تنظیمات اقدام قیمت GBP: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD

GBP قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

بیشتر بخوانید: S&P 500, NAS 100 هفته را آرام شروع کنید، بعد از کجا؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز پوند

GBP and Cable به ویژه شروعی متفاوت در هفته داشته است و بین سود و زیان در نوسان است. به طور کلی بازارها امروز در آستانه هفته نسبتا شلوغی در بخش داده اندکی کند بودند. با این حال، بریتانیا هیچ گونه انتشار داده‌ای با تاثیرگذاری بالا با جفت‌های GBP که احتمالاً با تهدیدات خارجی روبرو هستند، ندارد.

پس از بیانیه پاییز بریتانیا توسط صدراعظم هانت در هفته گذشته، بریتانیا با یک هفته آرام در جبهه داده روبرو است. GBP به خصوص در برابر گرین بک هفته خوبی را پشت سر گذاشت.

بقیه این هفته فقط داده‌های تاثیر متوسط ​​از بریتانیا دارد. هفته گذشته داده‌های PMI به ارمغان آورد که به حمایت GBP با تعهد صدراعظم هانت در بیانیه پاییز کمک کرد. صدراعظم تائید کرد که دولت بریتانیا قصد دارد 20 میلیارد پوند برای کار اقتصادی در زمانی که دیگر کشورهای منطقه یورو با کار دشواری روبرو هستند، اختصاص دهد. این تحولات باعث شده تا فعالان بازار نسبت به کاهش نرخ برای سال 2024 محتاط تر باشند.

بزرگترین خطری که GBP در این هفته با آن مواجه است، از جانب تعدادی از سیاستگذاران BoE است که قرار است سخنرانی کنند.

image1.pngimage2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنیدتقویم DailyFX

  100-Day MA پشتیبانی را به عنوان بازیابی چشم طلا ارائه می دهد

با بینش و نکاتی در مورد تجارت، قدرت معاملاتی خود را افزایش دهید GBP/USD.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURGBP

EUR/GBP نمودار روزانه

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

از منظر فنی، EURGBP سرانجام در ماه اکتبر از محدوده ای که حدود 6 ماه در آن گیر کرده بود خارج شد و بالاتر از مرز 0.8720 بسته شد. پس از آن، EURGBP نتوانست پذیرش بالاتر از ناحیه مقاومت 0.8760 را پیدا کند و سودها نیز توسط بالای الگوی گوه در بازی محدود شد.

طی دو هفته گذشته حدوداً زمانی که پوند GBP جدیدترین رالی خود را آغاز کرد، گرانی رخ داد و این امر باعث شد EURGBP به زیر سطح 0.8720 برگردد و شکست الگوی گوه را تسهیل کند. همچنین تغییر قابل توجهی در ساختار به دنبال شکستن نوسان پایین در اطراف علامت 0.87000 به این معنی است که ساختار صعودی با خرس هایی که احتمالاً کنترل را در دست دارند نقض شده است.

هر تلاشی برای بازآزمایی الگوی گوه می‌تواند ریسک بهتری را برای فرصت‌های پاداش برای شورت‌های بالقوه فراهم کند که اولین هدف، MA 100 روزه در 0.8635 است. شکست زیر این ناحیه، نواحی پشتیبانی 0.8600 و 0.8560 را مورد توجه قرار می دهد.

GBPAUD

GBPAUD برای بهترین بخش از دو ماه محدود به محدوده بوده است. برای بسیاری از جفت ها، محدوده 400 پیپ بسیار بزرگ است، اما در مورد عجیب و غریبی مانند GBPAUD اینطور نیست. همانطور که همه چیز وجود دارد، یک محدوده به وضوح تعریف شده و برخی از حوزه های کلیدی حمایت و مقاومت وجود دارد که ممکن است برای فرصت های بالقوه در این دوره استفاده شود، که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد.

  همزمان با آغاز سمینار اوپک در وین، WTI و Brent Trickle Higher می شوند

حمایت در سمت نزولی در دستگیره 1.9000 و درست پایین تر در علامت 1.8950 قرار دارد. حرکت به سمت پایین‌تر نیز این احتمال را به همراه دارد که ممکن است کمی پایین‌تر حرکت کنیم تا به MA 200 روزه در 1.8911 برسیم.

سطوح کلیدی که ممکن است برای شورت های بالقوه مقاومت ایجاد کنند، منطقه 1.9211 و سپس 1.9278 قبل از اینکه محدوده بالای 1.9338 مورد توجه قرار گیرد، خواهد بود. همه این سطوح ممکن است فرصتی برای شورت های بالقوه فراهم کنند، زیرا حتی یک شکست فقط به بهبود نسبت ریسک به پاداش کمک می کند.

پوند/AUD نمودار روزانه

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

GBPUSD

نمودار روزانه GBP/USD

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

GBPUSD کمی واضح‌تر است زیرا می‌توانیم الگوی واضحی از اوج‌های بالاتر و پایین‌های بالاتر را در اواخر مشاهده کنیم. Cable به بالاترین سطح خود رسیده است و RSI در حال نزدیک شدن به محدوده خرید بیش از حد است که ممکن است منجر به نوعی تغییر در این هفته شود.

با نگاه صعودی، یک سطح مقاومت کلیدی در 1.2680 وجود دارد و شکستن آن سطح می تواند بازآزمایی مجدد منطقه مقاومت 1.2850 را باز کند. از طرف دیگر، شکست به سمت نزولی، قبل از اینکه سطوح 1.2500 و 1.2450 در کانون توجه قرار گیرند، در سطح 1.2550 قرار می گیرد.

احساس مشتری IG

با نگاهی گذرا به احساسات مشتری IG، معامله گران خرده فروشی در GBPUSD طولانی هستند و 55 درصد از معامله گران خرده فروشی موقعیت های SHORT دارند. با توجه به دیدگاه مخالفی که در اینجا در DailyFX به احساسات جمعیت پذیرفته شده است، آیا این نشانه ای است که GBPUSD ممکن است به افزایش خود ادامه دهد؟

  گزارش خبرگزاری‌ها از برگزاری رژه شبانه ارتش کره شمالی

برای نگاهی عمیق تر به طلا احساسات مشتری و تغییرات در موقعیت طولانی و کوتاه راهنمای رایگان زیر را دانلود کنید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% 5% 5%
هفتگی -8٪ 23% 7%

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-price-action-setups-gbp-usd-eur-gbp-gbp-aud-20231127.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار