نفت خام با افزایش چشمگیر ذخایر استراتژیک، حقوق و دستمزد ایالات متحده، نفت خام جهش کرد

قیمت نفت خام و تجزیه و تحلیل

  • ایالات متحده نفت خام معیار قیمت سقوط در خط روند صعودی خود را متوقف کرده اند
  • سطح 79 دلار به عنوان سطحی که واشنگتن ممکن است بخواهد در آن خرید کند، همچنان در حال بازی است
  • جدای از این، بازار از نقاط مثبت کوتاه مدت کوتاهی برخوردار است

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

قیمت نفت خام روز پنجشنبه افزایش یافت، بنا بر گزارش ها، انتظار می رود ایالات متحده بتواند نزدیک به سطوح فعلی خرید کند تا ذخایر استراتژیک خود را دوباره پر کند.

ذخایر نفتی در سال 2022 در اثر فروش تاریخی کاهش یافت و واشنگتن نمی‌خواهد بیش از 79 دلار در هر بشکه برای تکمیل آن بپردازد. بازار نفت خام ایالات متحده در حال حاضر با آن نقطه فاصله زیادی ندارد.

حمایت از این سه ماهه برای یک بازار کمتر از نقاط مثبت، خیلی زود به دست نیامد.

قیمت ها در این هفته به دلیل اخبار مربوط به افزایش شدید ذخایر آمریکا و چشم انداز آتش بس بین اسرائیل و حماس در غزه کاهش یافت. فدرال رزرو در روز چهارشنبه کمکی به گاوهای نفتی نکرد. همانطور که انتظار می رفت هزینه های استقراض را به حال خود رها کرد، اما همچنان با صدای بلند در مورد انعطاف پذیری تورم نگران بود. اکنون بازارهایی که انتظار داشتند کاهش نرخ بهره در سه ماهه اول سال جاری آغاز شود، اگر یک به چهارم ببینند، خود را خوش شانس خواهند دانست.

البته، انعطاف‌پذیری اقتصادی که موجب احتیاط فدرال رزرو شده است، به خودی خود خبر بدی برای تقاضای نفت در بزرگترین اقتصاد جهان نیست. اما چنین ارتباطی بین هزینه های اعتباری و هر چیز دیگری است که به هر حال بازارهای نفت به آن دست زدند.

  رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرز دو کره

نشانه اصلی معاملات برنامه ریزی شده برای نفت در این هفته تقریباً مانند سایر بازارها خواهد بود. تصویر رسمی بازار کار ایالات متحده برای ماه آوریل که در روز جمعه منتشر شد. این شامل سرفصل حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی می شود که انتظار می رود 243000 افزایش یابد. این یا بهتر از آن مطمئناً شاهد افزایش بیشتر تردیدها در کاهش نرخ خواهد بود.

نزدیک به بازار نفت، تعداد دکل های نفتی بیکر هیوز نیز در روز جمعه در حال افزایش است.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام ایالات متحده

نحوه تجارت روغن را با راهنمای متخصص ما بیاموزید – رایگان است

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه تجارت نفت

نمودار روزانه نفت خام ایالات متحده با استفاده از TradingView گردآوری شده است

قیمت معیار وست تگزاس اینترمدیت بسیار نزدیک به پایه کانال روند صعودی است که از اوایل دسامبر برقرار بود. قبل از این هفته، از 5 فوریه با آزمایش جدی مواجه نشده بود، اما اقدامات قیمت نشان می دهد که همچنان مرتبط است.

در حال حاضر پشتیبانی با قیمت 78.55 دلار را ارائه می‌کند و یک پایه اصلاحی در 77.68 دلار در کمین است تا به زیر این علامت برسد. گاوها می خواهند به بالاتر از مقاومت ارائه شده توسط یک سطح اصلاحی دیگر در 80.21 دلار برگردند. این کاملا به بازار فعلی نزدیک است. افزایش پایدار بالاتر از آن سطح به گاوهای نر اجازه می دهد تا سقوط های سنگین این هفته را بازپس بگیرند، اما برای این کار باید مقاومت روانی را تا 83.00 دلار بالا ببرند.

دیدن اینکه آیا خط روند نزولی از دسامبر 2022 می تواند همچنان بازار را پوشش دهد، جذاب خواهد بود. قیمت‌ها امسال بالاتر از آن نقطه بوده است، اما مدت زیادی در آنجا باقی نمانده است. اکنون مقاومتی را در 82.45 دلار ارائه می دهد.

  جواب کامل همه مراحل بازی آمیرزا پاسخ به سوالات شما-فاوینو

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/crude-oil-bounces-as-market-eyes-strategic-reserve-top-up-us-payrolls-20240502.html