به نام com که گزارش کاملی از نحوه ی نمایش سایت شما در دستگاههای مختلف مانند تبلت، موبایل، دسکتاب را به شما خواهد داد.

کاربران چقدر صفحه را اسکرول می کنند؟ نرخ پرش استاندارد چقدر است؟ بنظرتون عمر یا قدمت دامنه چقدر توی سئو تاثیر گذاره؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، قدمت دامنه و طول عمر دامنه در نتایج گوگل می تواند تاثیرگذار باشد، اما به هیچ عنوان نمیتوان به عنوان فاکتور بسیار تاثیرگذار به آن نگاه کرد و سایر ارکان سئو را نادیده گرفت. بررسی این شاخص می تواند کیفیت لینک دهی داخلی سایت را نمایش دهد. نتایج عالی و گزارش دهی منظم موجب حفظ مشتری و عقد قراردادهای طولانی مدت برای شماست. اگر متوجه شدید که همه صفحات شما ایندکس نشده اند، اولین جایی که باید نگاه کنید فایل robots.txt شماست. چرا که گوگل برای نمایش صفحات در صفحه نتایج، از آن استفاده زیادی می کند. برای مثال سایتی با 1000 صفحه را در نظر بگیرید که فقط 100 صفحه آن ترافیک خوب و قابل توجهی را کسب می کند.

سرعت سایت بعنوان یک سیگنال مهم در رتبه بندی در نظر گرفته می شود. مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد و عوامل و فاکتورهای زیادی در بهبود آن تاثیر دارد. HTTPS در واقع یک رتبه بندی معتبر و روشی برای جلب اعتماد کاربران است. تا اینجا عکسی مناسب برای مطلب خود پیدا کرده ایم و آن را از نظر نام فایل، سایز و حجم بهینه سازی کرده ایم. یعنی حداقل عرضی را برای عکس ها در نظر بگیریم که با بیشتر شدن اون عرض، سایز نمایش داده شده در سایت تغییری نمیکنه. نکته مهم : هیچ وقت به صفحه ای که کنونیکال داده اید دوباره به صفحه ی قبلی کنونیکال ندهید ، یعنی وقتی از صفحه ی 2 به 1 کنونیکال دادید دیگه برای صفحه ی 1 به صفحه 2 استفاده نکنید.شما می توانید صفحه 1 را به خودش کنونیکال بدهید که این کار را بیشتر افراد انجام میدهد و از نظر گوگل هم مشکلی ندارد و نمره مثبتی است. تغییر لینک خود به HTTPS یک امر ضروری می باشد، زیرا اگر یو آر ال شما هنوز HTTP باشد موتورهای جستجو و کاربران به سایت شما دسترسی نخواهند داشت، آنها بجای دیدن محتوای شما کدهای وضعیت HTTP و ۴XX، ۵XX را دریافت خواهند کرد.

اگر شما یک سئوکار هستید باید این موضوع را بصورت خدمات سئو در الویت های خود قرار دهید تا ابتدا مشکلات فنی وب سایت فایل ربات در سئو کامل حل شود. طراحی سایت بر پایه سئو یا طراحی وب سایت سئو بیس (SEO Base) یعنی وب سایت شما از همان ابتدای کار، به نحوی برنامه نویسی و طراحی شود که اصول فنی سئو و زیرساخت های لازم را رعایت نماید. این تازه ابتدای کار ما بود. ما به عنوان سئوکار باید تفاوت انواع رندرینگها را بدانیم تا بتوانیم درخواست خود را از تیم فنی پیگیری کنیم. بنابراین، با بهبود جنبه های فنی به موتورهای جستجو کمک می کنید تا سایت شما را بخزند و درک بهتری از صفحات مختلف سایت شما داشته باشند.

