بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت | persianforexacademy

این مجله خبری پرشین فارکس را می توان در همه بازارها از سهام گرفته تا فارکس به کار برد. قبلا نیز بطور خلاصه در پست ” انواع مدل ترید کردن چیست و چه مدلی از معاملات مناسب شما است ؟ ” درباره این استراتژی ها صحبت کرده ایم. اما در اینجا بطور تفصیلی و با مثال و ویدیو به 8 استراتژی معاملات فارکس میپردازیم. بنابراین بدون استراتژی مدیریت ریسک مناسب، معامله ‌گران می‌توانند با یک تغییر جهت غیرمنتظره و مخرب برای سرمایه‌ خود مواجه شوند.

  • در واقع با استفاده از این استراتژی شما میتوانید درست در زمان تغییر روند نمودار قیمت در تایم فریم پایین وارد معامله خرید و فروش شوید و احتمال شکست شما در این استراتژی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
  • تمام سیگنال ها به جز معامله ای که با رنگ آبی نشان داده شده است سود ده بوده اند.
  • این نوشته در آموزش ارزهای دیجیتال, آموزش کار با صرافی‌ها, آموزش معامله‌گری و ترید ارسال شده است.
  • یک استراتژی محبوب “Carry Trade” است که شامل قرض گرفتن پول به ارزی با نرخ بهره پایین برای سرمایه گذاری در ارزی با نرخ بهره بالاتر است.

IP شما کشور United States را نشان می‌دهد و تمام مطالب سایت اعم از کیفیت ویدیوها، تاریخ شروع، ظرفیت دوره ها، درگاه پرداخت و غیره را متناسب با United States خواهید دید. وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد. در مثال زیر، خط آبی EMA سریع است که روی یک دوره نه روزه تنظیم شده است، در حالی که خط قرمز EMA آهسته است – تنظیم شده روی یک دوره 14 روزه. لازم به ذکر است که اندیکاتور های دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارند.

  تخلیه صدها نفر در غرب اندونزی پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری

پیپسینگ در فارکس – چطور می توان به کمک استراتژی های پیپسینگ درآمد داشت.

همانطور که در دوره استراتژی معاملاتی گفته شد(علاقه مندان می‌تونند جهت خرید استراتژی فارکس به لینک مذکور مراجعه کنند) یکی از دقیق ترین استراتژی های معاملاتی در بازارهای مالی استراتژی معامله گری روزانه است. به کمک این روش، معامله‌گران می‌توانند در روز چندین معامله را باز کنند. توجه داشته باشید که این استراتژی در واقع یک استراتژی ترید کوتاه مدت است و تمامی پوزیشن‌های آن در آخر روز بسته خواهند شد. در مثال بالا ترکیبی از stochastic oscillator، اندیکاتور ATR و میانگین متحرک، برای نشان دادن یک استراتژی معاملاتی سویئنگ استفاده شده است. روند صعودی در ابتدا با استفاده از میانگین متحرک 50 روزه (قیمت بالاتر از خط MA) شناسایی شده است.

اسکالپینگ

معاملات روند تلاش می کند تا با بهره برداری از حرکت جهت دار بازار، بازده مثبتی را به همراه داشته باشد. در معاملات پرایس اکشن، استراتژی های محدوده، روند، روزانه، اسکالپینگ، سوئینگ و معاملات پوزیشن وجود دارد. هر کدام از این استراتژی‌ها به ابزار متفاوتی برای معاملات نیازمند هستند که در زیر به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

استراتژی کندل استیک “Fight the tiger”

طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد. استراتژی های ضد روند متکی به این واقعیت هستند که اکثر شکست ها به روند طولانی مدت تبدیل نمی شوند. بنابراین، یک معامله گر با استفاده از چنین استراتژی می خواهد از تمایل قیمت ها برای بازگشت به پایین و پایین ترین سطح پیشین سود کسب کند. روی کاغذ، استراتژی های ضد روند می توانند یکی از بهترین استراتژی های معامله در فارکس برای ایجاد اعتماد به نفس باشند، زیرا نسبت موفقیت بالایی دارند. بهتر است بدانید توصیه‌ای که اکثر معامله‌گران و سرمایه گذاران موفق در کتاب‌های خود کرده‌اند این است که سعی کنید برای شروع معاملات خود به جای استفاده از یک استراتژی از چند استراتژی استفاده کنید و متکی به یک استراتژی نباشید.

  پکن خواستار اتخاذ سیاست منطقی و عملی آلمان در قبال تجارت با چین شد

http://changanblog.ir