انویدیا پس از رقیب درآمد خود برای کسب بالاترین رکورد جدید، S&P 500 افزایش یافت

Nvidia Earnings، S&P 500 Analysis

  • درآمد Nvidia از تخمین ها پیشی گرفته و چشم انداز مثبتی را برای سه ماهه اول 2024 منتشر می کند
  • انویدیا قرار است پس از کاهش درآمد، در بالاترین حد خود باز شود
  • S&P 500 احتمالاً با خوش بینی انویدیا بالاتر از این موج خواهد رفت و به طور بالقوه بالاترین رکورد تاریخ را آزمایش می کند

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

درآمد انویدیا از برآوردها پیشی گرفت و چشم انداز مثبتی را برای سه ماهه اول 2024 منتشر کرد

انویدیا درآمد خود را برای دوره سه ماهه منتهی به 32 دسامبر 2023 پس از بسته شدن بازار دیروز اعلام کرد و تخمین های از قبل بالا را شگفت زده کرد. سود هر سهم (EPS) – معیار رایج رشد و جبران خسارت سهامداران – با افزایش بیش از 10 درصدی بالاتر از حد انتظار، بازار را شگفت زده کرد.

علاوه بر این، راهنمایی‌های رو به جلو که برای سه ماهه اول سال 2024 به بازار ابلاغ شد، نگرانی‌های مربوط به چالش‌های زنجیره تامین و کاهش بالقوه تقاضا را به دلیل کاهش رشد جهانی که شاهد آن بودیم کنار گذاشت.

image1.png

داده های درآمد را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

انویدیا قرار است پس از کسب درآمد با بالاترین نرخ جدید باز شود

انتظار می‌رود که انویدیا امروز با رشد بیش از ۱۱ درصدی پس از کسب درآمد قابل توجه پس از بسته شدن بازار دیروز، باز شود. این سازنده تراشه از ابتدای سال جاری با پیشرفت انقلاب هوش مصنوعی و افزایش تقاضا برای سخت‌افزار تنظیم‌شده آن، از رشد خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده است.

  قیمت نفت خام به دلیل مشکلات رشد چین و بازگشایی لیبی افزایش یافت. WTI پایین تر؟

پیش از این اعلامیه، سفته بازان تعدادی از چالش‌های بالقوه را برای چشم‌انداز سه‌ماهه اول پیش‌بینی کردند که برخی از آن‌هایی که داده‌های رشد ناامیدکننده اخیر را در سرتاسر اقتصادهای بزرگ مشاهده می‌کردند، که ممکن است بر تقاضا تأثیرگذار باشد، در خود جای داده بودند.

با این حال، چشم انداز خوش بینانه برای سه ماهه اول سال 2024 این نگرانی ها را رد کرد زیرا شرکت اکنون پیش بینی می کند درآمد بیشتری داشته باشد (24 میلیارد دلار در مقابل 22.17 میلیارد دلار) که تأثیر مثبتی بر اکثر شاخص های اصلی سهام امروز دارد زیرا به نظر می رسد انویدیا موج رو به افزایشی را ارائه می دهد که افزایش می دهد. همه قایق ها

به نظر می رسد که عقب نشینی اخیر نشان می دهد که پشتیبانی یک نوسان قبلی به پایین 663 دلار اضافه کرده است و با توجه به پیش بازار احتمالاً تا 748 دلار افزایش می یابد تا بهبودی چشمگیر را نشان دهد. اگر سهام در آن سطوح باز شود، یک رکورد جدید برای بازیکن غالب در فضای نیمه هادی خواهد بود.

نمودار روزانه انویدیا – تنظیم شده است که طبق پیش بازار در بالاترین حد خود باز شود

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

اگر از ضررهای معاملاتی گیج شده اید، چرا قدمی در مسیر درست برندارید؟ راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق” را دانلود کنید و بینش های ارزشمندی را برای دوری از دام های رایج به دست آورید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

با نگاهی به نمودار هفتگی از سال 2021، می‌توان پیشرفت‌های شدید اخیر در سهام را دید که می‌تواند به افزایش کاربردهای هوش مصنوعی نسبت داده شود. در سال 2021، سهام از رشد عمومی برخوردار شد زیرا نرخ بهره نزدیک به پایین‌ترین حد خود باقی ماند، اما پس از آن در سال 2022 تحت فشار قرار گرفت زیرا فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ را آغاز کرد. در سال 2023 تصور می شد که انویدیا ممکن است تحت فشار قرار گیرد زیرا نرخ های بهره به آن چیزی که ما اکنون معتقدیم به اوج رسیده است، ممکن است تحت فشار قرار گیرد، اما سهام حتی بیشتر از این پیشرفت کرد. در نهایت، از ابتدای سال جاری، انویدیا به طور قابل توجهی رشد کرده است، زیرا کاربردهای مختلف هوش مصنوعی افزایش یافته است و تقاضا برای نیمه هادی های پرقدرت و تنظیم شده برای استفاده در مراکز داده و واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) را افزایش داده است.

  آمریکا مدعی افزایش خطر تجارت در چین شد

عملکرد سال به سال نمودار هفتگی انویدیا شکسته می شود

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

S&P 500 احتمالاً در انویدیا خوش‌بینی بالاتر از موج می‌رود و به طور بالقوه بالاترین سطح را آزمایش می‌کند

معاملات آتی S&P 500 در آستانه باز شدن بازار نشان دهنده شروع روز بالاتری است که به دلیل احساسات مثبت در اطراف درآمدهای انویدیا در شب گذشته به جلو حرکت می کند. سهام ایالات متحده از نوامبر سال گذشته با امید به کاهش نرخ بهره که معمولاً بازارهای سهام را بالاتر می برد و ارزش گذاری ها را تقویت می کند، به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند.

اقتصاد منعطف ایالات متحده انتظارات کاهش چندگانه نرخ بهره در سال 2024 را کاهش داده است که باعث شده تا دلار مقداری از زمین های از دست رفته را بازیابی کند اما هنوز بر مسیر صعودی بازارهای سهام ایالات متحده تأثیری نداشته است.

S&P 500 E-Mini Futures برای تست بالا

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی معاملاتی معمولی سهام را برای بازار FX تطبیق دهید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/nvidia-poised-for-new-all-time-high-after-earnings-beat-s-p-500-buoyed-20240222.html