چشم انداز دلار آمریکا تصمیم فدرال رزرو: EUR/USD و GBP/USD

بیشترین خوانده شده: فدرال رزرو نرخ ها را ثابت نگه می دارد و نسبت به تورم محتاطانه رشد می کند. طلا، دلار، بازدهی در انتظار پاول است

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز چهارشنبه بیش از 0.6 درصد سقوط کرد که تحت فشار کاهش بازدهی ایالات متحده در پی تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو قرار گرفت. برای زمینه، بانک مرکزی ایالات متحده هزینه های استقراض را در محدوده فعلی 5.25 تا 5.50 درصد بدون تغییر باقی گذاشت و با وجود افزایش خطرات تورمی، دستورالعمل قبلی خود را حفظ کرد.

با توجه به برنامه انقباض کمی، فدرال رزرو اعلام کرد که به طور قابل توجهی طرحی را کاهش می دهد که به وسیله آن اندازه پرتفوی دارایی های خود را کاهش می دهد. از ماه آینده، میزان خزانه‌داری‌هایی که در صورت سررسید مجاز به خارج شدن از ترازنامه هستند از 60 میلیارد دلار به 25 میلیارد دلار کاهش می‌یابد. این تعجب آور بود، زیرا بسیاری از معامله گران اوراق قرضه انتظار کاهش کمتری داشتند.

این سند با تمرکز بر بیانیه سیاست، تصدیق جنگ‌طلبانه‌ای به «عدم پیشرفت بیشتر» در مورد کاهش تورم اضافه کرد، اما کنفرانس مطبوعاتی بعدی رئیس پاول لحن کسل‌کننده‌تری داشت. بسیاری از معامله گران در ابتدا معتقد بودند که رئیس FOMC پس از یک رشته خوانش نامطلوب CPI، PPI و PCE اصلی در سال 2024 در نوسان ظاهر می شود، اما او نتوانست موضع تهاجمی تری اتخاذ کند.

آیا می خواهید بدانید که دلار آمریکا ممکن است طی ماه های آینده به کجا برسد؟ بینش های کلیدی را در پیش بینی سه ماهه دوم ما کاوش کنید. اکنون راهنمای تجارت رایگان خود را درخواست کنید!

در حالی که پاول آستانه بالا برای تسهیل را برجسته کرد و خاطرنشان کرد که احتمالاً بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد طول می کشد تا به یک موضع سست تر تبدیل شود، او آن را به نظر می رساند که نوار برای ازسرگیری هزینه های استقراض حتی بالاتر است. برخی از معامله گران که پیش بینی می کردند نرخ ها ممکن است دوباره افزایش یابد، پس از این ارزیابی در سمت اشتباه معامله قرار گرفتند.

با شکست فدرال رزرو در پذیرش موضع جنگ طلبانه در آخرین گردهمایی خود، بازده اوراق قرضه دولتی برای تمدید رشد اخیر خود با مشکل مواجه خواهد شد و یک کاتالیزور صعودی را از دلار آمریکا حذف خواهد کرد. این بدان معنا نیست که نرخ‌های بهره به‌زودی شروع به کاهش خواهند کرد، بلکه به این معناست که پتانسیل صعودی آن‌ها ممکن است در آینده محدود شود.

در برابر این پس‌زمینه، دلار آمریکا می‌تواند در کوتاه‌مدت به سمتی یا با سوگیری اندکی منفی معامله شود، اگرچه چشم‌انداز آن به موضع نسبی سایر بانک‌های مرکزی کلیدی مانند بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان نیز بستگی دارد.

برای تجزیه و تحلیل گسترده از یوروچشم انداز میان مدت، پیش بینی سه ماهه دوم ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/USD روز چهارشنبه افزایش یافت و به بازیابی مقاومت سربار در 1.0725 نزدیک شد. خرس‌ها باید قاطعانه از این سقف دفاع کنند تا از افزایش حرکت جلوگیری کنند. عدم انجام این کار ممکن است باعث پیشرفت به سمت 1.0755 شود. با ادامه قدرت، تمرکز روی علامت 1.0800 تغییر خواهد کرد.

  چین: هرگز بدنبال سلطه‌جویی نبوده و نیستیم/ صلح مهم‌ترین خواسته ماست

در صورت اصلاح بازار، پیش بینی می شود که حمایت نزدیک به 1.0700 ظاهر شود و به دنبال آن نوسان پایین این هفته نزدیک به 1.0645 باشد. با نگاهی به پایین تر، فرورفتگی ماه آوریل در نزدیکی آستانه روانی 1.0600 حوزه بعدی مورد علاقه اردوگاه نزولی خواهد بود.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

تعجب در مورد GBP/USDچشم انداز میان مدت؟ با آخرین پیش بینی ما وضوح به دست آورید. اکنون آن را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

GBP/USD روز چهارشنبه با افزایش قیمت، از 1.2515 گذشت، اما از مقاومت خط روند و میانگین متحرک ساده 200 روزه در 1.2550 کوتاهی کرد. معامله گران باید این منطقه فنی را از نزدیک تماشا کنند و در نظر داشته باشند که شکست می تواند منجر به افزایش به سمت سقف فیب در 1.2590 شود.

در سوی دیگر، اگر احساسات به نفع فروشندگان تغییر کند و قیمت ها به زیر 1.2515/1.2500 بروند، انتظار می رود که حمایت در حدود 1.2430 تحقق یابد. برای جلوگیری از فروش بارزتر، گاو نر باید سرسختانه از این طبقه محافظت کند. هر گونه لغزشی می تواند باعث نزول سریع بازار به سمت 1.2305 شود.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

image2.png

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-outlook-post-fed-decision-eur-usd-gbp-usd-technical-analysis-20240502.html