  شی در دیدار با هریس: امیدوارم اشتباهات محاسباتی آمریکا کاهش یابد

ساده به نظر می آید،این طور نیست؟ اتفاقاً با این کار برای گوگل جلب اعتماد میکنید و بک لینک های خود را عادی سازی می کنید. در این مثال، میبینید که جاوا اسکریپت عناصر اصلی صفحه مانند برچسب عنوان، کنونیکال و لینک های داخلی را تغییر می دهد. این به شما فضای زیادی برای اضافه کردن کلمات کلیدی، توضیحات محصول، مکان (برای SEO محلی) و سایر عناصر کلیدی می دهد. گفتیم که لینک ها یکی از مهمترین عناصر SEO خارج از صفحه هستند. گاهی تنها بررسی صفحاتی که کاربران در آنها بیشتر از سایت خارج می شوند می تواند کسب و کارتان را دچار تحول کند. بهترین راه برای بهبود لینک ها به مقالاتتان انجام آن ها بصورت داخلی می باشد. بهترین کار برای بالا بردن این متریک بهبود وضعیت سئو سایت می باشد. طبق مطالعاتی که SEMrush روی عوامل رتبه بندی سایت انجام داد به این نتیجه رسیدند که HTTPS یک عامل موثر و قوی در رتبه بندی می باشد. اگر رشدی در این شاخص نمی بینید باید در مسائل مربوط به ترویج برند کسب و کارتان تجدید نظر کنید.

تمام صفحات به روز شده در آن لیست شده باشد. طبیعی بودن، موضوع بسیار تاثیر گذاری در سئو خارجی است و باید تلاش کنیم قواعد ثابت سئو به طبیعی ترین شکل ممکن بکار برده شود تا موفقیت تضمین شود. شاخص های سئویی که کمک می کنند تا میزان موفقیت سئو آن سایت را بسنجیم. موفقیت و بهبود وضعیت سایر شاخص های سئو به شدت به نحوه خزش سایت توسط ربات گوگل دارد. در این مقاله راجع به چالشها و نحوه برخورد با آنها، برای کسب رتبه بالاتر، صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم بدنبال بهبود رتبه در گوگل هستید و یا اگر می خواهید سایتتان ترافیک زیادی داشته باشد، باید به دنبال رفع خطاهای سایتتان باشید که در اینجا ۱۲ فاکتور مهم در سئوی تکنیکال را با هم بررسی خواهیم کرد. با ردیابی شاخص هایی که بیشترین اهمیت را برای یک کسب و کار دارند می توانیم بفهمیم که آیا سئو موجب افزایش درآمد و سود شده است یا خیر؟ آیا از محتوایی که در سایت شما قرار گرفته راضی خواهد بود ؟

در واقع این ترجیح گوگل نیست این تجربه کاربران از سایت شما را بازگو میکند و نشان میدهد که گوگل تا چه اندازه به کاربران اهمیت میدهد و رضایت آن ها را جز فاکتور های رتبه بندی سایت ها در موتور جستجو قرار داده است. در روند ساخت این تگها، اشتباه کردن بسیار راحت است. نگاهی به آخرین نسخه های CSS و HTML بیاندازید.آن ها بروی گرافیک بهتر متمرکز شده است. می توانید با درج کادری در زیر هر عکس به کاربران امکان افزودن تصاویر به سایت خودشان را بدهید.یعنی آنکه در کادری در زیر عکس کد استفاده از عکس را قرار بدهید تا با درج عکس در سایت های دیگر یک لینک تصویری به سایت شما داده شود. همچنین بررسی مداوم این کلمات باعث می شود که متوجه شوید آیا استراتژی سئو شما در مسیر صحیح پیش می رود یا خیر. اگر با بررسی KPI ها نتایج مورد انتظار را نمی بینید بهتر است با مشتری تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود و به دنبال دلیل آن هستید. اگر متا دیسکریپشن صفحه شما انگیزه کافی را در مخاطب به وجود نیاورد، نرخ کلیک روی لینک صفحه وب شما پایین می آید و اگر کاربران در فهرست نتایج جستجو به جای کلیک روی لینک سایت شما مرتباً روی لینک سایت های رقیب کلیک کنند، کم کم رتبه شما در فهرست جستجو پایین می رود و در نتیجه آمار بازدید از سایت شما و ترافیک آن کم می شود و همه این ها منتهی به کاهش فروش محصولات و خدمات شما خواهد شد.

