بخشنامه ها را با رایزنی تشکل های معدنی صادر کنید بازار | brassonline

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خلق چین- پکن، فهرست 48 شرکت چینی فعال در تجارت خشکبار را اعلام کرده که فهرست آنها در زیر آمده است. در ادامه این رویداد، رایزن بازرگانی کشور الجزایر به تشریح سیاست‌های حمایت از سرمایه‌گذاران در این کشور پرداخت و از نسخه جدید قانون سرمایه‌گذاری الجزایر به عنوان یک فرصت تاریخی برای ورود شرکت‌های ایرانی یاد کرد. در ادامه این همایش، مهدی شوشتری دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا این وزارتخانه با بیان اهمیت راهبردی کشورهای شمال آفریقا، از آمادگی تمامی سفرا و نمایندگی‌های برای مشورت، مساعدت و همکاری با تجار و صادرکنندگان ایرانی خبر داد.

  • پس یکی از نیازهای دیگر این است که برای فعالیت های بخش معادن کوچک مقیاس ، باید حمایت های خوبی از آنها صورت پذیرد.
  • از نظر حجم سرمایه‌گذاری، ترکیه نسبت به باقی رقبا دست بالا را دارد و از نظر حجم نیز به سیاق سالیان اخیر افغانستان تعداد پروژه‌های بیشتری را نسبت به دیگر کشورها در ایران به تصویب رسانده‌ است.
  • بخشی که اخیرا موفق به تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۸/ ۲۱میلیون دلار به عنوان مسیرهای جذب پول شده است.
  • عملکرد صادراتی ایران و بررسی کالاهای عمده وارداتی قزاقستان در سال‌۲۰۲۱ همچنین نشان می‌دهد ایران پتانسیل صادرات در «محصولات نیمه‌تمام از آهن یا فولاد»، «سایر میله از آهن یا فولاد آهنگری شده»، «پلی‌اتیلن سنگین» و «پلی کلرور وینیل» به این کشور را دارد.
  • این ماشین ها هم استهلاک زیادی دارند و هم از راندمان پایینی برخوردار شده اند.

به جرات می توانم بگویم که بهترین دوران طلایی بخش معدن ایران در زمانی بوده است که ما وزارتی داشتیم به نام وزارت معادن و فلزات که در زمان آقای محلوجی بود. اما از زمانی که وزارت های مختلف در یکدیگر ادغام شده و وزارتی شکل گرفت به نام صنعت معدن و تجارت ، کارها دچار پیچیدگی شد. بر اساس آمارهای منتشر شده توسط گمرک ایران، صادرات غیر نفتی کشور به اندونزی در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۸۶ درصد و از نظر وزنی ۵۲ درصد افزایش نشان می دهد. فاطمی امین پیشرفت و توسعه در حوزه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، لیزر و الکترونیک را از جمله موضوعات مورد نظر طرفین اعلام کرد که در سال های گذشته ارتباطات خوبی میان دو کشور به وجود آمده است. البته به جز تحریم، خود تحریمی متولیان بخش معدن و صنعت کشور است که آسیب بیشتری به این صنعت زده است. معدنکار و فعال اقتصادی ما با مشکلاتی مواجه است که دیگر چنین مواردی در توانش نیست.

  EUR/USD سقوط کرد زیرا رسمی ECB خواستار دو کاهش نرخ قبل از تابستان شد

امنیت در کسب و کار اصلی ترین مشکل صنعت فولاد

بخشنامه ها را با رایزنی تشکل های معدنی صادر کنید بازار | brassonline

در نهایت اینکه با بررسی وضعیت تزریق پول به بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت می‌توان پی برد که بخش عمده طرح‌ها یعنی ۲۹مورد از آنها با ارزش بیش از ۸۶میلیون دلار به شکل جوینت‌ونچر یا مشارکت در ساخت با خارجی‌ها به تصویب رسیده است. هشت‌طرح در قالب مشارکت مدنی، بیع متقابل و B.O.T با ارزش ۷/ ۲۹میلیون دلار و ۱۵طرح به ارزش بیش از ۱۵میلیون دلار در قالب مشارکت ۱۰۰درصد خارجی از دیگر جزئیات طرح‌های سرمایه‌گذاری تصویب‌شده در حوزه تولید و تجارت در چهارماه منتهی به تیرماه سال‌جاری است. ظرفیت مجتمع فولاد روهینا جنوب تولید کننده میلگرد فولادی در گام نخست حدود ۵۰۰ هزار تن میلگرد در سال است که این ظرفیت در سه گام تا ۱،۵ میلیون تن افزایش خواهد یافت ضمن اینکه ظرفیت تولید این کارخانه در یک برنامه ۲ ساله تا حدود سه میلیون تن نیز خواهد رسید. فاز نخست این کارخانه فروردین ماه امسال با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت،معدن و تجارت و دیگر مسئولان کشوری افتتاح شد. تعاملات کشورمان با ازبکستان طی چند سال اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده است.

در این دیدار عبدالامیر ربیهاوی، رایزن بازرگانی ایران در عراق و داوود گودرزی، دبیر میز عراق سازمان توسعه تجارت ایران نیز حضور داشتند که توضیحاتی در خصوص وضعیت صنعت عراق، پروژه‌های مختلف ایران در این کشور و مشکلات موجود بر سر راه همکاری‌های صنعتی دو کشور ارائه کردند. پیمان پاک خبر داد؛ فرصت‌های ایران اکسپو برای تجارت ایران/تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از ایران اکسپو 2023 معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به فرصت‌های ایران اکسپو برای تجارت ایران از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از ایران اکسپو ۲۰۲۳ برای کشور خبر داد. موافقت‌نامه تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اورسیا و عضویت قزاقستان در این اتحادیه در کنار پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان این کشور برای حضور تجار ایرانی، قزاقستان را به یکی از کشورهای هدف تجاری ایران تبدیل کرده‌است. در این راستا و یک روز پیش از سفر رئیس‌جمهوری قزاقستان به ایران، همایش تجاری دو کشور در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. هیات تجاری و شرکت‌های قزاقی یک روز پیش از این همایش نیز با حضور در سازمان توسعه‌تجارت برای گسترش مراودات تجاری دو کشور رایزنی کرده بودند. اقتصاد همایش همکاری‌های صنعتی ایران و عراق در راستای توسعه روابط تجاری و صنعتی دو کشور در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

  پازل عضویت دائم ایران در شانگهای چه زمانی تکمیل خواهد شد؟

کنسانتره آهن

زیرا این حمایت ها باعث می شود که محصول معادن کوچک مقیاس در بازارهای جهانی عرضه شود. استفاده از مطالب این وبسایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر بازار مقاطع فورج مس منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد می‌باشد.

معدن تیتان ارومیه آماده بهره برداری شد/تامین ۵۰ درصد نیاز کشور