پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا بالا می رود، بازار به عنوان سرنخ بزرگ بعدی به اعداد PCE ایالات متحده نگاه می کند

پوند بریتانیا (GBP/USD) – تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • پوند بالای 1.27 دلار باقی می ماند
  • با این حال، به نظر می رسد که شتاب پس از یک دویدن چشمگیر در بالاترین سطح رو به کاهش است
  • آیا گاو نر می تواند دست بالا را حفظ کند؟

پوند انگلیس در روز چهارشنبه در برابر دلار آمریکا کمی بالاتر بود، اگرچه به نظر می رسد در نزدیکی اوج های دو ماهه کنونی چندان راحت نباشد.

قدرت استرلینگ با توجه به موقعیت سیاست پولی که احتمالاً باید بیشتر به نفع دلار باشد، شاید کمی گیج کننده باشد. آخرین نگاه به تورم قیمت فروشگاهی در بریتانیا از عکس فوری کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا در ماه مه گرفته شده است. این نشان داد که تورم به سطح نرمال بازگشت و 0.6 درصد افزایش یافت که ضعیف‌ترین نرخ از نوامبر 2021 بود.

این امر باعث می شود که کاهش نرخ بهره در ماه اوت از سوی بانک انگلستان همچنان محتمل باشد. این را با وضعیت ایالات متحده مقایسه کنید، جایی که هرگونه کاهش در سال جاری همچنان سؤالات باز باقی مانده است، شاید بیشتر پس از اخبار مربوط به اعتماد مشتریان خوش‌بینانه در روز سه‌شنبه.

در واقع، نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس گفت که نمی تواند این موضوع را رد کند، در حالی که انتظار افزایش نرخ بهره را نداشت. با این حال، او همچنین گفت که هزینه های وام می تواند برای مدت طولانی در سطح فعلی باقی بماند. اگر کشکاری یکی از اعضای رای دهنده کمیته بازارهای آزاد امسال بود، ممکن بود دلار سود بیشتری می برد. نظرات او نیز نسبت به برخی دیگر از سخنرانان فدرال رزرو اخیراً جنگ طلبانه تر است.

  سیگنال‌های بازار نزولی ظاهر می‌شوند – راه‌اندازی در EUR/USD، GBP/USD

با این حال، چشم‌انداز نرخ‌های «بالاتر برای طولانی‌تر» دلار را تحت تأثیر قرار می‌دهد و احتمالاً باعث توقف دیگر ارزهای اصلی خواهد شد.

جدا از جریان اخبار انتخابات بریتانیا، معامله گران استرلینگ نشانه های داخلی زیادی برای پیش بینی این هفته ندارند. اعداد تورم آلمان دیرتر اعلام می‌شوند، و در صورت غافلگیری ممکن است برخی اقدامات سرریز به EUR/GBP وجود داشته باشد.

با این حال، رویداد اصلی هفته، ارقام قیمت گذاری ایالات متحده در سری درآمد و هزینه شخصی خواهد بود. آنها در روز جمعه عرضه می‌شوند و بازارها می‌دانند که فدرال‌رزرو نیز مانند هر کسی از نزدیک زیر نظر خواهد داشت.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

GBP/USD تحلیل فنی

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه با استفاده از TradingView گردآوری شده است

احیای چشمگیر GBP از پایین ترین سطح اواخر Apil حداقل در حال حاضر در اوج های 21 مارس متوقف شده است. با این حال، GBP/USD با قضاوت بر اساس نوسانگر تصادفی، به طور شگفت انگیزی کمی بیش از حد خرید به نظر می رسد. این ممکن است به سادگی به این معنی باشد که قبل از انجام یک حمله واقع بینانه به اوج های اخیر، کمی مکث برای تثبیت لازم است. اگر اصلاح به منطقه پشتیبانی 1.2640 محدود شود، ممکن است به معنای یک حرکت بالاتر باشد. اما اگر سقوط بسیار کمتر از آن باشد و پشتیبانی اصلاحی دوباره به بازی بازگردد، ممکن است مسائل برای گاوها جدی‌تر شود.

داده های IG نشان می دهد که معامله گران از کوتاهی در سطوح فعلی خوشحال هستند، اما، مجدداً، این احتمالاً در انتظار برخی تثبیت ها است تا هشداری در مورد سقوط های شدید.

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 25% -17٪ -3٪
هفتگی 12% -9٪ -1٪

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-edges-up-vs-usd-market-looks-to-us-pce-numbers-as-next-big-clue-20240529.html