سیگنال‌های بازار نزولی ظاهر می‌شوند – راه‌اندازی در EUR/USD، GBP/USD

بیشترین خوانده شده: پیش بینی قیمت طلا: تصحیح نزولی ممکن است قبل از چرخش بیشتر شود

دلار آمریکا که توسط شاخص DXY دنبال می شود، در هفته گذشته به شدت عقب نشینی کرد و برای مدت کوتاهی به پایین ترین حد خود از 10 آوریل رسید. این فروش عمدتاً ناشی از کاهش بازده خزانه داری ایالات متحده به دنبال اعلام سیاست پولی فدرال رزرو و تعداد ضعیف تر از حد انتظار اشتغال ایالات متحده بود. در نهایت، DXY نزدیک به 1٪ افت کرد و درست بالای 105.00 نشست.

عملکرد هفتگی شاخص دلار آمریکا

image1.png

نمودار دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView ایجاد شد

در ابتدا، کاهش ارزش دلار به دلیل اظهارات کذب پاول، رئیس فدرال رزرو در آخرین جلسه بانک مرکزی بود که نشان داد کاهش نرخ بهره همچنان احتمالاً حرکت بعدی سیاست با وجود افزایش ریسک تورم است. متعاقبا، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، که کاهش غیرمنتظره ایجاد شغل همراه با فشارهای ملایم‌تر دستمزدها را نشان می‌دهد، بازگشت نزولی ارز را بیشتر تقویت کرد.

آیا می خواهید بدانید که دلار آمریکا ممکن است طی ماه های آینده به کجا برسد؟ بینش های کلیدی را در پیش بینی سه ماهه دوم ما کاوش کنید. اکنون راهنمای تجارت رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با نگاهی به آینده، چشم انداز تسهیل فدرال رزرو بدون توجه به شرایط، همراه با افزایش نشانه های شکنندگی اقتصادی که در داده های اخیر منعکس شده است، باید از بالا رفتن بازده اوراق قرضه جلوگیری کند و کاتالیزور صعودی را که امسال برای دلار آمریکا منفعت کرده است، از معادله حذف کند. این می تواند منجر به ضعف بیشتر در کوتاه مدت، حداقل در نیمه اول ماه شود.

  چین: اقدام آمریکا در سرقت نفت سوریه غیرقانونی است

هفته پیش رو یک تقویم اقتصادی نسبتاً آرام در ایالات متحده ارائه می دهد که به تحرکات اخیر FX فرصت می دهد تا تثبیت شوند. با این حال، چشم انداز کوتاه مدت باید در اواسط ماه مه، زمانی که مجموعه بعدی ارقام CPI منتشر می شود، مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد. این گزارش بینش‌های تازه‌ای را در مورد چشم‌انداز تورم فعلی ارائه می‌دهد و در نتیجه مسیر سیاست فدرال رزرو و جهت بازار گسترده‌تر را هدایت می‌کند.

تعجب در مورد یورو/دلار آمریکاچشم انداز میان مدت؟ با پیش بینی Q2 ما وضوح را به دست آورید. اکنون آن را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/USD در هفته گذشته افزایش یافت و از چندین ناحیه مقاومت عبور کرد و به اندازه یک تار موی شکستن SMA 50 روزه و 200 روزه رسید. خرس ها باید قیمت ها را زیر این شاخص های فنی نگه دارند تا حرکت صعودی را مهار کنند. عدم انجام این کار می تواند جرقه حرکت به سمت مقاومت خط روند در 1.0830 باشد. با قدرت بیشتر، توجه به مانع کلیدی فیبوناچی نزدیک به 1.0865 خواهد بود.

در صورت برگشت نزولی، مناطق حمایت جزئی را می توان در 1.0750، 1.0725 و 1.0695 پس از آن شناسایی کرد. در زیر این سطوح، همه نگاه‌ها به نوسانات پایین هفته در حول و حوش 1.0645 خواهد بود و پس از آن، در ماه آوریل تا مرز روانی 1.0600 قرار خواهد گرفت.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

  آخرین ین ژاپن - BoJ با علاقه آخرین رالی USD/JPY را تماشا می کند

برای یک مرور کلی از پوند انگلیسچشم انداز فنی و اساسی، مطمئن شوید که پیش بینی تجارت سه ماهه دوم ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

GBP/USD نیز در هفته گذشته صعود کرد، اما این پیشرفت فاقد انگیزه بود، زیرا قیمت ها بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه بسته نشدند. معامله گران باید این اندیکاتور را در روزهای آینده زیر نظر داشته باشند و در نظر داشته باشند که یک شکست قاطع می تواند راه را برای آزمون مجدد مقاومت تلاقی نزدیک به 1.0620 هموار کند.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان برگردند و کابل را پایین بیاورند، حمایت از 1.2515 تا 1.2500 افزایش می یابد. گاوها باید قیمت ها را بالاتر از این محدوده نگه دارند تا خطر افزایش فشار فروش را کاهش دهند، که به طور بالقوه می تواند جفت را به سمت 1.2430 سوق دهد. کاهش های بعدی از این نقطه به بعد می تواند 1.2300 را در نظر بگیرد.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-forecast-bearish-market-signals-emerge-setups-on-eur-usd-gbp-usd-20240505.html