آخرین پیش بینی های ین ژاپن – USD/JPY، GBP/JPY و EUR/JPY

قیمت ها، نمودارها و تحلیل ین ژاپن

  • PPI خدمات ژاپنی به شدت بالاتر می رود.
  • USD/JPY همچنان تحت تهدید مداخله رسمی است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

یک شاخص تورم ژاپن در ماه آوریل بیش از پیش‌بینی‌ها افزایش یافت که به ضعف اخیر ین ژاپن آسیب رساند. شاخص PPI خدمات آوریل 2.8 درصد در سال شتاب گرفت که از انتظارات 2.3 درصدی و 2.4 درصدی اصلاح شده در ماه مارس پیشی گرفت. قرائت امروز شدیدترین نرخ افزایش را از مارس 2015 نشان داد. داده‌های امروز توسط بانک مرکزی ژاپن مورد توجه قرار گرفته است، زیرا آنها به دنبال تثبیت تورم مشتریان هستند تا بتوانند شروع به معکوس کردن سیاست‌های پولی چند دهه‌ای خود کنند.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای اقتصادی جهانی که در حال حرکت در بازار هستند، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

در حالی که USD/JPY همچنان به چاپ پایین‌ترین قیمت‌ها نسبت به پایین‌ترین حد اواخر دسامبر ادامه می‌دهد، سری بالاترین بالاتر در حال حاضر شکسته شده‌اند و ممکن است تحت تهدید مداخله رسمی به همین شکل باقی بمانند. برای اینکه این جفت به سمت پایین تر حرکت کند، باید یک شکست 20 روزه و 50 روزه به ترتیب در 155.58 و 154.20 رخ دهد. در زیر اینجا، پشتیبانی درست زیر 152.00 دیده می شود. حرکت بالاتر، مقاومت در 158.00 و 29 آوریل، بالاترین جهش چند دهه در 160.21 را پیدا می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image1.png

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 26.27 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.81 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 2.70 درصد بیشتر از دیروز و 3.73 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 1.70 درصد بیشتر از دیروز و 5.02 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

  آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید و کشف کنید که چگونه تغییرات روزانه و هفتگی در احساسات بازار می تواند بر چشم انداز قیمت تأثیر بگذارد:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ 1% 0%
هفتگی -8٪ 5% 2%

بازارهای هفته پیش رو: طلا، EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY، تورم منطقه یورو، PCE اصلی ایالات متحده

GBP/JPY همچنان به افزایش استرلینگ ادامه می دهد. داده‌های اقتصادی اخیر بریتانیا زمان اولین کاهش نرخ بهره در بریتانیا را به عقب انداخت، به طوری که اولین حرکت 25 واحد پایه پایین‌تر اکنون در ماه نوامبر دیده می‌شود، اگرچه نمی‌توان حرکتی در نشست سپتامبر را رد کرد.

image2.png

این عقب‌نشینی جنگ‌طلب استرلینگ را تقویت کرد و به بازگشت USD/JPY به سطح 200 و در فاصله نزدیک از سطوحی که آخرین بار در آگوست 2008 مشاهده شد، کمک کرد. شکست تایید شده بالاتر می‌تواند منجر به تست GBP/JPY 202 قبل از 205 شود. باز هم ژاپنی‌ها مقامات نسبت به تضعیف بیشتر ین محتاط خواهند بود.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

image3.png

EUR/JPY شبیه نمودار GBP/JPY به نظر می رسد، اگرچه تصویر کلان متفاوت است. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در نشست هفته آینده بانک مرکزی به طور کامل نرخ های بهره را 25 واحد کاهش دهد و این ممکن است در این جفت ارز بیشتر شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

image4.png

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-latest-forecasts-usd-jpy-gbp-jpy-and-eur-jpy-20240528.html