با محو شدن اخبار اوپک، قیمت نفت خام به اطلاعات ایالات متحده برای راهنمایی نگاه می کند

تجزیه و تحلیل نفت خام و نکات صحبت

  • رشد اقتصاد جهانی و متغیرهای دلار با بازارهای نفت کشمکش بازی می کنند.
  • CPI ایالات متحده و FOMC نقاط کانونی برای هفته پیش رو.
  • قیمت نفت خام راهنمایی های اساسی را پیش بینی می کند.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی هفتگی نفت خام: مخلوط

نفت خام به دلیل نوسانات کم در طول هفته، هفته را نسبتاً ثابت به پایان رساند و در حالی که معاملات محدودی داشت. هفته پیش رو چندین انتشارات اقتصادی ایالات متحده با تأثیرگذاری بالا است که احتمالاً هیجان را به بازارهای جهانی باز می گرداند. علیرغم اعلام عربستان سعودی مبنی بر کاهش یک میلیون بشکه ای بیشتر در روز تولید، قیمت نفت واقعاً از آنجا شروع نشده است. اطلاعات نادرست در مورد ایالات متحده و ایران که به طور بالقوه به توافقی دست می یابند که می تواند عرضه بیشتری را به همراه داشته باشد، به سرعت توسط کاخ سفید حمایت کوتاه مدت از نفت را رد کرد.

تردید در بازارها از این احتمال ناشی می شود که تورم بالاتر ایالات متحده از طریق گزارش CPI (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) می تواند منجر به افزایش دیگری نرخ بهره فدرال رزرو شود. افزایش غیرمنتظره دو کشور توسعه یافته (استرالیا و کانادا) به روایت جنگ‌طلب افزوده است. با این حال، بازارهای پول به نفع توقف نرخ هستند.

از منظر دلار، دلار آمریکا پشتوانه داشته است، اما اگر تورم به کاهش ادامه دهد، قیمت نفت خام ممکن است کشش بیشتری پیدا کند. نگرانی‌های رو به رشد رکود جهانی همچنان سایه‌ای بر پیش‌بینی‌های تقاضا باقی می‌ماند و اقتصادهای بزرگ اطلاعات کلیدی اقتصادی را منتشر می‌کنند، من این ورودی‌های داده‌ها را به دقت زیر نظر خواهم گرفت تا تصویر واضح‌تری از اقتصاد جهانی و اینکه آیا داده‌های دریافتی نگرانی‌های کاهش رشد را افزایش می‌دهد یا کاهش می‌دهد.

تقویم اقتصادی (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد قیمت در نمودار روزانه نفت خام برنت در بالا، پیشرفت تلفیقی اخیر را در اطراف نشان می دهد 75.00 دسته روانی شاخص قدرت نسبی (RSI) با یک قرائت در اطراف، تردید بازار را تکمیل می کند 50 مرحله.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 80.00 دلار
  • MA 50 روزه (زرد)
  • 77.23 دلار

سطوح پشتیبانی کلیدی:

نمودار روزانه نفت خام WTI (CLc1).

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 75.00 دلار/50 روز کارشناسی ارشد (زرد)
  • 72.50 دلار

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی در نفت خام، با 80% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما به یک موقعیت محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/crude-oil-prices-look-to-us-data-for-guidance-as-opec-news-fades-wv-20230611.html