استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان | persianforexacademy

در این روزها یک معامله‌ گر سوئینگ اگر با ترند همراه باشد می‌تواند سودآوری مناسبی داشته باشد. اما از طرفی دیگر معامله‌ گران روزانه با چندین فرصت مختلف در روز امکان سودآوری بیشتری در این مواقع دارند. از آنجایی که معاملات سوئینگ چندین روز به طول می‌انجامد، برخلاف معامله ‌گران روزانه، نیازی نیست که تمام مدت پشت صفحه نمایش باشید و وقت زیادی به آن اختصاص دهید. اکثر معامله ‌گران روزانه از اهرم یا لوریج در حساب‌ های مارجین بهره می‌گیرند تا از معاملات بزرگتری که پتانسیل سودآوری بیشتری دارند، استفاده کنند.

محو شدن استراتژی معاملاتی

حد ضرر در این استراتژی چند پیپ پایین تر از نزدیک ترین دره به محل ورود به بازار است. ما قبلا به حساب آموزشی اشاره کرده بودیم اما تکرار آن خالی از لطف نیست. شما می‌توانید در حساب آموزشی با آزمایش هرکدام از استراتژی‌های بالا بر ترفندهای معاملات مسلط شوید. آزمایش استراتژی‌ها بدون ریسک از دست دادن دارایی واقعی مزیتی بزرگ برای معامله‌گران نوپاست. این استراتژی خطهای دنباله فیبوناچی (یعنی 1، 3، 5، 8، 13 و …) را دنبال می‌کند. معامله‌گران دنباله فیبوناچی را روی نمودارهای قیمتی خود استفاده می‌کنند تا نرخ‌های بازاری محتمل در آینده را پیش‌بینی کنند.

  • اکثر تحلیل گران، شکست خط بالای مثلث که با افزایش حجم همراه است را نشانه ای برای ورود به بازار جهت دستیابی به رشد شارپی می دانند.
  • معمولا اکثر کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بر روی طلا و فارکس می روند استراتژی های پرایس اکشن را نیز در لیست استراتژی‌ های خود قرار داده و از این تکنیک ها برای رسیدن به سود استفاده می نمایند.
  • به طور کلی مزیت های این نوع استراتژی قابل اطمینان بودن، سهولت در اجرا، قابلیت ریسک پذیری و سود آوری می باشند.
  • ما سه استراتژی اضافی را که در بهترین استراتژی معاملات فارکس گنجانده شده اند، بیان کرده ایم.
  چین و ترکمنستان روابط را به سطح راهبردی ارتقا می دهند

وقتی هیستوگرام MACD به زیر خط صفر رفت ، می توانید موقعیت کوتاهی وارد کنید. برای بررسی استراتژی پیپو، باید به همه سیگنال‌های سیستم معاملاتی پیپو پایبند باشید. نباید به طور سلیقه‌ای اقدام به فیلتر کردن بخشی از سیگنال‌ها کنید تا در نهایت بتوانید در مورد سود ده یا ضرر ده بودن سیستم معاملاتی پیپو به درستی تصمیم بگیرید. انتقال حد سود به نقطه ورود به این دلیل است که قیمت رفتار خاصی نسبت به سطوح پیوت دارد و پس از شکست آن تمایل دارد باز پیوت را لمس کند که در این موقعیت معامله سر به سر بسته می‌شود. همان‌طور که در لبتدای معرفی استراتژی پیپو بیان کردیم، 40 درصد معاملات، سر به سر بسته می‌شود.

استراتژی فارکس اسکالپ

استراتژی Martingale می تواند خطرناک باشد، زیرا به مقدار زیادی سرمایه و توانایی حفظ چندین معامله متوالی ضررده نیاز دارد. معامله گران می توانند در صورت مواجهه با یک رگه ضرر طولانی، به سرعت سرمایه معاملاتی خود را تمام کنند. علاوه بر این، این استراتژی شرایط اساسی بازار یا تحمل ریسک معامله‌گر را در نظر نمی‌گیرد، که می‌تواند منجر به معامله بیش از حد احساسی و تصمیم‌های تکانشی شود. Carry trade استراتژی محبوب در میان معامله گران فارکس است، زیرا بازار ارز طیف گسترده ای از تفاوت های نرخ بهره را برای استفاده از آن ارائه می دهد. این استراتژی شامل قرض گرفتن پول با ارزی با نرخ بهره پایین و سرمایه گذاری آن در ارزی با نرخ بهره بالاتر است. هدف این است که مابه التفاوت در نرخ های بهره به دست آوریم که به “حمل” معروف است، در حالی که از افزایش قیمت ارز خریداری شده نیز سود می بریم.

  پوتین: طرح صلح چین درباره اوکراین قابل بحث است

http://changanblog.ir

مجله خبری پرشین فارکس اگر دلار استرالیا در برابر ین ژاپن افزایش یابد، سرمایه گذار نیز از افزایش قیمت سود خواهد برد. الگوریتم های یادگیری ماشینی نوع دیگری از الگوریتم ها هستند که در تجارت الگوریتمی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. الگوریتم های یادگیری ماشینی از داده های تاریخی بازار برای یادگیری و انطباق با شرایط متغیر بازار استفاده می کنند. معاملات الگوریتمی را می توان برای طیف گسترده ای از استراتژی های معاملاتی، از استراتژی های ساده دنبال کردن روند تا استراتژی های آربیتراژ آماری پیچیده استفاده کرد.