گوگل تمام صفحات ایندکس شده را به شما نشان می دهد که می توانید از آنها به عنوان مرجع استفاده کنید. می توانید سرعت را در سیستم عامل های مختلف تست کنید و ببینید دقیقا چه عاملی موجب کاهش سرعت سایت می شود. اینکه کاربران برای خواندن محتوای شما زمان صرف کنند برای گوگل این معنی را دارد که این محتوا دقیقا همان چیزی است که کاربر با جستجوی این کلمه کلیدی به دنبال آن بوده است. گاهی معنی نرخ پرش بالا این است که محتوای فعلی صفحه چیزی نیست که کاربر به دنبال آن می گردد. فاکتورهای زیادی در سئو تکنیکال وجود دارد که باید بررسی شود، از XML نقشه ی سایت گرفته تا محتوای تکراری، بهینه سازی مداوم سئو خارجی و سئوی داخلی نیز در این امر ضروری و موثر می باشد. برای تعیین استراتژی برای انتخاب کلمات کلیدی در سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارد، سایت خبری بر اساس نیاز مخاطب و کلمات کلیدی که در گوگل جستجو می شود، اقدام به تولید و تهیه خبر می نماید. این لینک سازی داخلی هم به گوگل می گوید که این صفحات دسته بندی محتوای ارزشمندی دارند و هم فرآیند پیمایش را برای کاربران راحت تر می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که تصاویر نیز همانند صفحات از بودجه خزش شما استفاده میکنند. بررسی این صفحات مشکلاتی را برای شما آشکار می کند که از آنها بی خبرید! کلمات کلیدی کنیبالیزیشن می تواند باعث سردرگمی موتورهای جستجو شود. برای بهتر شدن سئو تصاویر میتونید این قسمت رو هم با کلمات مرتبط و کاربردی پر کنید؛ چون در نهایت عنوان عکس به کاربر نمایش داده میشه. 2. محتوای صفحات تان برای کاربر جذاب نیست و یا به هدف جستجوی کاربر ارتباطی ندارد. اما مدام با مشکل خطا، عدم نمایش بهینه تصاویر، صفحات و قالب روبرو میشوید. نکات فنی زیادی وجود دارند که باید در سایت های خبری لحاظ شوند، مواردی که ذکر کردیم جزو مهمترین موارد فنی بهینه سازی بود ؛ اما نکات مهم و کلیدی دیگری نیز در این زمینه وجود دارند، برای مثال : تمام تصاویر باید یک نام فایل متمایز و ویژگی “alt” یا متن جایگزین به همراه کلمه کلیدی داشته باشند. اصول اساسی بهینه سازی فنی و تکنیکال سایت ها ، بر این میباشد که سایت را سریعتر کرده و کراول شدن آن را توسط خرنده های موتورهای جستجو آسان تر کنیم و کمک کنیم تا موتور جستجو سایت ما را راحت تر درک کند.

  شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس | persianforexacademy

بدیهی است که اولین قدم برای رتبه گرفتن در کلمات سخت تر این است که در تمام کلمات ساده تر رتبه خوبی داشته باشید. از فیلتر استفاده کنید تا ببینید کدام صفحات دارای کلمات کلیدی مشابه در URL هستند یا بر اساس کلمه کلیدی جستجو کنید تا ببینید چند صفحه برای همان کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند. خزیدن از یک صفحه وب شناخته شده (قابل ایندکس) شروع میشود و لینکهای داخلی به صفحات داخل آن سایت و لینکهای خارجی به صفحات سایر سایتها را دنبال میکند. گزارش گرفته و به دنبال رفع ایرادات سایت باشید. در صورتی که تمایل دارید سئو سایت خود را بررسی و تحلیل نمایید میتوانید از صفحه درخواست آنالیز سئو سایت ما دیدن فرمایید تا به صورت کاملا دستی سئو وب سایت شما به شکل کامل بررسی شده و نکات لازم خدمتتان ارائه گردد. ممکن است لازم باشد که تعدادی از این صفحات را در صورت امکان، برای جلوگیری از کلمات کلیدی cannibalization ، ادغام کنید. ایده خوبی است که صفحات پرتردد و پر ارزشترین تجارت خود را مرور کنید و مطمئن شوید که همه آنها به یک اندازه در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند.

اکنون که با مفهوم تک کنونیکال و اهمیت آن در سئو آشنا شدید؛ نوبت به آن رسیده است که اصول استفاده از این تگ را به شما بیاموزیم. توصیه می شود علاوه بر بررسی نرخ پرش کلی سایت، این متریک را برای تک تک صفحات بررسی کنید تا بتوانید صفحاتی که نیاز به بهبود محتوا دارند شناسایی کنید. در فروشگاه های اینترنتی که غالبا صفحات دسته بندی را برای رتبه گرفتن سئو می کنیم پایین بودن نرخ پرش اهمیت دوچندانی دارد. گاهی هنر هیچ کاری نکردن و گذر زمان همه چیز را به حالت اول بر می گرداند. در این صورت میتوان محتوایی تهیه کرد که هم بر کابر هم بر موتور جستجوگر تاثیر مثبت داشته باشد. میتوان تیترهای H2 ام را پررنگ کرد چون کمک میکنند متن راحتتر خوانده شود.

بعد از اینکه لیست محتواهای تکراری خود را تهیه کردید، به سادگی می توانید صفحات خود را بررسی کرده و محتوا را تغییر دهید تا از تکراری شدن جلوگیری کنید. چگونه می توانید آن را تقویت کنید؟ برای مطالعه مقالات آموزشی منتشر شده توسط ما می توانید به صفحه آموزش سئو در وب 24 مراجعه نمایید. موتورهای جستجو تنها تعداد محدودی از لینک های موجود در یک صفحه را می خزند. در اکثر مواقع سرعت بارگیری بیشتر از 3 ثانیه موجب می شود کاربر سایت را ترک کند. این به جلب اعتماد و وفاداری کاربر کمک می کند. یک مزیت دیگر زیر نظر داشتن رتبه کلمات کلیدی این است که اگر عاملی مثل سئو منفی یا تغییرات الگوریتم های گوگل روی رتبه سایت شما تاثیر بگذارد خیلی زود متوجه می شوید. برای مشاهده متا تگ Description روی صفحه مد نظر راست کلیک کنید. سایتی که توسط گوگل برای نمایش در موقعیت فیچر اسنیپت انتخاب می شود بیشترین کلیک و بازدید را از آن خود می کند. هر چه تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد محبوبیت و اعتبار سایت توسط گوگل بیشتر تلقی می شود و رتبه بهتری به محتوای تان می دهد.

اگر صفحه محصولی بهصورت اصولی و صحیح طراحی شود، هم میتواند نقش محتوای اصلی را بازی کند و هم صفحه فرود مشتری. پس بهصورت کلی سئو یعنی بالا آوردن سایت شما در نتایج گوگل، بدون پرداخت هزینه و بدون استفاده از روشهایی که مخرب هستند و به سایت لطمه وارد میکنند. شما با استفاده از این ابزارها می توانید بصورت خودکار خطاهای موجود در سایت خود را دیده و برای رفع آن دست به کار شوید، این پروسه باید هر ماه یک بار انجام شود تا سایت خود را بتوانید بدون ارور نگه دارید و به این طریق بهینه نمایید. گوگل و سایر موتورهای جستجو از متا دیسکریپشن کمک می گیرند تا به کاربران نشان دهند که در لینکی که نتیجه جستجو به آن ها نشان داده است، چه محتوایی را خواهند یافت. اصطلاح یتیم بودن صفحه به این معنی است که در آن لینکی به سایر مطالب و بخش های سایت وجود ندارد. چگونه نقشه ی سایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟ گاهی اوقات مواردی پیش می آید که صاحبان سایت به طور تصادفی صفحات را از خزیدن موتورهای جستجو مسدود می کنند.

تا آنجا که سرعت بارگیری سایت در گوشی تلفن همراه عاملی برای کسب رتبه برتر در SERP است. اگر هم کلمه ای پر جستجو پیدا کردید که CTR بالا و نمره دشواری پایینی دارد بلافاصله برای کسب رتبه در آن اقدام کنید. باشد. با رفع مشکلات صفحاتی که نرخ تبدیل در آنها از میانگین نرخ تبدیل کل سایت پایین تر است می توانیم وضعیت این متریک را به طور قابل مشاهده ای بهبود ببخشیم. از طرفی بررسی های مداوم KPI های سئو گاهی منجر به بهبود استراتژی سئو سایت می شود. در اینجا به 4 مزیت مهم ردیابی KPI های سئو اشاره می کنم. کاری که اغلب سئوکارها می کنند این است که وضعیت رقبا را در کلمات کلیدی هدف سایت خودشان بررسی می کنند. باید سعی کنید تا از حروف اضافی و کلمات گزاف پرهیز نمایید و تا حد امکان کلمه کلیدی را در پیوند یکتا خود قرار دهید. علاوه بر این میتوانید با مطالعه مقاله آموزشی 32 قدم برای افزایش سرعت سایت، تا حد مناسبی سرعت وب سایت تان را بهبود دهید. برای ایمن کردن سایت هم میتوانید کارهای مختلفی انجام دهید؛ برای مثال استفاده از گواهینامه SSL تاثیر بسیار خوبی بر امنیت سایت میگذارد و همچنین تاثیر مثبتی هم بر سئو و تجربه کاربری سایت میگذارد.

در دوران اوج سئو متا تگ ها عامل مهمی در سئو و بهینه سازی سایت بود اما گوگل بسیار اعلام کرده بود که متا تگ ها روی رتبه بندی تاثیری ندارد ولی این گونه نبود نتایج چیز دیگری را نشان نمیدهد. موتورهای سئو در سئو سایت طلا و جواهر جستجو به تعداد لینک هایی که به یک صفحه خاص اشاره می کنند و کدام سایت به آن اشاره می کند نگاه می کنند. شاید در سئو در سئو سایت طلا و جواهر شنیده باشید که محتوا پادشاه است و این در مورد SEO صادق است. مهم است که توجه داشته باشید این سیگنال رتبه بندی در گذشته توسط وب سایت هایی سئو در سئو سایت طلا و جواهر که در آن زمان از الگوریتم ها استفاده می کردند مورد سوء استفاده قرار گرفته است. بلکه کمک می کند تا به ترافیک مرتبط تر و معنی دارتری دست پیدا کنید و در نتیجه کاربران سایت را بلافاصله ترک نخواهند کرد و نرخ تبدیل افزایش می یابد. در صورتی که سایت شما به خوبی باشد ولی از نظر سئو مناسب نباشد در نتیجه در گوگل در مقایسه با رقبا در نتایج پایین تری نمایش داده می شود و در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشید و سئو کلاه سیاه، با دور زدن موتور های جستجو انجام شود، عاقبت جریمه خواهید شد و برای همیشه باید از گوگل و موتور های جستجو خداحافظی کنید.

  استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان | persianforexacademy

ابزار GTMetrix برای بررسی سرعت لود سایت می باشد که لینک سایت خود را وارد کرده و دکمه ی آنالیز را فشار دهید تا گزارش کاملی از وضعیت لود سایت شما و ایرادات آن را برای شما لیست کند. Copyscape یک ابزار عالی برای یافتن محتوای تکراری در اینترنت است. آخرین تصویری که در سایتتان آپلود کردید را به یاد بیاورید. چون اولین چیزی که در سرپ توجه کاربر را به خود جلب می کند این بخش است. این شاخص تعداد صفحاتی که به طور میانگین هر کاربر در هر جلسه مشاهده می کند را نمایش می دهد. به این ترتیب متوجه می شوید که آیا تلاش های شما برای سئو موثر واقع شده یا خیر؟ آیا سایت شما در صفحه اول جستجو قرار دارد یا رقیبانتان؟ همه میخواهند سایتشان در صفحه اول گوگل و جزء 10 نتیجهی اول باشد.

اگر می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به صفحات وب خود داشته باشید ، باید الگوریتم گوگل را درک کرده و به آن توجه کنید. گوگل نمیتواند به آن صفحات دسترسی داشته باشد و بنابراین از محتوای آن نیز بی اطلاع است. به یاد داشته باشید، اینها ربات هستند؛ بنابراین شما باید با آنها به زبان خودشان صحبت کنید، همانطور که با مشتریان خود به زبان آنها ارتباط برقرار می کنید. در سئو کلاه سفید دیر به نتیجه می رسید اما تاثیر آن ماندگار خواهد بود. اگر چه بارگزاری کامل صفحه تا نهایتا 5 ثانیه می تواند خوب باشد ولی گوگل اعلام کرده که برای وب سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک دو ثانیه ایده آل است! مهم ترین و کاربردی ترین ابزار گوگل سرچ کنسول می باشد که به شما امکان شناسایی خطاهای ۴۰۴ را می دهد و همچنین از این ابزار می توانید برای بررسی فایل txt استفاده نمایید. با استفاده از ابزار جست و جو در وبسایت خبری ، کاربر به راحتی میتواند مقالات و اخبار مورد نظر خود را دنبال کند و بین بخش های مختلف سایت گم نشود . سرعت سایت به تجربه کاربر بستگی دارد و میتواند بر سایر معیارهای کلیدی که موتورهای جستجو برای رتبهبندی استفاده میکنند، مانند نرخ پرش و زمان ماندگاری در صفحه تأثیر بگذارد.

