یورو در بازار نازک شده تعطیلات می لغزد و PMI آلمان را عصبی می کند

تجزیه و تحلیل EUR/USD و نمودارها

  • یورو/دلار آمریکا اینچ در جلسه اروپا کاهش یافته است.
  • روند نزولی کلی در تمام طول سال همچنان غالب است.
  • داده‌های PMI آلمان در اواخر این هفته می‌تواند حرکتی ایجاد کند.

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید یورو/دلار آمریکا با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله EUR/USD

یورو روز دوشنبه کمی در برابر دلار آمریکا از دست داد، اما از آنجایی که بازار داخلی دلار آمریکا تا حد زیادی برای تعطیلات روز رئیس جمهور تعطیل می شود، احتمالاً معاملات واقعی در اواخر هفته و با شروع انتشار داده ها انجام خواهد شد. بیرون ریختن

با انتشار صورتجلسه آخرین جلسه سیاست پولی فدرال رزرو که قرار است در روز چهارشنبه برگزار شود، اولین مورد بزرگ در سمت دلار خواهد بود. با توجه به اینکه ارقام اقتصادی قوی در خارج از ایالات متحده از زمان نشست شاهد بود که انتظارات کاهش نرخ تا ژوئن به عقب کشیده شد، این ممکن است حتی تاریخی‌تر از حد معمول به نظر برسد، اما تفاوت‌های ظریف بحث فدرال رزرو معمولاً باعث حرکت بازارها می‌شود، اگر نه همیشه پایدار.

اگر تصویر فوری از شاخص مدیران خرید فوریه از آلمان نتواند انتظارات تیره و تار را شکست دهد، یورو ممکن است در روز پنجشنبه کمی مشکل داشته باشد. انتظار می رود که بخش تولید همچنان به تماس خود ادامه دهد، البته اگر با سرعت کمتری نسبت به ماه قبل باشد. انتظار می‌رود بعد از 45.5 ژانویه، 46.1 قرائت شود. هر چیزی زیر 50 نشان دهنده انقباض این بخش است و این شاخص از اوایل سال 2022 کمتر از آن بوده است.

  XAU Eyes NFP بعد از پاول

ارقام مورد انتظار به سختی نشان می‌دهند که اقتصاد آلمان به نرخ‌های بهره فعلی و بی‌سابقه‌ای که در آن گیر کرده است نیاز دارد، اما بانک مرکزی اروپا می‌خواهد مطمئن شود که تورم قبل از اینکه در آنجا تسکین دهد متوقف شده است و کاهش نرخ‌ها متوقف شده است. انتظار نمی رود به زودی بیاید. در واقع، برخی از اقتصاددانان بر این باورند که پیش از بازگشت تورم به هدف 2 درصدی، می‌توانیم سال آینده را به خوبی طی کنیم.

یورو در طول سال در برابر رقیب آمریکایی خود در حال تضعیف بوده است و به نظر می رسد در برنامه این هفته اندکی این روند متوقف شود.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

نمودار روزانه EUR/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

کانال روند نزولی از اوج بسته شدن 28 دسامبر به طور قابل توجهی مورد احترام قرار گرفته است و بالای 1.07853 آن اکنون احتمالاً رد خواهد شد.

لغزش از اواخر ژانویه همچنین در محدوده معاملاتی گسترده ای که آخرین بار در اوایل دسامبر مشاهده شده بود، بین 1.08495 و 1.07247 بازگشت داشته است. ارز واحد هفته گذشته به زیر محدوده بازه حرکت کرد، اما مدت زیادی نبود و خیلی سریع به باند معامله شد، که نشان می دهد گاوهای یورو آماده هستند تا در این سطوح عزم خود را نشان دهند.

اکنون میانگین متحرک 200 روزه این جفت را زیر نظر داشته باشید. در 2 فوریه به زیر خط سقوط کرد و از آن زمان دیگر نتوانسته است به آن برگردد. میانگین اکنون مقداری بالاتر از بازار در 1.08625 است.

  استراتژی های فارکس و بهترین روش های معاملاتی در این بازار باینری آپشن کلاب | persianforexacademy

داده‌های احساسات IG نشان می‌دهد که معامله‌گران به خوبی بین صعودی و نزولی بیش از EUR/USD متعادل هستند، که شاید نشان دهد این بازاری است که به یک کاتالیزور جدید نیاز دارد.

ببینید چگونه IG Retail Sentiment می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 15% 11% 13%
هفتگی -12% 23% 3%

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-slips-in-holiday-thinned-market-looks-nervously-to-german-pmi-20240219.html