آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

کارمز معاملات فیوچرز در این صرافی با نرخ وام USD/USDT تنظیم می شود، زیرا نرخ ‌های مرتبط با بودجه مثبت و یا منفی می باشد. بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود. صرافی کوکوین روی هم رفته صرافی قدرتمند و منعطفی هستش ولی از جنبه هایی می تونیم نسبت به بقیه صرافی های مطرح مثل بایننس ایراداتی بهش وارد کنیم. معاملات غیرامانی گزینه اختیاری است که تمام کاربران در پنل کاربری خود به آن دسترسی دارند و می‌توانند در هر زمانی آن را فعال یا غیر فعال کنند. این میزان کاربر فعال برای یک صرافی آنلاین میزان بسیار قابل توجهی است که می‌توان اینگونه استنباط کرد که سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی در سطح بسیار بالایی به کاربران ارائه می‌شود‌.

پس از تکمیل کادرها و برروی Send code کلیک کنید که یک کد شش رقمی به ایمیل شما ارسال گردد. فقط 60 ثانیه فرصت دارید که کد دریافتی را در کادر دوم که به عنوان “email verification code ” است وارد کنید و برروی sign up کلیک کنید. در دیگر موردی که تفاوت محسوسی دیده نمی‌شود پشتیبانی از اکثریت ارزها است که تقریبا تمام ارزهایی که در صرافی بایننس پشتیبانی شده‌اند در صرافی کوکوین نیز پشتیبانی می‌شوند. از نظر امتیاز نیز صرافی کوکوین امتیاز به نسبت خوبی دارد و با استفاده از رابط کاربری آسان میان کاربران محبوب می‌باشد. اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد.

  EUR/USD در بحبوحه تثبیت بازار، USD/CAD دارای دو تاپ نزولی است

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل وب سایت خود باشید.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

شاید نیاز باشد در مواقعی میخواهید برای دوستان خود که در صرافی کوکوین دارای حساب کاربری می باشند رمز ارز را منتقل کنید. در مواقعی شاید نیاز باشد حساب جدیدی میخواهید در صرافی Kucoin برای خود ایجاد کنید و موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل کنید. گاهی نیز میخواهید مقداری تتر از حساب خود در صرافی کوکوین به حساب دوستتان در همین صرافی منتقل کنید. یکی از دقدقه هایی که در ابتدا ممکن است برای شما پیش آیند ، کارمزدی است که باید برای انتقال پرداخت کنید.

بعد از اینکه در Google Authenticator روی + کلیک کردید، به جای انتخاب گزینه بارکد روی گزینه دیگر کلیک کرده و این کد را فقط و فقط با روش کپی و پیست کردن در آنجا وارد کنید. ، دارایی های دیجیتالی که سپرده گذاران می خواهند به دیگران قرض بدهند باید در حساب اصلی ذخیره شوند. وام دهنده مقدار معینی از دارایی های دیجیتال را در طی یک دوره خاص و نرخ بهره معین وام می دهد تا سود دریافت کند. صرافی کوکوین دوره های وام 7، 14 و 28 روزه را ارائه می دهد. جهت اشتراک در انجام معاملات ارزهای رمزنگاری در صرافی کوکوین، بایستی مراحل زیر را برای ثبت نام دنبال نمایید.

مرحله به مرحله ساخت حساب کاربری صرافی کوکوین

صرافی کوکوین از طریق اپلیکیشن iOS یا Android نیز در دسترس می باشد. کاربران صرافی می توانند از طریق یک پورتال آنلاین یا اپلیکیشن تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند، به حساب های خود دسترسی داشته باشند. هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن های موبایل آن، ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می دهند. آموزش صرافی کوکوین دارای آپشن های مختلف ترید از جمله مارجین ، استیک و Kucoin Earn که در این مقاله بصورت کامل آموزش صرافی Kucoin و این بخش ها را آموزش میدهیم.

  رموز معاملات معکوس + 3 قانون اساسی معامله معکوس در بازار ارز دیجیتال دکتر سیگنال | persianforexacademy
قبل از اینکه بتوانید معامله را شروع کنید از شما خواسته می‌شود رمز ترید کردن یا trading password خود را وارد کنید. این رمز با رمز حساب کاربری متفاوت است و اگر از قبل رمزی تعیین نکرده باشید به راحتی قابل تنظیم است و اصلاً نگران نباشید. تنها به جای واردکردن رمزی که از قبل دارید باید یک رمز جدید و تأیید آن را وارد کنید. درصورتی‌که به تازگی رمز تعیین کرده‌اید باید ۲ ساعت منتظر بمانید.

معاملات مارجین در صرافی کوکوین

به عنوان مثال فرض کنید قصد انتقال ارز از والت اصلی به والت معاملات جهت انجام ترید را دارید. در این صورت باید باید والت مبدا را Main Wallet و والت مقصد را Trading Wallet انتخاب نمایید. توجه داشته باشید انتقال ارز والت های مختلف درون اکانت شما در صرافی کوکوین هیچ گونه کارمزدی ندارد.

جالب است بدانید قبل از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس سقف برداشت روزانه از آن برای تمامی کاربران دو بیت‌کوین بود. در نتیجه کوکوین شرایط خوبی را بری کاربران احراز هویت نشده فراهم کرده است. یکی دیگر از صرافی‌هایی که در ایران به دلیل عدم نیاز به احراز هویت ، طرف‌دار دارد؛ کوینکس است. اگر در حال انتخاب بین دو صرافی کوینکس و کوکوین هستید، ابتدا باید بدانید یک صرافی خوب چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

آموزش ویدئویی ثبت نام در صرافی کوکوین

خوبه بدونید که در صورت هولد کردن ارز بومی کوکوین، می تونید امتیازات تخفیفی روی کارمزد های معاملات خودتون دریافت کنید. ارز دیجیتال KSC در سال 2018 یعنی یک سال بعد از تاسیس صرافی کوکوین، به بالاترین حد قیمتی خودش رسید و در حال حاضر هم ارزش کل بازارش در حدود 8 میلیارد دلار هستش. صرافی کوکوین یکی از صرافی های بین‌ المللی است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. در این صرافی امکان معامله بیش از دویست نوع ارز دیجیتال وجود دارد.

  USD/JPY کوتاه - انتظارات کاهش نرخ فزاینده و مداخله FX توسط BoJ