از نتایج NVIDIA چه انتظاری باید داشت

تجزیه و تحلیل درآمد انویدیا

خوراکی های کلیدی

1. نتایج سه ماهه چهارم NVIDIA برای سال مالی 2024 در 21 فوریه 2024 گزارش خواهد شد.

2. سهام NVIDIA با افزایش قابل توجهی نزدیک به 50 درصد از سال تا به امروز عملکرد خوبی داشته است. این رشد ناشی از افزایش تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی است و این شرکت ارتقاهای قیمتی خوشبینانه را از موسساتی مانند گلدمن ساکس و بانک آمریکا دریافت کرده است.

3. برآوردهای تحلیلگران برای نتایج Q4 2024 NVIDIA درآمد کل 20.322 میلیارد دلار و سود هر سهم 4.55 دلار را نشان می دهد.

4. سهام انویدیا در حال حاضر در مقایسه با میانگین قیمت هدف تعیین شده توسط تحلیلگران، با قیمت بالاتری معامله می شود. این نشان می دهد که ریسک عدم برآورده شدن قیمت سهام به انتظارات بالای بازار وجود دارد.

5. میانگین قیمت هدف NVIDIA بر اساس 38 تحلیلگر وال استریت، 689.87 دلار است.

نتایج NVIDIA چه زمانی انتظار می رود؟

NVIDIA، غول فناوری در فهرست نزدک، نتایج سه ماهه چهارم سال مالی 2024 (سه ماهه چهارم 2024) را در روز چهارشنبه 21 فوریه 2024 گزارش خواهد کرد.

پیش‌نمایش درآمد NVIDIA، «خیابان» چه انتظاری دارد؟

سهام انویدیا در حال افزایش است و تا به امروز نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است، زیرا این شرکت از تقاضای رو به رشد برای فناوری هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند.

با دامن زدن به این صعود، موسسات مالی محترمی مانند گلدمن ساکس و بانک آمریکا، ارتقای هدف قیمتی صعودی را منتشر کرده اند که موج جدیدی از خوش بینی را در بین سرمایه گذاران ایجاد کرده است. این رای اعتماد در افزایش سرمایه تهاجمی که اخیراً NVIDIA از آن برخوردار بوده است، نقش بسزایی داشته است.

  کامیون‌داران کره‌جنوبی دست به اعتصاب می‌زنند

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که سهام NVIDIA (NVDA) در حال حاضر در مقایسه با میانگین قیمت هدف‌گذاری شده توسط تحلیلگران، با قیمت بالاتری معامله می‌شوند. این مرحله را برای یک لحظه مهم آماده می کند: نتایج درآمدهای آینده. برای اینکه NVIDIA بتواند قیمت سهام رفیع خود را حفظ کند، ضروری است که عملکرد شرکت با انتظارات بالای وال استریت همسو باشد یا از آن فراتر رود.

میانگین برآوردهای تحلیلگران از داده های Refinitiv به انتظارات زیر برای نتایج Q4 2024 می رسد:

– درآمد کل 20.322 میلیارد دلار

– سود هر سهم 4.55 دلار

راهنمای NVIDIA برای سه ماهه چهارم 2024 (طبق نتایج سه ماهه سوم 2024) به شرح زیر است:

  • انتظار می رود درآمد 20.00 میلیارد دلار به اضافه یا منهای 2٪ باشد.
  • انتظار می رود حاشیه ناخالص GAAP و غیر GAAP به ترتیب 74.5 درصد و 75.5 درصد به اضافه یا منهای 50 واحد پایه باشد.
  • انتظار می رود هزینه های عملیاتی GAAP و غیر GAAP به ترتیب حدود 3.17 و 2.20 میلیارد دلار باشد.
  • انتظار می‌رود سایر درآمدها و هزینه‌های GAAP و غیر GAAP درآمدی در حدود 200 میلیون دلار باشد، بدون احتساب سود و زیان ناشی از سرمایه‌گذاری‌های غیر وابسته.
  • انتظار می‌رود نرخ‌های مالیات GAAP و غیر GAAP 15.0٪، به اضافه یا منهای 1٪ باشد، به استثنای هر اقلام مجزا.

نحوه معامله نتایج NVIDIA

منبع: IG TipRanks

بر اساس 38 تحلیلگر وال استریت که اهداف قیمتی 12 ماهه را برای انویدیا در 3 ماه گذشته ارائه کردند. میانگین قیمت هدف 689.87 دلار آمریکا با پیش بینی بالا 1100.00 دلار آمریکا و پیش بینی پایین 560.00 دلار آمریکا است. میانگین قیمت هدف نشان دهنده تغییر -4.51٪ از آخرین قیمت 722.45 دلار آمریکا است.

  Crude Oil Eyes New Highs Despite Risk Aversion Elsewhere on Fitch Decision

منبع تصویر: IG

59 درصد از مشتریان IG با موقعیت‌های باز در NVIDIA (تا 14 فوریه 2024) انتظار دارند قیمت سهام در کوتاه‌مدت افزایش یابد، در حالی که چهل و یک درصد از مشتریان IG با موقعیت‌های باز در شرکت انتظار کاهش قیمت دارند. .

توصیه شده توسط Shaun Murison، CFTe

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

NVIDIA: نمای فنی

قیمت سهام NVIDIA در سال 2024 به طور تصاعدی در حال افزایش بوده است. افزایش قیمت حاکی از یک روند صعودی است که احتمالاً در کوتاه مدت بیش از حد گرم شده است. فلش مشکی الگوی شمع ستاره تیرانداز را نشان می‌دهد که به‌عنوان یک معکوس قیمت نزولی در روز در نظر گرفته می‌شود. قیمت سهام نیز در محدوده بیش از حد خرید معامله می شود.

این نشانه‌ها نشان می‌دهد که قیمت می‌تواند برای اصلاح یا تثبیت تنظیم شود. با این حال، روند بلندمدت صعودی باقی می ماند و معامله گران به جای آن ممکن است ترجیح دهند از هرگونه ضعف کوتاه مدت (در صورت وقوع) به عنوان فرصتی برای انباشت سهام استفاده کنند.

توصیه شده توسط Shaun Murison، CFTe

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-earnings-preview-what-to-expect-from-nvidia-results-20240216.html