گاو نر به عنوان وثیقه خرس بازگشت. تنظیمات بر روی EUR/USD، USD/JPY، AUD/USD

چشم انداز دلار آمریکا – EUR/USD، USD/JPY، AUD/USD

  • را دلار آمریکامطابق با شاخص DXY، به دنبال آمار قوی بازار کار ایالات متحده افزایش یافت
  • ایجاد شغل قوی می تواند شروع چرخه تسهیل فدرال رزرو را به تاخیر بیاندازد و احتمال کاهش عمیق نرخ بهره را کاهش دهد.
  • این مقاله چشم انداز فنی سه جفت ارز اصلی را بررسی می کند: یورو/دلار آمریکا، USD/JPY و AUD/USD.

بیشترین خوانده شده: پیش بینی دلار آمریکا – بازگشت گاوها تنظیمات بر روی EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، روز جمعه پس از اینکه گزارش مشاغل ایالات متحده نشان داد که کارفرمایان آمریکایی 353000 کارگر در ژانویه اضافه کرده‌اند، افزایش یافت که تقریباً دو برابر برآوردهای اجماع وال استریت است. میانگین درآمد ساعتی نیز به طور صعودی شگفت‌زده شد، به طوری که در مقایسه با سال قبل 4.5 درصد در مقابل 4.1 درصد مورد انتظار قرار گرفت – نشانه‌ای از افزایش مجدد دستمزدها (یک سردرد احتمالی برای FOMC).

دلار آمریکا و عملکرد بازده

image1.png

منبع: TradingView

داده های بازار کار ایالات متحده

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

ایجاد شغل ثابت، همراه با رشد شدید دستمزدها، نشان می دهد که اقتصاد آمریکا به طرز قابل توجهی خوب است و حتی ممکن است در آغاز سال جدید شتاب بیشتری گرفته باشد، وضعیتی که می تواند شروع چرخه تسهیل فدرال رزرو را به تاخیر بیاندازد و پس از شروع فرآیند، تعداد کاهش نرخ ها را محدود کنید. نمودار زیر احتمالات نرخ بهره FOMC را به دنبال آخرین گزارش NFP نشان می دهد.

  چشم انداز FOMC، اپل، آمازون، USD/JPY، طلا و USD

آیا در مورد چشم انداز فنی و بنیادی دلار آمریکا متعجب هستید؟ با آخرین پیش بینی ما وضوح به دست آورید. اکنون یک نسخه رایگان دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

image3.png

منبع: CME Group

با توجه به اینکه بازار کار ایالات متحده همچنان بر روی تمام استوانه ها شلیک می کند، سیاست گذاران از ترس اینکه کاهش زودهنگام نرخ بهره می تواند مبارزه آنها با تورم را پیچیده کند، تمایلی به کنار گذاشتن مواضع محدود کننده خود به این زودی ندارند. در این پس‌زمینه، می‌توانیم شاهد افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا در روزها و هفته‌های آینده باشیم که فضای سازنده‌ای برای دلار آمریکا ایجاد می‌کند.

در بخش بعدی، ما اصول را کنار می گذاریم و چشم انداز فنی سه جفت اصلی دلار آمریکا را بررسی می کنیم: EUR/USD، USD/JPY و AUD/USD. در تجزیه و تحلیل، آستانه های قیمتی مهمی را که می توانند به عنوان حمایت یا مقاومت عمل کنند، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، اطلاعاتی که هر معامله گر فارکس باید در رادار خود برای جلسات معاملاتی آینده داشته باشد.

برای تجزیه و تحلیل جامع از چشم انداز میان مدت یورو، مطمئن شوید که پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما را امروز دانلود کنید. این کاملا رایگان است!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD تقریباً مرز بالایی یک گوه در حال سقوط را شکست، اما به دنبال داده‌های قوی ایالات متحده، با کاهش قیمت‌ها به سمت حمایت خوشه‌ای در 1.0780، در آخر هفته به سمت پایین حرکت کرد. این منطقه باید به هر قیمتی حفظ شود. عدم انجام این کار می تواند منجر به افت به سمت 1.0730 و به دنبال آن 1.0650 شود.

  افزایش آمادگی دفاعی تایوان در واکنش به رزمایش هوایی ارتش چین

در صورت چرخش صعودی از سطوح فعلی، مقاومت سربار از 1.0840 به 1.0860 کشیده می شود. با حرکت فراتر از این محدوده، معامله گران FX احتمالا توجه خود را به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه در 1.0915 و 1.0950 پس از آن معطوف خواهند کرد.

نمودار تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می توانید سرنخ هایی در مورد جهت کوتاه مدت USD/JPY ارائه دهد؟ راهنمای احساسات ما همه پاسخ هایی را دارد که شما به دنبال آن هستید. اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -24٪ 9% -1٪
هفتگی -15% -2٪ -5٪

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY در روز جمعه بالاتر از سطوح کلیدی فناوری شکست، اما نتوانست مقاومت خط روند را در 148.35 کاهش دهد. با این حال، با بازگشت گاوها به کنترل بازار، این سقف هر روز ممکن است شکسته شود. وقتی این اتفاق بیفتد، در صورت افزایش قدرت، می‌توانیم شاهد حرکت به سمت 148.90 و 150.00 باشیم.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره دست بالا را به دست آورند و توانستند جرقه بازگشت نزولی را ایجاد کنند، معامله گران باید به میانگین متحرک 100 روزه 147.40 توجه کنند. در زیر این ناحیه، منطقه پشتیبانی بعدی برای تماشا در ساعت 146.00 جلوتر از 145.30 ظاهر می‌شود که با میانگین متحرک ساده 50 روزه مطابقت دارد.

نمودار فنی USD/JPY

image5.png

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

تأثیر ذهنیت جمعیت بر پویایی معاملات FX را بررسی کنید. راهنمای احساسات ما را دانلود کنید تا بفهمید چگونه موقعیت‌یابی در بازار می‌تواند سرنخ‌هایی درباره مسیر AUD/USD ارائه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -29٪ -4٪
هفتگی 5% -28٪ -5٪

AUD/USD TECHNICAL Analysis

AUD/USD در روز جمعه سقوط کرد و یک منطقه حمایتی مهم را در 0.6525 سوراخ کرد و هفته زیر آن را به پایان رساند – یک سیگنال فنی منفی برای جفت ارز. اگر حرکت نزولی در معاملات آتی ادامه یابد، خط دفاعی بعدی در برابر یک حمله نزولی در 0.6460 و به دنبال آن 0.6395 ظاهر می شود.

برعکس، اگر جو بازار بهبود یابد و دلار استرالیا به سمت چرخش حرکت کند، مقاومت در 0.6525 و به دنبال آن 0.6575/0.6600 ظاهر می شود. گاوها برای بالا بردن قیمت ها به بالای این سد مشکل خواهند داشت، اما اگر موفق شوند این کار را با موفقیت انجام دهند، نمی توانیم بازدید مجدد از منطقه 0.6625 را رد کنیم.

نمودار فنی AUD/USD

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار AUD/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-forecast-bulls-return-as-bears-bail-setups-on-eur-usd-usd-jpy-aud-usd-20240204.html