تولید ناخالص داخلی ژاپن تحت فشار افزایش تورم و BoJ Spurs Hawkish Bets

تجزیه و تحلیل تولید ناخالص داخلی ژاپن و JPY

  • تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ژاپن با تاثیر تورم بر مخارج کاهش یافته است
  • بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن به شدت بهبود یافت و ین را تقویت کرد
  • حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می تواند حرکت های اخیر را در مورد داده های شغلی ضعیف تر گسترش دهد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ژاپن با تاثیر تورم بر مخارج کاهش یافته است

داده‌های سه ماهه سوم ژاپن (نهایی) کمتر مورد بازبینی قرار گرفت زیرا به نظر می‌رسید که تورم بر هزینه‌های منطقه تأثیر منفی می‌گذارد. بیش از یک سال است که تورم بالاتر از هدف ۲ درصدی بانک مرکزی ژاپن (BoJ) بوده است، اما مقامات قبل از پایان دادن به سال‌ها محرک‌های محرک که توسط نرخ‌های بهره منفی رهبری می‌شود، باید قانع‌کننده‌تر باشند.

کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی آمریکا، اغلب پیش‌شرط‌هایی را فهرست کرده است که تورم باید به‌طور ثابت و مداوم بالاتر از هدف 2 درصد باشد و انتظار می‌رود در آینده نیز به همین شکل ادامه یابد. شرط دیگر مربوط به رشد دستمزد است که به همین ترتیب نیاز به تداوم دارد. پیش از این، Ueda مطمئن بود که بانک تا پایان سال داده‌های کافی برای تصمیم‌گیری در مورد برداشت احتمالی نرخ‌های بهره منفی خواهد داشت، با این حال، نظرات اخیر نشان می‌دهد که ممکن است پس از انجام مذاکرات دستمزد، این امر به سه ماهه اول سال آینده به تعویق بیفتد.

  امیرخان متقی: افغانستان نسبت به هر زمان دیگری امن است

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

بازارها اکنون شاهد نشانه های معتبری از افزایش نرخ BoJ هستند که منجر به افزایش قابل توجه انتظارات از طریق معاملات آتی نرخ بهره شده است. بنابراین، ین از چشم انداز افزایش نرخ بهره در آینده و بازدهی اوراق قرضه دولتی ژاپن قوی تر، به ویژه در دوره 5 و 10 ساله سود برده است.

بازارها نشانه های معتبری از افزایش نرخ های BoJ را در افق مشاهده می کنند (نقاط پایه قیمت گذاری شده در)

image2.png

منبع: بلومبرگ

نمودار زیر بهبود شدید بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن (10 ساله) را نشان می دهد. این افزایش در تضاد با ایالات متحده است که شاهد کاهش بازدهی بر اساس افزایش انتظارات کاهش نرخ برای بزرگترین اقتصاد جهان است. افزایش دیفرانسیل بازدهی به تقویت USD/JPY کمک می کند.

بازده اوراق قرضه دولتی 10 ساله ژاپن افزایش یافت

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله USD/JPY

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می تواند حرکت های اخیر را در مورد داده های شغلی ضعیف تر گسترش دهد

این هفته به ما نشان داد که فرصت‌های شغلی در ایالات متحده کمتر از حد انتظار است، مردم کمتر احتمال دارد کار را ترک کنند و حقوق و دستمزد خصوصی ADP انتظارات را ناامید کرد. همه این علائم به چاپ NFP بالقوه ناامید کننده اشاره می کنند، اما با این گفته، نقاط داده ذکر شده در بالا پیش بینی های بدی برای چاپ NFP ثابت کرده اند.

  افزایش ۲۶.۳ درصدی بودجه دفاعی ژاپن/خرید ۱۶ جنگنده اف-۳۵

یک رقم قوی NFP می تواند به توقف موقت کاهش USD/JPY کمک کند، اما بادهای تغییر به وضوح در حال پیشروی هستند (ایالات متحده انتظار کاهش، ژاپن را در سال 2024 افزایش می دهد). یک عدد بدتر از حد انتظار می‌تواند به راحتی فروشندگان USD/JPY را دوباره جذب کند و به طور بالقوه میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) یا حتی حداقل 141.50 قبلی را قبل از رسیدن به هفته دوباره آزمایش کند. یک غافلگیرکننده در آمارهای نیروی کار ایالات متحده می تواند آزمایش قریب الوقوع 145 را ببیند، اما ماندگاری بیشتر دلار بعید به نظر می رسد. آمار دیگری که باید رصد شود، نرخ بیکاری و واکنش بازار است اگر بخواهیم در نهایت برچسب 4 درصد را ببینیم، زیرا این می‌تواند سطح بیشتری از نگرانی را ایجاد کند که ممکن است بازار کار برای راحتی کمی خیلی سریع کاهش یابد.

نمودار روزانه USD/JPY

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-gdp-strained-by-rising-inflation-as-boj-spurs-hawkish-bets-20231208.html