این یک فاکتور بسیار مهم و آسان برای بهبود سئوی سایت می باشد، فقط کافیست وارد سرچ کنسول سایت خود شده و از کادر سمت چپ Mobile Friendly را کلیک کنید تا صفحاتی که موبایل فرندلی نیستند را به شما نمایش دهد. یکی از اولین کارهایی که باید انجام داد این است که یک report crowl بگیریم و یا به سایت SEMrush مراجعه کرده و بخش Siteaudit از کادر سمت چپ را انتخاب کنید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا گزارش از ارروهای سایت به شما بدهد. گوگل برای اینکه به هر وبسایت امتیاز بدهد و در رتبه ی بالاتری نسبت به رقبای دیگر آن سایت قرار دهد تعداد زیادی پارامتر ارزیابی را مورد بررسی قرار می دهد . عکسهایی با این فرمت بعد از فشرده سازی، کیفیت بالایی دارن؛ اما در نهایت حجم بیشتری نسبت به فرمت jpeg داره. ترفندی که در سرویس های اشتراک گذاری ویدیو مثل یوتیوب و آپارات رایج است. زیر نظر داشتن شاخص های عملکرد صحیح سئو برای موفقیت امری حیاتی است. اگه بخواین میتونین اونو دقیقا مثل مثال قبل به عنوان یه ماده اولیه غذای خودتون در نظر بگیرین که اول باید آماده برای اضافه شدن به غذای خودتون بشه.

در شکل بالا، توجه داشته باشید که صفحات زیادی در یک سایت با کلمه کلیدی دقیقا یکسان وجود دارد. بنابراین بهترین کار این است که در صفحات ایجاد شده برای هرکدام از این زیرمجموعهها محتوای متنی مناسب و متفاوت از بقیه به کار ببرید. تکنیک های مختلف سئو را بی نقص اجرا کرده باشید و حالا آمار نمایش سایت شما در نتایج گوگل اندک و بی ارزش باشد. برای مثلا صرفا آمار کلیک را در سرچ کنسول مدنظر قرار ندهید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید. که بی جهت باعث طولانی تر شدن کد شده باشد.

مطمئن شوید که نقشه سایت XML شما آپدیت است زیرا شما نباید بودجه با ارزش خزش خود را در صفحات تکراری یا URLهای خراب هدر دهید. می تواند بودجه خزیدن را هدر دهد، تجربه کاربری بدی ایجاد کند و منجر به رتبه های پایین تر شود. در این وضعیت شما همه زمان و منابع ارزشمندتان را هدر داده اید. در قدم بعدی باید لینک های داخلی را از طریق Anchor text (متنی که از آن به سایر صفحات لینک می دهیم) مناسب سازی کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از صفحات مرتبط شما در فایل robots.txt شما Disallow نباشد. همچنین در زمانی که یک کمپین تبلیغاتی فعال دارید نرخ پرش خیلی بالا می تواند یک عامل منفی نباشد و لزوما امتیاز منفی دانسته نمی شود. اندازه گیری نرخ پرش بر اساس منبع، موقعیت مکانی کاربران و موضوع مطالب، بینشی عمیق از بازاریابی به شما می دهد که می توانید در ادامه راه و در استراتژی سئو سایت و یا کمپین های تبلیغاتی از آن بهره ببرید. در این مسیر تنها راه سنجش میزان پیشرفت در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده اندازه گیری KPI های سئو است. سئو مجموعه اقداماتی است که برای رسیدن به رتبههای برتر موتورهای جستجو انجام میدهیم.

البته اشتباه در استفاده از این تگ میتواند آسیب جدی به سئو وبسایت برساند. اینکه یک موتور جستجو با الگوریتم ها و قوانین خود بتواند صفحاتی به کاربر نمایش دهد که از نظر محتوا به کلمه کلیدی سرچ شده مرتبط تر و نزدیک تر باشد هم برای کاربر بهتر است و کاربر دیگر نیازی نخواهد داشت که جستجوی خود را با کلماتی دیگر ادامه دهد و هم اعتبار موتور جستجو را در بین کاربران خود افزایش می دهد. این شاخص مدت زمانی را که از کلیک کاربر روی سایت ما در صفحه نتایج گوگل شروع می شود و تا وقتی که با زدن دکمه back به گوگل باز می گردد نمایش می دهد. از آن جا شما می توانید به شاخص های عملکرد کلیدی(KPI) و داده های به عنوان کوری های جستجو به عنوان کلیک ها، تاثیر ها، میانگین نرخ کلیک CTR، موقعیت، پرس و جو ها، صفحه ها، کشور ها و دستگاه ها دسترسی داشته باشید.