افزایش قیمت طلا با امیدهای کاهش نرخ بهره آمریکا و ادامه مذاکرات ایران و اسرائیل برای آتش بس

طلا تقویت شده توسط Renewed US کاهش نرخ امید است، مذاکرات آتش بس اسرائیل و ایران ادامه یابد

شاخص‌های پولی ضعیف‌تر از حد انتظار جمعه گذشته به طلا کمک کرد تا انتظارات کاهش نرخ بهره آمریکا را افزایش دهد. دستاوردهای بیشتر ممکن است به نتیجه مذاکرات صلح اسرائیل و ایران بستگی داشته باشد.

  • طلا حمایت کوتاه مدت محکمی در حدود 2280 دلار در هر اونس پیدا کرده است.
  • مذاکرات آتش بس اسرائیل و ایران ادامه دارد و ممکن است این فلز گرانبها را محدود کند.

راهنمای طلای Q2 ما را به صورت رایگان دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: هفته آینده بازار: ریسک بازار، تصمیم بانک مرکزی، طلا، بیت کوین نزدک

انتظارات کاهش نرخ بهره ایالات متحده در پایان هفته گذشته پس از آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده نشان داد که بازار کار شروع به تضعیف کرده است، افزایش یافت. این گزارش نشان می دهد که تنها 175 هزار شغل جدید در ماه آوریل اضافه شده است که انتظارات 243 هزار شغلی را از دست داده و به شدت کمتر از 315 هزار شغل ایجاد شده در ماه مارس است. نرخ بیکاری نیز با 0.1 درصد افزایش به 3.9 درصد رسیده است. بازارهای مالی اکنون با کاهش ۲۵ واحدی نرخ در ماه سپتامبر و کاهش یک چهارم واحدی دیگر تا پایان سال قیمت‌گذاری می‌کنند.

دلار آمریکا پس از انتظارات از دست رفته NFP ها، پیشنهاد سهام ایالات متحده کاهش یافت

در حالی که پس‌زمینه نرخ بهره باعث افزایش طلا می‌شود، بسته به نتیجه مذاکرات صلح جاری در قاهره، ممکن است افزایش بیشتر قیمت محدود شود. بر اساس گزارش رسانه‌های بی‌بی‌سی، حماس شرایط آتش‌بس پیشنهادی میانجی‌های مصری و قطری را پذیرفته است، اما اسرائیل از این پیشنهاد عقب نشینی کرده است و می‌گوید که «به دور از الزامات اساسی اسرائیل» است. گفتگوها با وجود اقدام نظامی اسرائیل علیه اهداف حماس در رفح ادامه دارد. اگر اسرائیل و ایران بتوانند زمینه های مشترکی پیدا کنند، پیشنهاد ایمنی اخیر که پشتوانه افزایش طلا است، شروع به کاهش قیمت خواهد کرد و این فلز گرانبها را تحت تاثیر قرار می دهد.

  نوسان سرویس اعلان لحظه ای نرخ ارز و سکه | persianforexacademy

طلا از شکل‌بندی پرچم نزولی خارج شده است، اما از حرکت پایین‌تر خودداری می‌کند و این ساختار فنی را در معرض خطر قرار می‌دهد. این فلز گرانبها حمایت کوتاه مدتی در حدود 2280 دلار در هر اونس پیدا کرده است. با برگزاری چهار آزمون در هفته گذشته این سطح. مقاومت کوتاه مدت احتمالا بین 2335 دلار در هر اونس خواهد بود. و 2340 دلار در هر اونس. نتیجه مذاکرات در خاورمیانه حرکت بعدی طلا را تعیین خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نمودار قیمت روزانه طلا

image1.png

نمودارها از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گر خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 55.20 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.23 به 1 است. نت شورت معامله گران 7.22 درصد بیشتر از دیروز و 3.53 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای سود خالص هستند نشان دهنده طلا است قیمت ممکن است به سقوط ادامه دهد.

گزارش کامل را در زیر ببینید:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 9% 5%
هفتگی -2٪ 1% -1٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-boosted-by-renewed-us-rate-cut-hopes-israel-iran-ceasefire-talks-continue-20240507.html