غذاساز MCM3401M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

غذاساز چند کاره بوش مدل  MCM320IB دارای مخلوط کن، رنده، آسیاب کن و خمیر زن می‌باشد. توان این غذاساز ۸۰۰ وات و دارای دو حالت تنظیم سرعت است و شما می‌توانید میزان خرد شدگی مواد را بسته به نیاز خود تنظیم کنید. پایه‌های ضد لغزش دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که هنگام کار با آن، دستگاه تکان نخورد و ثابت بماند. غذاساز بوش مدل MC812M865 یکی از بهترین غذاساز بوش سال ۱۴۰۲ است.

در مقالات پیشین، به ایراداتی که ممکن است در آبمیوه گیری ایجاد شود، اشاره کردیم.

غذاساز MCM3401M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

یکی دیگر از کارکرد های بسیار مهم غذا ساز بوش، قابلیت تهیه کردن انواع بستنی و اسموتی است. غذا ساز بوش، می تواند جای دستگاه آبمیوه گیری در منزل شما را پر نماید. در اینجا ویژگی های برخی مدل های محبوب و موجود در بازار ایران از دستگاه غذاساز بوش را بررسی می کنیم. از طریق لینک های درج شده می توانید مشخصات دقیق تر هریک را مشاهده نموده و درصورت تمایل و موجود بودن کالا در سایت فروشنده، هریک از آنها را خریداری نمایید. تا به راحتی بتوانید لحظاتی را با صرفه جویی در وقت و در مواد در آشپزخانه خود بگذرانید.

غذاساز MCM640604

غذاساز بوش سبک و زیبا است و طراحی دستگاه بسیار جمع و جور است به صورتی که در آشپزخانه فضای کمی می گیرد و ظرافت خاصی را به دکوراسیون شما می دهد. غذاساز  MCM3200 مجهز به پایه های ضد لغزش است و مانع حرکت و جابجایی در حین کار با دستگاه می‌شود. غذاساز بوش مدل MCM3200 مجهز به تیغه های استیل ضد زنگ است و حتی برای خرد کردن یخ قابلیت استفاده دارند. مخلوط کن غذاساز دارای محفظه شکر ریز روی درب به صورت پیمانه ای است که امکان اضافه کردن مواد در حین کار را برای کاربران فراهم می‌کند. قیمت غذاساز 800 وات بوش مدل  MCM3200 کاملا مناسب و ایده آل است و با خرید آن می توانید آشپزی خود را تسریع ببخشید. غذاساز ها یک وسیله ی برقی هستند که با داشتن چندین لوازم جانبی و قطعات مختلف، قابلیت انجام چندین کار را دارند.

  سناتور آمریکایی: چین و روسیه در پی تغییر نظم بین‌المللی هستند

غذاساز 800 وات کنوود مدل FDM307SS

به‌وسیله سری مخروطی شکل و اهرم فشاردهنده به آسانی آبمیوه طبیعی موردنظر شما آماده خواهد شد. و تفاله ی مرکبات در تفاله گیر، و آبمیوه در محفظه قرار میگیرند. در هنگام مریضی به راحتی آب پرتقال را در منزل تهیه، و از خواص بی نظیر ان بهره ببرید. کنترل پنل و روشن/خاموش شدن دستگاه غذاساز BOSCH MC812W620 به وسیله ی پیچ چرخشی که در قسمت جلویی بدنه قرار دارد، انجام میشود.

  • غذاساز چندکاره بوش مدل MC812S844 دارای بالاترین سری غذاساز در بین غذاسازهای بوش است.
  • مصرف برق این دستگاه بسیار پایین است و اصلا نگران این موضوع نباشید.
  • شما از این طریق می توانید آبمیوه های بسیار خوش مزه ای را در کمترین زمان ممکن و به آسانی تهیه نمایید.
  • انواع غذاساز بوش یکی از دسته محصولات برند بوش است که هر سال با ویژگی جدیدی طرفداران خود را غافل گیر می‌کند.
  • فروشگاه لوازم خانگی بوش جرمنی چندین سال خرید لوازم خانگی بوش اصل آلمان را برای مشتریان آسان ساخته است.