اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape در صورت استفاده از مایعات در بازی، از مضرنبودن آن برای پوست و بدن بازیکنان حتما مطمئن شوید. کابل و سیم‌کشی محیط باید درون داکت‌های ایمنی قرار گیرد. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود. حداقل ۳۰ مترمربع فضا برای برگزاری بازی باید در نظر گرفته شود. این بازی کاملا رایگان بوده و می توانید نتیجه هر مرحله را ذخیره کنید و روی گوشی های تلفن دیگر آن را ادامه دهید. این بازی را مالک یک فروشگاه وسایل بزرگسالان در انتهای فروشگاه خود افتتاح کرده.

اتاق فرار جیغ

ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید… داخل اتاق فرار پر است از معما و سرنخ که شما را به سمت هدفتان راهنمایی می کند. اسکیپ روم به ما این امکان را می‌دهد که در قالب یک تیم به ماجراجویی بپردازیم.

۳. بارکد | تجربه سناریویی هیجان‌انگیز در اتاق های فرار تهران

اتاقی با عنوان فرار از زندان که یکی از مهیج‌ترین اتاق‌های فرار و از اولین‌ها بود، در سال ۱۳۹۷ در این مجموعه تاسیس سخت ترین معمای اتاق فرار شد. اتاق فرار یک فعالیت محبوب است که می‌تواند توسط چندین شرکت‌کننده انجام شود. این افراد در اتاقی که نماد یک مکان بسته مانند قلعه، کشتی دزدان دریایی، اهرام مصر، زندان، سیاره دور و غیره است، گردهم می‌آیند.

  • در ابتدا سناریو بازی و موارد خاص بازی توسط راهنما به شما داده می شود و در بعضی از بازیها ابتدا به شما ویدئویی نشان داده می‎شود که سناریو و داستان بازی در آن قرار دارد، به این موارد حتما دقت کنید.
  • بله، در تهران اتاق فرارهای بسیار خوب و مجهزی وجود دارد.
  • انتخاب یک مدیری که بتواند زمان و کارها را مدیریت کرده و بسته به روحیه هر فرد مسئولیتی به آن‌ها بدهد و پس از یافتن سرنخ‌ها بتواند با قراردادن آن‌ها در کنار هم معما را حل کند، بسیار حائز اهمیت است.
  • بله فقط حتما قبل از بازی ما را در جریان فوبی خود قرار دهید.
  • لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است.
  سفیر چین در توکیو: گروه ۷ به ابزار سیاسی علیه برخی کشورها شده است

مجموعه از ۵۰ بازی مختلف می باشد که هر یک زیرمجموعه های متعددی با معماهای سخت و پر از چالش دارند. این بازی مهیج در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده و به دلیل استقبال زیاد از آن در چند سری مختلف طراحی و به صورت رایگان قابل دانلود می باشند. خوشبختانه این گونه از اتاق های فرار در دنیا زیاد نیست . قطعا این نوع محتوا با روحیه و تفکر کودکان و نوجوانان که مخاطب اصلی اتاق فرار هستند سازگار نیست و محتوای غیر اخلاقی آنها آسیب رسان و دارای انحطاط است. تیم ما افتخار این رو داره که به عنوان اولین اتاق فرار دزفول و در واقع شمال خوزستان در خدمت شما عزیزان باشد. شما بازی میکنید و لذت میبرید و هیچ کجای دنیا، اتاق فرار همراه با جایزه نمی باشد.

هیجانی تمام‌عیار آن هم در اتاق فرار اسکیپ کسل را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید. این اتاق فرار در شهر تهران از داستان خانه‌ای قدیمی در سال ۱۹۴۰ در شهر تگزاس برگرفته شده است. در آن خانه، جنایت‌های بسیاری به وقوع پیوسته بود؛ به‌گونه‌ای که نیمی از اهالی شهر تگزاس در آن قربانی شده بودند و هیچ فرد سالمی از آن خانه بیرون نیامده بود.