بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را بدون تغییر می گذارد، یورو/دلار آمریکا کاهش می یابد

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بانک مرکزی اروپا همانطور که انتظار می رفت نرخ بهره را بدون تغییر می گذارد.
  • EUR/USD به سمت 1.0500 حرکت می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

بانک مرکزی اروپا امروز هر سه نرخ بهره کلیدی خود را بدون تغییر گذاشت و خاطرنشان کرد که در حالی که انتظار می‌رود تورم برای مدت طولانی بیش از حد بالا بماند، تورم در ماه سپتامبر به دلیل تأثیرات پایه قوی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. بانک مرکزی افزود: «افزایش نرخ بهره گذشته شورای حاکم همچنان به شدت به شرایط تامین مالی منتقل می‌شود. این به طور فزاینده ای تقاضا را کاهش می دهد و در نتیجه به کاهش تورم کمک می کند. اظهارنظر لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا در کنفرانس مطبوعاتی آینده ممکن است دید روشن تری از تفکر پشت تصمیم بانک مرکزی به معامله گران بدهد.

image1.png

تقویم DailyFX

بازارهای مالی هیچ تغییری در نرخ های بهره که به طور کامل در اوایل امروز قیمت گذاری شده بود، نداشتند، به طوری که کاهش نرخ بین پایان سه ماهه اول و شروع سه ماهه دوم سال 2024 مشاهده شد و تصمیم امروز برای تغییر دیدگاه بازار کم است.

image2.png

یورو/دلار آمریکا همچنان به پایین‌تر شدن خود ادامه می‌دهد و به دنبال شکستن به زیر سطوح 1.0516 و 1.0500 است. ضعف اخیر این جفت ارز به دلیل تقویت دلار آمریکا تقویت شده است و داده های آینده ایالات متحده ممکن است این جفت ارز را پایین بیاورد.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 26 اکتبر 2023

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

  دلار ۴۲۰۰ برمیگردد؟

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 68.74 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.20 به 1 است. نت-شورت معامله گران 5.68 درصد کمتر از دیروز و 15.02 درصد کمتر از هفته گذشته است.

گزارش کامل را از اینجا دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -15% 8% -8٪
هفتگی 3% -10% -2٪

دیدگاه شما در مورد است یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-latest-ecb-leaves-interest-rates-unchanged-eur-usd-slips-lower-20231026.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار