همانطور که بازار به بانک انگلستان نگاه می کند، پوند انگلیس مقداری سود را پس می دهد

تجزیه و تحلیل و نمودارهای پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • GBP/USD اندکی کاهش یافته است اما بالای 1.25 دلار باقی مانده است
  • اکنون انتظار می‌رود که نرخ‌های بهره در بریتانیا و آمریکا در ماه سپتامبر کاهش یابد
  • اکنون به BoE رسیده است

در حالی که بازارهای محلی پس از تعطیلات روز دوشنبه به قدرت کامل‌تری بازگشتند، پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا در روز سه‌شنبه افزایش یافت. نرخ‌های متقاطع استرلینگ در حال حاضر احتمالاً اندکی در جلسه روز پنج‌شنبه که اعلامیه سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس در ماه مه را به همراه خواهد داشت، تغییر خواهد کرد.

انتظار نمی‌رود که نرخ‌ها در این ماه به جایی برسند، با توجه به اینکه نرخ اصلی بانکی روی 5.25 درصد باقی خواهد ماند. بنابراین، با فرض برآورده شدن انتظارات، تمرکز بازار بر تقسیم رأی بر روی سیاست پولی 9 عضوی پشت این تصمیم و تفسیر همراه آن خواهد بود. BoE به دلیل ایجاد انشعاب سه جانبه عجیب و غریب، با رای دادن اعضا به افزایش، کاهش و عدم اقدام شناخته شده است.

با این حال، این بار ما به احتمال زیاد حداکثر دو طرفه خواهیم داشت، بدون اینکه کسی از نرخ های بالاتر حمایت کند. تورم در بریتانیا بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی تعیین شده توسط BoE است، اما روند کاهشی دارد. آخرین چاپ، برای ماه مارس، با 3.2 درصد رسید که کمترین میزان در بیش از دو سال گذشته بود. انقباض پولی در حال حاضر به وضوح کار می کند، اگر به کندی باشد، و اقتصاد کند بریتانیا مطمئناً به ترمز پولی بیشتری نیاز ندارد.

  WTI در حالی که شایعات اوپک پلاس در حال چرخش است با موانع فنی روبرو می شود

در حال حاضر بازارهای آتی احتمال می‌دهند که اولین کاهش نرخ بهره در بریتانیا در ماه سپتامبر اتفاق بیفتد، که همچنین زمانی است که فکر می‌کنند فدرال رزرو آمریکا ممکن است اولین حرکت خود را انجام دهد. با این حال، هر دو پیش‌بینی به شدت وابسته به داده‌ها هستند. این تعداد نیروی کار در ایالات متحده در هفته گذشته بود که انتظارات از اقدام فدرال رزرو را به تاریخ نزدیک کرد. قبل از آن بازارها روی حرکت نوامبر شرط بندی می کردند.

پوند احتمالاً محدوده فعلی خود را با این تصمیم معامله خواهد کرد و در صورتی که BoE انتظارات کاهش نرخ را در جایی که هست حفظ کند، ممکن است برای به دست آوردن آن تلاش کند.

نحوه معامله GBP/ را بیاموزیددلار آمریکا مانند یک متخصص با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

استرلینگ بالاتر از کانال روند نزولی گسترده ای است که قبلاً از اوج های اواسط ماه مارس غالب بود. با این حال، صعود به بالاترین سطح هنوز خیلی قانع کننده به نظر نمی رسد و گاوها اگر بخواهند به آن برسند کارهای بیشتری باید انجام دهند.

در حال حاضر، به نظر می رسد محدوده بین بالاترین قیمت 29 آوریل 1.25692 و پایین ترین سطح 24 آوریل 1.24201 وجود داشته باشد، در حالی که کانال روند نزولی پشتیبانی بسیار نزدیک به بازار در 1.25178 را ارائه می دهد.

پشتیبانی مجدد در 1.24859 بسیار محکم به نظر می رسد، به طوری که میانگین متحرک 50 روزه در 1.26067 مانعی را در صورت تسلیم شدن بالای محدوده ایجاد می کند.

  درخواست آمریکا از چین برای ازسرگیری همکاری‌های دوجانبه  

این جفت بیشتر سال جاری را بالاتر از اولین اصلاحی صعود خود تا قله های ژوئیه سال گذشته از پایین ترین سطح سپتامبر 2022 سپری کرده است. به نظر می رسد بدون تغییر قابل توجهی در بازار در آنجا باقی بماند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -5٪ 4%
هفتگی 5% 1% 3%

–توسط دیوید کوتل برای DailuFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gives-back-some-gains-as-market-looks-to-the-bank-of-england-20240507.html