شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان به بهبود خود ادامه می دهد زیرا دقایق FOMC تأثیر حداقلی دارند

دلار آمریکا، امتیازات کلیدی یورو/دلار آمریکا پس از دقیقه FOMC:

خوانده شده ترین: پیش بینی کریپتو: آیا بیت کوین آنچه را که برای شکستن علامت 38 هزار دلاری لازم است خواهد داشت؟

فدرال رزرو ایالات متحده چندی پیش صورتجلسه نشست نوامبر FOMC را بدون غافلگیری واقعی و واکنش نسبتاً ضعیف بازار منتشر کرد. با توجه به داده ها و واکنش فعالان بازار از آن زمان به بعد، با توجه به چاپ اخیر تورم ایالات متحده، به ویژه تسهیل فروش گسترده دلار آمریکا، این نباید تعجب آور باشد.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز DollarQ4 ایالات متحده را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

اگرچه ممکن است چشم انداز اعضای فدرال رزرو از زمان جلسه تغییر کرده باشد، برخی از نکات کلیدی شامل این است که پیش بینی های کارکنان در سپتامبر بدون تغییر باقی مانده است. فدرال رزرو بار دیگر تمایل خود به تصمیم گیری مبتنی بر داده را تکرار کرد، در حالی که شرکت کنندگان خاطرنشان کردند که اگر اطلاعات نشان می داد پیشرفت به هدف تورم کافی نیست، تشدید بیشتر سیاست ها مناسب خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد، چاپ اخیر CPI بدون شک اعضا را جذب کرده است، اما همچنان کاری برای انجام وجود دارد زیرا سیاستگذاران فدرال رزرو خیلی زود به آن اشاره کردند.

سیاستگذاران فدرال رزرو همچنان از پیشرفت محدود در کاهش خدمات اصلی قبل از تورم مسکن ناراضی هستند و در عین حال نیاز به کاهش پایدار بیشتر در جبهه تورم را تایید می کنند تا راحت تر نفس بکشند. با توجه به ابزار FedWatch، انتظارات نرخ فدرال رزرو پس از دقایق فدرال رزرو تغییر چندانی نکرده است، اولین کاهش نرخ احتمالاً در ماه مه 2024 مشاهده شد و قیمت کامل آن برای ژوئن 2024 بود.

  کره جنوبی: حمله روسیه به اوکراین، کره شمالی را جسورتر کرده است

فردا آخرین روز انتشار داده‌های با تاثیر بالا از ایالات متحده برای هفته است و سفارشات کالاهای بادوام و چاپ نهایی احساسات میشیگان در موعد مقرر است. انتظار نمی رود که هیچ یک از این دو به ویژه هیجان انگیز نباشد و در نهایت تاثیری حداقلی یا کوتاه مدت بر دلار آمریکا داشته باشد.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

اقتصاد ایالات متحده

اقتصاد ایالات متحده اخیراً علائم مثبتی را برای فدرال رزرو نشان داده است زیرا تورم و بازار کار نشانه هایی از سرد شدن را نشان می دهد. با توجه به شرایط فعلی نرخ سود و عواملی مانند از سرگیری بازپرداخت وام های دانشجویی در پایان شهریور، این موضوع نباید تعجب آور باشد. این بدون شک بر جیب مصرف کنندگان تأثیر گذاشته و در نتیجه تأثیر منفی بر تقاضا دارد. این امر بر فروش خرده فروشی تأثیر می گذارد و در نتیجه در صورت ادامه این حرکت، قیمت ها را کاهش می دهد.

فصل تعطیلات و جمعه سیاه در پیش است و در صورتی که مصرف کنندگان بار دیگر ولگردی کنند، می توانند آچاری را در کار خود قرار دهند. با توجه به شرایط فعلی، یک کار دشوار است، اما همانطور که دیروز توسط فدرال رزرو نیویورک اشاره شد، نرخ درخواست برای کارت های اعتباری همچنان در سال 2023 قوی باقی می ماند. به همین دلیل است که دسته داده های دسامبر ممکن است مشکلی باشد و نشان دهنده آن نباشد. محیط کلی اقتصادی چیزی که در حال حاضر قطعی به نظر می رسد و آن این است که هر گونه افزایش نرخ در نشست دسامبر فدرال رزرو و اوایل سال 2024 بعید به نظر می رسد.

واکنش بازار

پس از انتشار داده ها، شاخص دلار نسبتاً بدون تغییر باقی ماند که جای تعجب نیست. DXY در زمان نوشتن با مقداری مقاومت روبرو می شود زیرا از MA 200 روزه عبور کرده است که می تواند فردا نیز مقاومتی ایجاد کند.

نمودار روزانه شاخص دلار (DXY) – 21 نوامبر 2023

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EURUSD به لطف بهبود DXY امروز فروش خود را آغاز کرده است. این باعث شده است که EURUSD به زیر سطح 1.0900 برسد و فعالان بازار به دقت مراقب پایداری این حرکت باشند.

مقاومت فوری در اطراف ناحیه 1.0950 و بالاترین سطح روزانه امروز با شکستن بالاتر EURUSD که منجر به کنترل روانی 1.1000 می شود.

نمودار روزانه EURUSD – 21 نوامبر 2023

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگر برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط Zain Vawda برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-index-dxy-continues-recovery-as-fomc-minutes-have-minimal-impact-20231121.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار