بیت کوین ثابت به عنوان کوین بیس (کوین) به عنوان برنده از بایننس ساگا ظاهر شد

بیت کوین، نکات کلیدی کریپتو:

  • بیت کوین همچنان زیر علامت 38 هزار دلاری باقی می‌ماند، زیرا تجارت محدود به محدوده ادامه دارد.
  • صنعت کریپتو علیرغم شکستن رکورد بایننس جریمه و مدیرعامل جدید بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان نسبتا آرام است.
  • به نظر می رسد که Coinbase یک برنده بعید است که همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورداقدام قیمت،الگوهای نمودار و میانگین های متحرک، بررسی کنید آموزش DailyFX سلسله.

بیشتر بخوانید: پیش بینی کریپتو: آیا بیت کوین آنچه را که برای شکستن مارک 38 هزار دلاری لازم است خواهد داشت؟

بیت کوین دیروز پس از تهدید به شکستن حمایت در سطح 35500 به شدت افزایش یافت. ریباند تهاجمی دیروز قبل از تلاش برای شکستن بالاتر امروز در یک سبیل به مرز 38000 رسید. به نظر می رسد محدوده فعلی ممکن است برای مدتی طولانی تر باقی بماند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

BINANCE FINE، CZ STEPS DOWN و COINBASE به عنوان برنده ظاهر می شوند

علیرغم اینکه خبری از ETF مورد انتظار Spot Bitcoin نیست، هفته شلوغی برای ارزهای دیجیتال و صنعت بوده است. با این حال، تحولات پیرامون Binance (بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان) بر سرفصل ها غالب بود. همانطور که اخبار مربوط به تصمیم قریب‌الوقوع چانگ‌پنگ ژائو (CZ همانطور که او را می‌شناسند) برای کناره‌گیری از مدیرعاملی بایننس و جایگزینی ریچارد تنگ، فیلتر شد. در بیانیه ای که در پلتفرم X منتشر شد، مدیرعامل سابق اظهار داشت که این برای او، بایننس و جامعه کریپتو بهترین است. مدیرعامل پست خود را با تأیید اینکه معامله ای که با تنظیم کننده های ایالات متحده انجام شده است، ادعای سوء استفاده از وجوه کاربران یا دستکاری بازار را ندارد، پایان داد.

  DXY با رگبار داده های ایالات متحده روبرو می شود

همراه با مدیر عامل جدید بایننس باید 4.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد که نگرانی هایی را در مورد سلامت شرکت ایجاد کرده است. ریچارد تنگ، مدیرعامل جدید، به سرعت نگرانی‌های خود را با استناد به درآمدهای قوی و سود برطرف کرد. آقای تانگ ادامه داد و بیان کرد که بنیان‌های بنگاه‌های اقتصادی قوی هستند زیرا ساختار سرمایه بدون بدهی و هزینه‌های اندکی دارند. همچنین یک رفت و برگشت جالب بین مدیر عامل Binance و مدیر Coinbase (Coin) Conor Grogan وجود داشت که به اشتراک گذاشتند که بر اساس سند اثبات ذخایر به اشتراک گذاشته شده توسط Teng، بایننس باید برخی از دارایی های رمزنگاری خود را بفروشد. بایننس این موضوع را تکذیب کرد و گفت که ذخایر برای برنامه بازپرداخت خوب خواهد بود.

image1.png

با نگاهی به Coinbase و چیزهایی که جالب می شوند. صرافی ایالات متحده که در گذشته اخیر با مشکلاتی روبرو بوده است، به نظر می رسد که بزرگترین برنده تا کنون در سال 2023 باشد زیرا رقبا در حال تزلزل هستند. در چند وقت اخیر اعلامیه اپلیکیشن Spot Bitcoin ETF توسط بسیاری از شرکت هایی که Coinbase را به عنوان شریک ذخیره سازی فهرست کرده اند. با افزایش اخبار در مورد تایید احتمالی ETF، Coinbase یک ذینفع بوده است، همراه با بهبودی در دو هفته گذشته در سهام ایالات متحده و صرافی Crypto از عملکرد عالی برخوردار است. اعتبار بیشتر این باور، معیارهای اخیر Coinbase و Binance است که نشان دهنده افزایش شدید بیت کوین هلدینگ برای اولی است در حالی که دارایی بیت کوین دومی همچنان در حال کاهش است. تایید ETF بیت کوین ممکن است لایه اعتبار بیشتری به کوین بیس اضافه کند و سال 2024 می تواند سال بزرگی برای صرافی و به همان اندازه برای بایننس مهم باشد.

  رند بولز فورس پرچم خرس

با نگاهی کوتاه به نمودار Coinbase (کوین) در زیر می بینید که قیمت سهم از زمانی که در ژانویه به مرز 30 دلار رسید قبل از اینکه الگوی دو کفی در ژوئن به بازگشت قیمت سهم به بالاترین حد ژوئیه کمک کرد، در حال افزایش ثابت بوده است. دسته 109.00 با توجه به مبانی امیدوارکننده برای Coinbase و تایید احتمالی ETF، لازم است یک مرد عاقل در برابر سودهای بیشتر در ماه های آینده شرط بندی کند.

نمودار روزانه کوین بیس، 23 نوامبر 2023

منبع: TradingView

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

چشم انداز فنی بیت کوین و افکار نهایی

از نقطه نظر فنی، BTCUSD جالب است زیرا درست زیر 38 هزار دلار شناور است. هیچ چیز از دیدگاه فنی در مقاله من در اوایل این هفته تغییر نکرده است (لینک در بالای مقاله). علامت 38000 همچنان یک مانع برای صعود بیشتر است و می ترسم هر چه بیشتر در این سطح توقف کنیم، احتمال فروش بیشتر می شود.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

BTCUSD نمودار روزانه، 23 نوامبر 2023.

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط Zain Vawda برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-steady-as-coinbase-coin-emerges-as-winner-from-binance-saga-20231123.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار