قیمت نفت خام علیرغم تردید در تقاضای ایالات متحده کاهش یافته است

قیمت نفت خام و تجزیه و تحلیل

  • قیمت نفت خام با احتیاط پشتیبان می شوند
  • نگرانی های تقاضا با تهدیدات عرضه بالقوه متعادل می شود
  • ایالات متحده تورم اعداد و ارقام، همانگونه که برای همه بازارها وجود دارد، خبر مهم بعدی خواهد بود

Q2 رایگان ما را دانلود کنید روغن گزارش های تحلیل فنی و بنیادی در زیر:

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

قیمت نفت خام در پنج شنبه نسبتاً مهیب اروپایی افزایش یافت، اما همچنان به سطح ابتدایی خود نزدیک بود.

روز گذشته گزارش شاخص مدیران خرید ایالات متحده برای ماه آوریل منتشر شد. کل فعالیت های تجاری را در پایین ترین سطح چهار ماهه خود مشاهده کرد و قیمت نفت را به زیر 83 دلار در هر بشکه بازگرداند که در همان جا باقی مانده است.

بازار بین نشانه‌هایی از تزلزل تقاضای انرژی از ایالات متحده و ادامه درگیری‌ها در اوکراین و خاورمیانه گرفتار شده است. هر دو درگیری غم انگیز این پتانسیل را دارند که در هر لحظه عرضه را از مناطق اصلی تولید مختل کنند.

آخرین اعداد اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده تصویر نسبتاً متفاوتی را نشان می دهد. ذخایر نفت خام بسیار بیشتر از حد انتظار کاهش یافت، اما به نظر می‌رسد که بیشتر آن به جای افزایش تقاضای داخلی ناشی از صادرات نفت بوده است. در آنجا چشم‌انداز تیره‌تر بود و ذخایر بنزین کمتر از پیش‌بینی کاهش یافت.

بزرگترین اقتصاد جهان با این چشم انداز دست و پنجه نرم می کند که نرخ بهره باید برای مدت طولانی تری بالاتر بماند. این چشم انداز فعالیت اقتصادی را به تعویق می اندازد و در نتیجه احتمالاً تقاضای انرژی را کاهش می دهد. بر اساس ابزار “Fedwatch” بورس کالای شیکاگو، کاهش نرخ یک چهارم واحد در حال حاضر تا سپتامبر به طور کامل قیمت گذاری نشده است.

  هشدار سازمان کشورهای مشترک المنافع: وخامت افغانستان، تهدیدی برای منطقه است

بازار نفت مانند سایر اعداد تورم روز جمعه از سری مصرف و هزینه شخصی ثابت شده است. این داده‌ها که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مورد علاقه‌های فدرال رزرو شناخته می‌شوند، مطمئناً به عنوان یک هدایت کننده چشم‌انداز سیاست پولی در نظر گرفته می‌شوند. نزدیک به بازار نفت، تعداد دکل های نفتی ایالات متحده از Baker-Hughes نیز در روز جمعه در حال افزایش است.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام ایالات متحده

نمودار روزانه نفت خام ایالات متحده با استفاده از TradingView گردآوری شده است

با راهنمای محبوب ما، نحوه تجارت نفت را مانند یک متخصص بیاموزید

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه تجارت نفت

معیار وست تگزاس اینترمدیت حول یک خط روند نزولی نسبتاً کم آزمایش شده از اواسط سال 2022 حرکت می کند که اکنون پشتیبانی بسیار نزدیک به بازار را با قیمت 82.77 دلار ارائه می دهد.

در روزهای اخیر، بازار تمایلی به جهش در رویکردهای میانگین متحرک ساده 50 روزه نشان داده است که اکنون کمی کمتر از قیمت های فعلی در 81.16 دلار است. پایین تر از آن، پشتیبانی کلیدی اصلاحی 79.97 دلار است و بازار از اواسط مارس کمتر از این نقطه نبوده است. در روند صعودی، گاوها کار خود را برای عقب نشینی از سقوط شدیدی که در 17 آوریل مشاهده شد، متوقف کرده اند. اوج این کاهش اکنون مقاومت 85.33 دلار را ارائه می دهد. با توجه به محدوده‌های روزانه متوسط ​​فعلی، دیدن آزمایشی از آن در کوتاه مدت دشوار است. مقاومت روانی در 84.00 دلار نزدیک‌تر است و گاوها احتمالاً سعی می‌کنند قبل از تلاش برای ادامه دادن، بالاتر از آن نقطه تثبیت شوند.

  چین برای سالمندان دانشگاه راه‌اندازی می‌کند

اندیکاتور احساسات خود IG نشان می دهد که معامله گران در سطوح فعلی کاملاً صعودی هستند و بازار همچنان در یک روند صعودی طولانی مدت از پایین ترین سطح ماه دسامبر قرار دارد، که بعید به نظر می رسد به این زودی ها به چالش کشیده شود.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/crude-oil-prices-retrace-some-losses-despite-us-demand-doubts-20240425.html