به روز رسانی بازار – دلار آمریکا، طلا، ین ژاپن در حال حرکت، درآمد اپل و NFP بعدی

تحلیل و نمودار دلار، طلا، ین ژاپن

  • رئیس پاول هرگونه افزایش نرخ بهره در ایالات متحده را نادیده می گیرد.
  • ین در خرید رسمی قبل از تبخیر سود افزایش می یابد.
  • درآمد اپل و گزارش مشاغل ایالات متحده اکنون کلیدی برای احساسات هستند.

پیش‌بینی‌های فنی و بنیادی USD سه ماهه دوم ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

فدرال رزرو شب گذشته مطابق با انتظارات بازار، نرخ بهره را بدون تغییر گذاشت، اما اعلام کرد که سرعت فروش اوراق خود را کاهش خواهد داد. از اول ژوئن، فدرال رزرو میزان اوراق خزانه ایالات متحده را که اجازه می دهد ترازنامه خود را از 60 میلیارد دلار در ماه به 25 میلیارد دلار کاهش دهد، در حالی که 35 میلیارد دلار اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن به سررسید ادامه خواهند داد. در کنفرانس مطبوعاتی پس از تصمیم FOMC، رئیس پاول پیشنهاد کرد که در صورت کاهش بیشتر تورم، کاهش نرخ همچنان روی میز است و بعید است که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد.

خروجی خفیف از FOMC دیروز، بازارهای ریسک را در معاملات اولیه افزایش داد، اگرچه با توجه به آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) که برای انتشار در روز جمعه در ساعت 13:30 بریتانیا تنظیم شده است، بعید است که ادامه آن ادامه یابد. داده های JOLT های ایالات متحده که اخیراً اعلام شده است، بازار را ناامید کرد زیرا فرصت های شغلی به پایین ترین حد در سه سال گذشته رسید.

  توافق ایران و عربستان با نقش آفرینی چین، در کانون توجه جهان

در فضای سهام، اپل و کوین بیس از جمله شرکت های آمریکایی هستند که امروز آخرین درآمد خود را اعلام می کنند.

از تمام درآمدهای منتشر شده با th مطلع باشیده تقویم درآمد DailyFX

دلار آمریکا پس از FOMC کاهش یافت و به ساختار بالقوه صعودی که در دو هفته گذشته ساخته شده بود، بازگشت.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image1.png

دلار آمریکا نیز پس از خرید سنگین ین ژاپن که USD/JPY را از بالاترین سطح 158.00 به حدود 153.00 کاهش داد، تحت فشار قرار گرفت. با این حال، تأثیر خرید، که به شدت شایعه شده بود بانک ژاپن بود، به سرعت از بین رفت زیرا USD/JPY به اواسط دهه 155 بازگشت.

با راهنمای متخصص ما، نحوه معامله USD/JPY را بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image2.png

طلا به دلیل کاهش ارزش دلار و کاهش بازدهی خزانه داری آمریکا، قیمت پیشنهادی خود را افزایش داد. این فلز گرانبها در حدود 2280 دلار در هر اونس کاهش یافت. سطح، قبل از حرکت بالاتر، اما حرکت دیروز قانع کننده به نظر نمی رسد، به خصوص پیش از NFP های فردا ایالات متحده. مقاومت کوتاه مدت در 2342 دلار در هر اونس. – روند و sma 20 روزه – در حالی که 2280 دلار در هر اونس. باید تا گزارش مشاغل فردا باقی بماند.

نمودار قیمت روزانه طلا

image3.png

همه نمودارها با استفاده از TradingView

تمایل خرده فروشی IG 53.94 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.17 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 10.91 درصد کمتر از دیروز و 7.70 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران کاهش یافته است. نت شورت 4.01 درصد بیشتر از دیروز و 0.42 درصد کمتر از هفته گذشته است.

  دهمین نشست کمیته تجارت مرزی ایران و پاکستان گشایش یافت

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -12% 7% -4٪
هفتگی -6٪ 3% -2٪

ریسک پذیر هستی یا ریسک پذیر؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/market-update-us-dollar-gold-japanese-yen-on-the-move-apple-earnings-and-nfps-next-20240502.html