استراتژی‌های معاملات فارکس Alpari International | persianforexacademy

قبل از شروع به کار، استراتژی خود را روی یک حساب دمو در ترمینال متاتریدر تست نمایید. فلش های قرمز به کندل هایی اشاره دارد که بدنه ی بزرگتری نسبت به کندل های صعودی قبل از خود دارند. تمام سیگنال ها به جز معامله ای که با رنگ آبی نشان داده شده است سود ده بوده اند. یکی از معایب این استراتژی؛ سیگنال های کم آن می باشد، اگرچه درصد سود بسیار بالا بوده و می توانید با استفاده از آن، جفت ارزهای مختلفی را معامله کنید. استراتژی فارکس، به تصمیم گیری شما در شرایط مختلف بازار، کمک خواهد کرد.

  • ضریب همبستگی 1 به این معنی است که دو جفت ارز در هماهنگی کامل حرکت می کنند، در حالی که ضریب -1 به این معنی است که آنها در تقابل کامل حرکت می کنند.
  • اگر به دنبال انجام معاملات طولانی مدت بر روی طلا و نگهداری این فلز گرانبها در بازه‌های زمانی طولانی چند ساله هستید بهتر است سراغ تحلیل قیمت طلا رفته و نحوه پیش بینی طلا و بررسی نمودار آن را در بازار پیش ببرید.
  • معاملات خبری می تواند یک استراتژی چالش برانگیز باشد، زیرا به معامله گران نیاز دارد که درک عمیقی از بازار و عوامل اساسی که باعث حرکت قیمت می شوند داشته باشند.
  • بهتر است بدانید که معامله‌گران در این استراتژی می‌توانند جهت بالا بردن نرخ سود خود از مونتوم جهت‌دار استفاده کنند.

شما می توانید این استراتژی را در زمان کوتاهی و به راحتی فرا بگیرید و از آن در معامله های خود بهره ببرید. در واقع شما با یادگیری این استراتژی به یک فرد خبره در زمینه ترید کردن تبدیل خواهید شد. برای مثال، اگر معامله‌گری معامله‌ای را با سرمایه‌گذاری 100 دلاری انجام دهد و ضرر کند، سپس معامله بعدی را با سرمایه‌گذاری 200 دلاری انجام می‌دهد، با این انتظار که معامله بزرگ‌تر موفقیت‌آمیز باشد و ضرر قبلی را جبران کند.

  گزارش خبرگزاری‌ها از برگزاری رژه شبانه ارتش کره شمالی

نکات فارکس: آنچه باید قبل از معامله بدانید

هزینه ای که برای این استراتژی گذاشته ایم نسبت به ارزش آن بسیار ناچیز هست چراکه براحتی میتوانید از این روش معاملاتی ظرف مدت کوتاهی چندین برابر خریدی که انجام داده اید را بدست بیاورید. هر کسبوکاری یک قلق خاصی دارد ما در این آموزش تمامی قلق ها و راه های موفقیتی که خودمان بدست آورده ایم را در اختیار شما میگذاریم. مجموعه تجارت فارکس به هیچ عنوان اقدام به جذب سرمایه یا ارائه سیگنال و موارد مشابه نکرده و نخواهد کرد. الگوهای کندل استیک به شما در زمان ورود کمک خواهند کرد و ورود شما را تائید خواهد کرد این الگو در موفقیت شما در معاملات بسیار تاثیرگذار هستند بنابراین پیشنهاد می شود حتما از آنها استفاده کنید.

سه استراتژی جدید و پربازده برای فارکس

برای استفاده از این استراتژی بهترین تایم فریم معاملاتی تایم فرم ۱۵ دقیقه تا ۴ ساعت خواهد بود و بهتر است در تایم فریم های پایین تر از ۱۵ دقیقه از این استراتژی استفاده نکنید. البته اگر تسلط کافی و لازم برای انجام معاملات طلا داشته باشید امکان استفاده از آن در تایم فریم ۵ دقیقه را نیز خواهید داشت. خرید طلا در فارکس می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید کوتاه مدت و نوسان گیری از این فلز گرانبها هستند. طلا معمولاً در بازار فارکس با نوسانات بسیار زیادی همراه است و به همین دلیل سرمایه گذاری و ترید بر روی آن می‌تواند سود قابل توجهی را برای معامله گران ایجاد کند.

  سند همکاری ۲۵ ساله؛ معیاری مهم در روابط ایران و چین

استراتژی معاملات در روزهای منفی بازار؛ 6 راز سرمایه‌گذاری در بازار منفی

یک Pop ‘n’ Stop زمانی اتفاق می‌افتد که مجله خبری پرشین فارکس‌گران از شکست سریع و اغلب کوتاه مدت از بازه محدود، بهره برده، که در غیر این صورت از دست می‌رفت. معامله‌گران از تئوری‌های عملکرد قیمت و الگوهای برگشت خوردن میله‌های کندل برای تشخیص این فرصت بهره می‌برند. فراکتال‌ها الگوهایی هستند که توسط معامله‌گران بعنوان تأییدیه واژگونی روند تشخیص داده می‌شوند. در یک چرخش صعودی، یک فراکتال مانند یک فرو رفتگی در وسط است، که کنارش نقاط بالاتر قرار دارند.

http://changanblog.ir