افزایش تاریخی نرخ با وجود رکود، USD/JPY محدود شد

تجزیه و تحلیل ین ژاپن (USD/JPY).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بازارها همچنان منتظر افزایش احتمالی نرخ بهره هستند

این واقعیت که ژاپن وارد رکود شده است، بازارها را منصرف نکرده است، که همچنان نشان دهنده احتمال بالایی است که بانک ژاپن به افزایش 0.1 درصدی نرخ بهره برای خروج از سیاست نرخ بهره منفی طولانی مدت خود رأی خواهد داد.

image1.png

منبع: Refinitiv

پیش‌شرط‌های بانک برای افزایش تاریخی شامل یک “رابطه با فضیلت” بین دستمزد و قیمت است. بیش از یک سال است که تورم بالای هدف 2 درصد باقی مانده است، اما در دو نسخه اخیر کاهش یافته است و این سوال را مطرح می کند که آیا فشار قیمت ها می تواند به طور پایدار بالای هدف 2 درصد باقی بماند.

مذاکرات دستمزد در حال حاضر در جریان است و ظاهراً این روند در اواسط مارس به پایان می رسد. این مبنایی است که چرا بازارها منتظر نشست ماه آوریل برای آن افزایش مهم هستند.

گزارش CoT افزایش شدید ین شورت ها را علیرغم هشدار مداخله FX نشان می دهد

آخرین داده‌های CoT نشان می‌دهد که انباشت پوزیشن‌های فروش ین در تضاد با هشدارهای هفته گذشته کاندا، مقام ارشد ارز ژاپن و معاون رئیس بانک ژاپن، Shun’ichi سوزوکی است. هر دو مقام نارضایتی خود را از حرکت‌های بی‌ثبات FX (کاهش ارزش ین) با آقای کاندا تا جایی که حتی از مداخله در FX به عنوان راه‌حل ممکن یاد کرد، ابراز کردند.

موقعیت یابی از طریق گزارش تعهد معامله گران (شامل داده ها تا 13 فوریه)

  پیش بینی فنی سه ماهه دوم ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، سولانا. چه چیزی در پیش است؟

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

ببینید چگونه احساسات مشتری می تواند استراتژی های معاملاتی روند را مشخص کند. راهنمای خود را برای نشانگر مخالف در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

USD/JPY به طور آزمایشی در حدود 150 علامت است

USD/JPY علیرغم هشدارهای مداخله FX بر روی دسته 150 آویزان است. در واقع، حرکت قیمت در حال شکل گیری یک شکل پرچم مانند است که نشان دهنده ادامه صعودی در شرایط معمولی بازار است. می توان استدلال کرد که با تهدید احتمالی مداخله، حرکت به سمت صعودی نسبت ریسک به پاداش ضعیفی را به همراه دارد، زیرا نمونه های قبلی مداخله FX ین را در حدود 500 پیپ حرکت داده است – که اکثریت آن به سمت نزول بوده است.

اگر گاوها بتوانند قیمت ها را به سمت 146.50 حرکت دهند – این به طور بالقوه می تواند توجه وزارت دارایی را جلب کند و منجر به استعلام مظنه FX از بانک ها شود. این مورد در گذشته، درست قبل از فروش دلار و خرید ین در مقادیر زیاد، وجود داشته است. حمایت در 146.50 است در حالی که مقاومت در نوسان اخیر 150.88 و پس از آن 146.50 ظاهر می شود.

نمودار روزانه USD/JPY

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

تفاوت های ظریف ین ژاپن را درک کنید دلار آمریکا و چگونه این حرکت USD/JPY را نشان می دهد:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله USD/JPY

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX

  چین ارسال قطارهای سریع السیر به اندونزی را آغاز کرد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/historic-rate-rise-on-track-despite-recession-usd-jpy-contained-20240219.html