تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده پیش بینی ها را از دست می دهد، PCE تخمین ها را شکست می دهد، دلار آمریکا بالاتر می رود

تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده، تجزیه و تحلیل دلار و نمودارها

  • تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده انتظارات را نادیده می گیرد.
  • شاخص قیمت مصرف شخصی (PCE) بیش از برآوردها است.
  • دلار آمریکا سقوط می کند و سپس افزایش می یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

رشد ایالات متحده همچنان مثبت است، اما نگاه پیشرفته به تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول نشان داد که تولید کند شده است. رقم سرفصل Q/Q 1.6% پیش بینی بازار 2.5% را از دست داد و کمتر از نیمی از 3.4% بود که در سه ماهه چهارم 2023 مشاهده شد. دومین برآورد تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده در 30 می منتشر خواهد شد.

image1.png

در حالی که رقم تولید ناخالص داخلی پایین تر از حد انتظار کاهش نرخ را به منصه ظهور می رساند، شاخص قیمت تولید ناخالص داخلی به شدت در مقایسه با سه ماهه قبل افزایش یافت.

بر اساس دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحدهشاخص قیمت خرید ناخالص داخلی در سه ماهه اول 3.1 درصد در مقایسه با افزایش 1.9 درصدی در سه ماهه چهارم (جدول 4) افزایش یافت. شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی (PCE) در مقایسه با افزایش 1.8 درصدی، 3.4 درصد افزایش یافت. بدون احتساب قیمت مواد غذایی و انرژی، شاخص قیمت PCE 3.7 درصد در مقایسه با افزایش 2.0 درصدی افزایش یافت.

دلار آمریکا بر اساس رقم تولید ناخالص داخلی کاهش یافت، اما با توجه به افزایش PCE توسط معامله گران، بلافاصله تغییر کرد. بعید است که انتشار امروز شاهد کاهش نرخ بهره در ایالات متحده باشد و بازار اکنون به طور کامل برای کاهش 25 بشکه ای در ماه نوامبر قیمت گذاری شده است.

  WTI و برنت با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که اقتصاد چین همچنان در کانون توجه قرار دارد

image2.png

دلار آمریکا به بالای 1.0600 بازگشته است و بالاترین قیمت چند ماه اخیر را در 106.50 مشاهده می کند.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

نمودار توسط TradingView

دیدگاه شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-q1-gdp-misses-forecasts-pce-beats-estimates-us-dollar-moves-higher-20240425.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار